Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku
UWAGA:
ZDP III 343-9-3/2010 Wyjaśnienie


Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku informuje, że wszystkie załączniki do SIWZ - pliki techniczne dot. przetargu pn. „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1153G Reblino – Wrzącaâ€?, są dostępne również na stronie internetowej ZDP Słupsk :
www.zdp.slupsk.pl





ZDP III 343-9/2010

Słupsk 19.04.2010.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku
Adres: ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk
Numer tel. (0 –59)8420 730, fax: (0 – 59)8420 284;
Adres strony internetowej: http://bip.zdp.slupsk.pl/
Numer NIP: 839-25-73-515
2. Tryb zamówienia – przetarg nieograniczony, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty
określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
1) Adres strony internetowej, na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ)
http://bip.zdp.slupsk.pl/
2) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia,
3. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dot. projektu pt. „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1153G Reblino – Wrzącaâ€? (od km 0+000,00 do km 10+625,60), współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz ze środków budżetu Powiatu Słupskiego- III PRZETARG
Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45233220-7
4. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
dostosowanie infrastruktury do standardów technicznych UE poprzez przebudowę ww. drogi uwzględniającą:
1) poprawienie parametrów technicznych nawierzchni jezdni (długość 10 km 625,60 m) w tym :
a) nawierzchni asfaltowej,
b) opaski,
2) wykonanie :
a) chodników
b) zatok autobusowych
c) parkingów
d) ciągu pieszo – rowerowego
e) wjazdów bramowych
f) dróg dojazdowych
g) poboczy
3) docelową organizację ruchu – oznakowania poziomego i pionowego.
5. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku Nr 9 SIWZ dokumentacji
projektowej, oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
6. Zmawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i oferty wariantowej,
7. Termin wykonania zamówienia: 120 dni
8. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
8.1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać
wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w
postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy.
8.2. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności,
aby Wykonawca wykazał , iż:
A. posiadają wiedzę i doświadczenie tzn. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania robót budowlanych odpowiadających robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia lub tj. wykonał w okresie pięciu ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane dotyczące budowy lub przebudowy dróg, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł, potwierdzone referencjami lub będzie dysponował ww. wiedzą i doświadczeniem;
B. dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj.:
â—? co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w zakresie branży drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
â—? co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia robót objętych
przedmiotem zamówienia w zakresie sieci kanalizacji deszczowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
â—? co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia w zakresie branży elektrycznej, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
C. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.
â—? jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
â—? ma zabezpieczone środki na rachunku bankowym lub posiada zdolność kredytową umożliwiającą wykonanie zamówienia
8.3. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
A. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy Pzp
przepisy ustawy Pzp i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.
B. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności
wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się
wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę – Pełnomocnika oraz zakres jego
umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione do
składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności
gospodarczej Wykonawcy.
C. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
8.4. SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWA-NIU
A. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia:
â—? warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp musi być spełniony przez każdego z Wykonawców,
â—? warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i w pkt 8.2. niniejszego rozdziału muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców.
B. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie w oparciu o dyspozycje zawarte w rozdziale 9 niniejszej SIWZ. Z treści oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w.
warunki.
C. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą „spełniaâ€? albo „nie spełniaâ€?.
D. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
E. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
9. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH , o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
10. Zamawiający żąda wadium w wysokości 300.000 PLN (słownie: trzysta tysięcy PLN).
11. Zamawiający zgodnie z dyspozycją wyrażoną w art. 147 ust. 1 ustawy żąda zabezpieczenia należytego
wykonania umowy, w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.
12. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : CENA - 100%
13. Miejsce i termin składania ofert:
a) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w
Słupsku, w terminie do dnia 04.05.2010r., do godziny 9:00.
b) Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 04.05.2010r. o godz 9:15 w pokoju nr 17 (sala
konferencyjna Zamawiającego)
14. Termin związania ofertą: 30 dni.
15. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, ustanowić dynamicznego systemu zakupów i nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

ZAŁĄCZNIKI:
1. ZDP_III_343-9_2010-Ogloszenie
2. ZDP_III_343-9_2010-SIWZ
3. ZDP_III_343-9_2010-BranzaElektryczna
4. ZDP_III_343-9_2010-DocelowaOrganizacjaRuchu

UZUPEŁNIENIA:
1. ZDP_III_343-9_2010-BranzaDrogowa
2. ZDP III 343-02/2010 - Branża Sanitarna 1
3. ZDP III 343-02/2010 - Branża Sanitarna 2
4. ZDP III 343-02/2010 - Branża Sanitarna 3

Wszystkie pliki w archiwach około 12MB
UWAGA:Załączniki stanowią jedną całość i należy pobrać je wszystkie, a następnie rozpakować przy użyciu np. Programu 7-ZIP http://www.7-zip.org/, lub innego współpracującego z formatem RAR
1. ZDP_III_2_2010.part01
2. ZDP_III_2_2010.part02
3. ZDP_III_2_2010.part03
4. ZDP_III_2_2010.part04
5. ZDP_III_2_2010.part05
6. ZDP_III_2_2010.part06
7. ZDP_III_2_2010.part07
8. ZDP_III_2_2010.part08
9. ZDP_III_2_2010.part09
10. ZDP_III_2_2010.part10
11. ZDP_III_2_2010.part11
12. ZDP_III_2_2010.part12
13. ZDP_III_2_2010.part13
14. ZDP_III_2_2010.part14

WYJAŚNIENIA:
ZDP III 343-9-1/2010 - Wyjaśnienie