Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku
ZDP.I.343-3/2010r
Słupsk, dnia 01.06.2010 r

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU –

1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku
Adres: ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk
Numer tel. (0 –59)8420 730, fax: (0 – 59)8420 284;
Adres strony internetowej: http://bip.zdp.slupsk.pl/
Numer NIP: 839-25-73-515

2. Tryb zamówienia – przetarg nieograniczony, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty
określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Adres strony internetowej, na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ)
http://bip.zdp.slupsk.pl/

3. Przedmiot zamówienia to usługi pn.:
„Świadczenie na rzecz Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku
usługi kompleksowego sprzątania obiektów, posesji, utrzymania terenów zielonych
oraz usługi dozoruâ€?.

Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień:
Usługi ochroniarskie – CPV 79710000-4
Usługi dozorowania – CPV 98341140-8
Utrzymanie terenów zieleni – CPV 77310000-6
Usługi sprzątania – CPV 90910000-9
Usługi sprzątania biur – CPV 90919200-4


3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku
usługi kompleksowego sprzątania obiektów, posesji, utrzymania terenów zielonych oraz usługi dozoru.

3.2 Zakres rzeczowy zamówienia :

Utrzymanie czystości obejmuje:
1. sprzątanie pomieszczeń w budynku administracyjnym Zarządu Dróg Powiatowych, w Słupsku, ul.
Słoneczna l6e, powierzchnia 330,30 m kw. Przeciętna liczba zatrudnionych osób: 20.

2. sprzątanie pomieszczeń w budynku Obwodu Drogowego Nr 2 w Główczycach, ul. Słupska 19A
powierzchnia 110,37 m kw. Przeciętna liczba zatrudnionych osób: 10
3. utrzymanie czystości na terenie przyległym do budynku administracyjnego Zarządu Dróg
Powiatowych, w Słupsku, ul. Słoneczna l6e, poprzez:
-- utrzymywanie czystości ma placu parkingowym, terenie wokół budynku, powierzchnia 124 m kw.
-- utrzymanie terenów zielonych polegające na koszeniu trawy dwa razy w miesiącu (od marca do
października) i podlewaniu wg potrzeb, powierzchnia trawników 2465,00 m kw.
odśnieżanie, w okresie zimowym, przejść i placu, powierzchnia 124,00 m kw.

Usługi sprzątania pomieszczeń obejmują codzienne utrzymanie czystości w w/w pomieszczeniach w godzinach po zakończonej pracy w obiekcie tj. po godzinie 15.00 oraz mycie okien dwa razy do –roku ( wiosną i na jesień).
Wykonawca będzie dostarczał mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy o jakości nie gorszej niż charakteryzująca: mydło w płynie CASTOR, ręczniki papierowe jednorazowego użytku typu STANDARD, papier toaletowy w dużych rolkach.
Utrzymanie czystości w obiektach Zamawiającego będzie wykonywane środkami czystości
Wykonawcy o jakości nie gorszej niż charakteryzująca DOMESTOS, AJAX, CIF, CILIT, PRONTO.

Dozór obejmuje:
1. dozór fizyczny posesji przy ul. Słonecznej 16 e w Słupsku, działka o pow. 1,49 ha, ogrodzona i zabudowana obiektami: budynek administracyjny, garaże (7 szt.), budynek magazynowy z rampą, budynek magazynowy, wiata, parking.
2. zapewnienie, w razie konieczności, interwencji pracowników ochrony posiadających licencje pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia (patrol interwencyjny), w czasie nie dłuższym niż 5 minut od momentu zgłoszenia.
3 Zamawiający oczekuje zapewnienia fizycznego dozoru na w/w obiekty w dni robocze, w czasie poza godzinami pracy Zamawiającego, w godzinach od 15.00 do godz. 7.30 dnia następnego oraz całodobowo w dniach wolnych od pracy i w dni świąteczne.



4. Zmawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
5. Zmawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający zgodnie z dyspozycją wyrażoną w art. 147 ust. 1 Ustawy nie żąda zabezpieczenia
należytego wykonania umowy.
7. Zamawiający żąda wniesienia wadium .

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium
w wysokości: 5.300,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy trzysta 00/100).

Wadium w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto zamawiającego Bank Ochrony Środowiska –
nr 52 1540 1098 2001 5550 2256 0001 z dopiskiem
„Wadium – świadczenie usług sprzątania i dozoruâ€?.
Wiążąca jest data uznania rachunku zamawiającego.

8. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

8.1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać
wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w
postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy oraz dyspozycje zawarte w SIWZ.

8.2 WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

A. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy Pzp
przepisy ustawy Pzp i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.

B. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności
wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się
wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę – Pełnomocnika oraz zakres jego
umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione do
składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności
gospodarczej Wykonawcy.

C. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za
niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

8.3 SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

A. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia:
â—? warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp musi być
spełniony przez każdego z Wykonawców,
â—? warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i w pkt 2 niniejszego rozdziału
muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców.

B. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów
załączonych w ofercie w oparciu o dyspozycje zawarte w SIWZ.
Z treści oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww. warunki
C. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą „spełniaâ€? / „nie spełniaâ€?.
D. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
E. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

9. Termin wykonania zamówienia:
36 miesięcy od daty podpisania umowy

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie :

KRYTERIUM CENA - 100 %
Miesięczna wartość usługi brutto – 100 %

11. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć
w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w
Słupsku, w terminie do dnia 08.06.2010r., do godziny 9:00.

Otwarcie złożonych ofert nastąpi
w dniu 08.06.2010r. o godz 9:15 w pokoju nr 17 (sala konferencyjna)

12. Termin związania ofertą: 30 dni.
13. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, ustanowić dynamicznego systemu zakupów i nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego

ZAŁĄCZNIKI:
1. ZDP I 343-3/2010 Ogłoszenie
2. ZDP I 343-3/2010 SIWZ