Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku
Dostawa znaków pionowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku

ZDP III 343-8/2010

Słupsk 20.04.2010.


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU –

1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku
Adres: ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk
Numer tel. (0 –59)8420 730, fax: (0 – 59)8420 284;
Adres strony internetowej: http://bip.zdp.slupsk.pl/
Numer NIP: 839-25-73-515
2. Tryb zamówienia – przetarg nieograniczony, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty
określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) http://bip.zdp.slupsk.pl/
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
Dostawa do Obwodów Drogowych Zamawiającego znaków drogowych pionowych, które
będą umieszczone przy drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg
Powiatowych w Słupsku. Rozmiar znaków wg grupy znaków średnich (na podkładzie z
blachy ocynkowanej) pokrytych folią I generacji. Drogowskazy tablicowe wg grupy
znaków małych (na podkładzie z blachy ocynkowanej) oraz pokrytych folią I generacji.
W przypadku znaków A – 7, B – 2, B – 20, D – 6, D- 6a, D – 6b obowiązuje stosowanie
folii odblaskowych typu 2. Pozostałe parametry znaków drogowych zgodnie z:
Szczegółowe warunki techniczne dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń
bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunki ich umieszczania na drogach
Załączniki nr 1 -4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. W
sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz
urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach
4.1. Kod Wspólnego Słownika Zamówień
â—? CPV 28527420-2 Znaki drogowe
4.2. Oferowane znaki muszą posiadać aktualne certyfikaty, świadectwa bądź aprobaty techniczne dopuszczające je do stosowania w drogownictwie.
4.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zmawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej
6. Termin wykonania zamówienia: 30 dni licząc od daty udzielenia zamówienia ( tj. od daty zawarcia umowy)
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
7.1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w
postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy.
7.2. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności,
aby Wykonawca wykazał , iż:
7.3. Znaki muszą posiadać aktualne certyfikaty, świadectwa bądź aprobaty techniczne
dopuszczające oferowane znaki do stosowania w drogownictwie
7.4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych
do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od
charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany
jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji
zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu
zamówienia
7.5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23ustawy, przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia
7.6. Do oferty sporządzonej w oparciu Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 Ustawy oraz potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wyszczególnione poniżej:
7.7. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy Zamawiający żąda:
A. oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr  2 do SIWZ,
B. aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy.
7.8. Dokumenty, o których mowa w pkt. 7.1-7.6 są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
7.9. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale.
7.10. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopi
dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna
lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
7.11. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,
poświadczonym przez Wykonawcę.
7.12. SOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
A. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt. 7.5 niniejszego rozdziału mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 Ustawy.
B. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków , o których mowa w art. 24 ust.1 Ustawy, dokonana zostanie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt. 6 SIWZ.
C. Umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli składają one ofertę
wspólną.
D. Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy.
E.
Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą „spełniaâ€? albo „nie spełniaâ€?.
F. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
G. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
H. Zamawiający nie dopuszcza zatrudnienia Podwykonawców.
I. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia składa w załączeniu do oferty oświadczenia i dokumenty,
o których mowa w pkt. 6.2 SIWZ.
7.14. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Zamawiający żąda:
A. oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 3 do SIWZ,
B. oferowane znaki muszą posiadać aktualne certyfikaty, świadectwa bądź aprobaty techniczne
dopuszczające je do stosowania w drogownictwie.
7.15. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a
podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy
przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 6.2 SIWZ.
8. Informacja na temat wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zamawiający nie żąda wadium, lecz żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : CENA - 100%
10. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku ul. Słoneczna 16e, w terminie do dnia 29.04.2010r., do godziny 9 00.
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 17 (sala konferencyjna) Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku, ul. Słoneczna 16e w dniu 29.04.2010r. o godz 915
11. Termin związania ofertą: 30 dni.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej
13. Informacja o zamiarze ustanowienia ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemy zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
14. Informacja o przewidywanym wyborze oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie zamierza stosować aukcji elektronicznej przy wyborze oferty najkorzystniejszej
15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4
ZAMAWIAJĄCY MOŻE UDZIELIĆ ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH do 20% wartości
zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 67
ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.

ZAŁĄCZNIKI:
1. ZDP III 343-8/2010 - Ogłoszenie
2. Z ZDP III 343-8/2010 - SIWZ
3. ZDP III 343-8/2010 - załącznik nr 6
4. ZDP III 343-8/2010 - załącznik nr 7