Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku

   ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH

                W SŁUPSKU

 

76-200 Słupsk                  tel.0-59-842-07-30

ul. Słoneczna 16e             tel.0-59-842-02-69

                                      Słupsk, dn. 08.10.2018r.

ZDP-GIZ.2610.2018

 

 

ZAPYTANIE O CENĘ

 

Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku prosi o złożenie oferty tj. wypełnionego formularza ofertowego dot. robót budowlanych pn: Przebudowa drogi powiatowej nr 1139G w ciągu ul. Słupskiej w m. Główczyce (gmina Główczyce). Ofertę należy złożyć w terminie do dnia12.10.2018, do godziny 11:00 w zamkniętej kopercie, w sekretariacie ZDP w Słupsku. Otwarcie złożonych ofert nastąpi o godz. 11.30 dnia 12.10.2018r. na sali konferencyjnej pokój nr 17.

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy odcinka drogi powiatowej nr 1139G w m. Główczyce od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 213 w kierunku m. Klęcino na łącznej długości około 0,15km. W ramach robót przewidziano wykonanie:

  1. Przełożenia istniejącej nawierzchni chodnika z kostki betonowej,

  2. Poszerzenia istniejącej jezdni do szerokości 6,00m,

  3. Ustawienie krawężników betonowych na ławie betonowej wzdłuż poszerzonej krawędzi jezdni,

  4. Nawierzchni parkingu i zjazdu z kostki betonowej.

Elementy robót do wykonania zgodnie z technologią i w ilości wskazanej w przedmiarze robót.

Termin wykonania: 30.11.2018 r.

 

W razie wyjaśnienia wszystkich kwestii technicznych należy skontaktować się z Głównym Inżynierem, Panem Pawłem Bojkowskim tel. 783-720-040.

 

Wykonawca przy składaniu oferty powinien mieć na uwadze, że Zamawiający może zażądać dokumentów potwierdzających prawidłowe funkcjonowanie jego firmy tj.:

1. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

4. Dokumenty potwierdzające, że firma posiada doświadczenie przy wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem chodnika z kostki betonowej przy drogach publicznych wraz z podaniem terminu ich wykonania, długości wykonanych chodników oraz wartości i rzetelność wykonanych robót potwierdzonych przez zleceniobiorców.


 

Wykonawca udziela gwarancji jakości wykonanych robót oraz zastosowanych materiałów na okres 36 miesięcy. Od momentu rozpoczęcia robót do ich zakończenia Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim oraz ich mieniu w trakcie wykonywanych robót oraz odpowiedzialność za uszkodzenia infrastruktury drogowej, komunalnej, komunikacyjne i inne.


 

Jednocześnie ZDP w Słupsku zawiadamia, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku, NIP 839 257 35 15, REGON 770983124, ul. Słoneczna 16 E, 76-200 Słupsk, tel. 59 842 07 30, fax 59 842 0284, e-mail zdp@zdp.slupsk.pl;

  • inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Słupsku jest Pani r. pr. Edyta Zubka, e-mail edyta.kancelaria@wp.pl, tel. 662 078 280 lub 730 060 700;

  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Przebudowa drogi powiatowej nr 1139G w ciągu ul. Słupskiej w m. Główczyce (gmina Główczyce)” ZDP-GIZ.2610.2018 jako zapytanie o cenę na roboty budowlane;

  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;

  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

  • posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

Załączniki:

1. Zapytanie o cenę do pobrania w formacie pdf

2. Kosztorys ofertowy do wypełnienia

3. Przedmiar robót

4. Wzór umowy

5. Oświadczenia wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13. 14 RODO – należy dołączyć