Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku


Inwestycja realizowana w ramach umowy nr UDA-RPPM.08.01.01-00-028/08-00 o dofinansowanie Projektu „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1153G Reblino-Wrzącaâ€? w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 8 . Lokalna infrastruktura podstawowa, Działania 8.1 Lokalny potencjał rozwojowy, Poddziałania 8.1.1 Lokalna infrastruktura drogowa, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

ZDP III 343-5/2010

Słupsk 02.04.2010.


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku
Adres: ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk
Numer tel. (0 –59)8420 730, fax: (0 – 59)8420 284;
Adres strony internetowej: http://bip.zdp.slupsk.pl/
Numer NIP: 839-25-73-515
2. Tryb zamówienia – przetarg nieograniczony, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty
określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
1) Adres strony internetowej, na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ)
http://bip.zdp.slupsk.pl/
2) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia,
3. Przedmiot zamówienia to wykonanie usługi pn.: „Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy przebudowie drogi powiatowej Nr 1153G Reblino-Wrząca - projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz ze środków budżetu Powiatu Słupskiegoâ€?
A. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 71.52.00.00-9- Usługi nadzoru inwestorskiego
3.1. Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy przebudowie drogi powiatowej Nr 1153G Reblino-Wrząca w zakresie specjalności:
A. Drogowej
B. Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
C. Instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
3.2. Pełnienie nadzoru inwestorskiego będzie obejmowało następujący zakres obowiązków:
A. Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowię, zasadami wiedzy technicznej, oraz przepisami techniczno-budowlanymi i Polskimi Normami,
B. Sprawdzenie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie,
C. Kontrola terminowości wykonania, ilości i jakości robót na budowie- odbiory techniczne robót: zanikających, ulegających zakryciu i zakończonych elementów robót (odbiory jakościowe) oraz bieżące kompletowanie niezbędnych protokołów.
D. Potwierdzenie faktyczne wykonanych robót, usunięcia wad oraz ewentualnie kontrolowanie rozliczeń budowy




Projekt pt. „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1153G Reblino-Wrzącaâ€? współfinansowany
przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

„Napęd twórczych przemianâ€?
E. Wyznaczenie i udział w odbiorze końcowym oraz potwierdzenie zgłoszonej przez wykonawcę gotowości do odbioru końcowego robót, w tym:
â—? Zakończenie wszystkich robót,
â—? Kompletności powykonawczej dokumentacji projektowej,
â—? Złożenia przez wykonawcę robót wymaganych dokumentów, poświadczających wprowadzenie do obrotu zastosowanych materiałów i urządzeń, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
â—? Złożenia przez wykonawcę robót dokumentacji techniczno-rozruchowej zainstalowanych urządzeń oraz warunków udzielania gwarancji przez producenta,
â—? Sprawdzenia kompletności protokołów z odbiorów technicznych.
F. Udział w przeglądach gwarancyjnych wykonywanej inwestycji oraz nadzór nad usuwaniem ewentualnych usterek bez dodatkowej zapłaty za te czynności (wymagany okres gwarancji od Wykonawcy robót budowlanych wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót)
G. Udział w naradach roboczych w trakcie realizacji inwestycji, zwoływanych przez Zamawiającego.
3.3. Wspólny słownik zamówień: CPV 71.52.00.00-9- Usługi nadzoru inwestorskiego.
3.4. Przedmiot zamówienia realizowany jest w oparciu o Regionalny Program Operacyjny Województwa
Pomorskiego na lata 2007-2013 Oś Priorytetowa 8 Lokalna infrastruktura podstawowa Działanie 8.1
Lokalny potencjał rozwojowy Poddziałanie 8.1.1 Lokalna infrastruktura drogowa.
3.5. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego będą działać w granicach umocowania określonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. Z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.),
3.6. Zakres robót budowlanych związanych z przebudową drogi powiatowej Nr 1153G Reblino-Wrząca,
przy których wykonywane będą usługi pełnienia nadzoru inwestorskigo.:
A. Branża drogowa:
â—? Przedmiar robót : Przebudowa drogi powiatowej 1153G Reblino-Wrząca od km 0+00,000 do km
3+561,15 - zadanie a1
â—? Przedmiar robót : Przebudowa drogi powiatowej 1153G Reblino-Wrząca od km 3+561,15 do km
7+500,00 - zadanie a2
â—? Przedmiar robót : Przebudowa drogi powiatowej 1153G Reblino-Wrząca od km 7+500,00 do km
10+625,60- zadanie a3
B. Docelowa organizacj ruchu :
â—? Oznakowanie pionowe, poziome i elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego – Przedmiar robót Etap
a 1- km 0+000,00-3+561,15
â—? Oznakowanie pionowe, poziome i elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego – Przedmiar robót Etap
a 2- km 3+561,15-7+500,00
â—? Oznakowanie pionowe, poziome i elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego – Przedmiar robót Etap
a 3 – km 7+500,00- 10+625,60
C. Branża sanitarna:
â—? Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
przebudowa dróg na terenie gm.Kobylnica. Odwodnienie – zadanie a 1 – miejscowość Reblino
â—? Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
przebudowa dróg na terenie gm.Kobylnica. Odwodnienie – zadanie a 2 miejscowość Runowo i
Słonowice
â—? Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
przebudowa dróg na terenie gm.Kobylnica. Odwodnienie – zadanie a 3 miejscowość Słonowiczki i
Wrząca
D. Branża elektryczna:
â—? Usunięcie Kolizji Istniejącego Uzbrojenia Elektroenergetycznego w miejscowości Runowo
â—? Usunięcie Kolizji Istniejącego Uzbrojenia Elektroenergetycznego w miejscowości Słonowice
â—? Usunięcie Kolizji Istniejącego Uzbrojenia Elektroenergetycznego w miejscowości Wrząca
4. Zmawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i oferty wariantowej
5. Zamawiający zgodnie z dyspozycją wyrażoną w art. 147 ust. 1 Ustawy nie żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
6.1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać
wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w
postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy.
6.2.W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności,
aby Wykonawca wykazał , iż:
A. posiadają wiedzę i doświadczenie tzn. wykonali w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jeden nadzór inwestorski na roboty budowlane dotyczące budowy lub przebudowy dróg, potwierdzony referencjami lub będzie dysponował ww. wiedzą i doświadczeniem;
B. dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj.:
â—? inspektora nadzoru, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej, o doświadczeniu zawodowym min. 3 lata na roboty o podobnym zakresie
â—? inspektora nadzoru, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, o doświadczeniu zawodowym min. 3 lata na roboty o podobnym zakresie
â—? inspektora nadzoru, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; o doświadczeniu zawodowym min. 3 lata na roboty o podobnym zakresie
C. znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
6.3. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
A. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy Pzp
przepisy ustawy Pzp i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.
B. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności
wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się
wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę – Pełnomocnika oraz zakres jego
umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione do
składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności
gospodarczej Wykonawcy.
C. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
6.4. SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
A. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia:
â—? warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp musi być spełniony przez każdego z Wykonawców,
â—? warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i w pkt 2 niniejszego rozdziału muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców.
B. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie w oparciu o dyspozycje zawarte w rozdziale 9 niniejszej SIWZ. Z treści oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww.
warunki.
C. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą „spełniaâ€? albo „nie spełniaâ€?.
D. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
E. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
7. Termin wykonania zamówienia:
A. Wymagany termin realizacji całości przedmiotu zamówienia : w trybie reazlizacji robót budowlanych związanych z przebudową drogi powiatowej Nr 1153G Reblino-Wrząca
B. Planowany termin realizacji robót budwlanych: 31.07.2010.
8. Zamawiający żąda wadium w wysokości 2.000 PLN (słownie: dwa tysięcy PLN).
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : CENA - 100%
11. Miejsce i termin składania ofert:
a) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w
Słupsku, w terminie do dnia 12.04.2010r., do godziny 9:00.
b) Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 12.04.2010r. o godz 9:15 w pokoju nr 17 (sala
konferencyjna Zamawiającego)
12. Termin związania ofertą: 30 dni.
13. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, ustanowić dynamicznego systemu zakupów i nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

ZAŁĄCZNIKI
1. ZDP III 343-5/2010 - Ogłoszenie
2. ZDP III 343-5/2010 - Nadzór