Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku
„ Wycinka drzew przydrożnych przy drogach powiatowych w 2010r.â€?

Słupsk 06.08.2010r.
ZDP III 343-13/2010


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU –

1. "Nazwa i adres Zamawiającego:
Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku
Adres: ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk
Numer tel. (0 –59)8420 730, fax: (0 – 59)8420 284;
Adres strony internetowej: http://bip.zdp.slupsk.pl/
Numer NIP: 839-25-73-515"
"2. " Tryb zamówienia – przetarg nieograniczony, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) http://bip.zdp.slupsk.pl/
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.
"A) Przedmiotem zamówienia są usługi pn.: “Wycinka drzew przydrożnych przy drogach powiatowych w 2010r.â€?
B) Wycinka drzew przydrożnych przy drogach powiatowych w 2010r., które zagrażają bezpieczeństwo ruchu. Ogólna ilość drzew do usunięcia: 649 szt.
Lokalizacja drzew przewidzianych do usunięcia, średnica i gatunek drzewa oraz szacunek ilości i wartości drewna uzyskanego z wycinki określony został w Załączniku Nr 10 zatytułowanym „PRZEDMIAR ILOŚCI I WARTOŚCI DREWNA Z WYCINKI DRZEW PRZYDROŻNYCH NA DROGACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKUâ€?.
Wycinka drzew przydrożnych w poszczególnych gminach powiatu słupskiego:
ZADANIE 1 – Gmina Ustka – 128 szt.
ZADANIE 2 – Gmina Słupsk - 51 szt.
ZADANIE 3 – Gmina Kobylnica – 33 szt.
ZADANIE 4 – Gmina Kępice – 9 szt.
ZADANIE 5 – Gmina Dębnica Kaszubska – 48 szt.
ZADANIE 6 – Gmina Potęgowo – 28 szt.
ZADANIE 7 – Gmina Smołdzino – 52 szt.
ZADANIE 8 – Gmina Główczyce – 239 szt.
ZADANIE 9 – Gmina Damnica – 61 szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Załączniku Nr 4 do SIWZ
Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty. "
4.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – liczba części 9.
"
4.2." "
Kod Wspólnego Słownika Zamówień "
â—? CPV 77211400 – 9 Usługi wycinania drzew
5. "Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.
Zmawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej."
6. Termin wykonania zamówienia: 31.12.2010r.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
7.1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy.
7.2. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności, aby Wykonawca wykazał , iż:
"A. posiada aktualną (obowiązującą na czas trwania przedmiotu zamówienia) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Należy załączyć polisę na kwotę min. 100.000,00 złotych,
B. dokumenty potwierdzające wykonanie usług dot. wycinki drzew z okresu 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to z danego okresu – sporządzony wg Załącznika Nr 5 do SIWZ,
C. dokumenty potwierdzające , że wykazane wg Załącznika Nr 5 do SIWZ usługi zostały wykonane należycie tj, referencje (min. 1),
D. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ( min. 1 osoba – operator pilarek spalinowych), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg Załącznika Nr 6 do SIWZ.
- dokumenty stwierdzające, że osoby wyszczególnione w wykazie sporządzonym wg załącznika Nr 6 do SIWZ posiadają odpowiednie uprawnienia do obsługi pił.
E. dysponuje sprzętem do wykonania zamówienia, tj.:
* pilarka spalinowa – min. 2 szt.,
* samochód skrzyniowy – min. 1 szt.,
sporządzone wg Załącznika Nr 7 do SIWZ"
7.3. "Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach
zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej
sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami
niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów
na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia."
7.4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23ustawy, przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia
7.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia
7.6. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy.
7.7. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale.
"
7.8." "
SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
"
"A. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia:
warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 Pzp musi być spełniony przez każdego z Wykonawców,
warunki udziału, w postępowaniu określone w art. 22 ustawy Pzp i w pkt. 7.1 niniejszego rozdziału muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców,"
"B. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków , o których mowa w art. 24 ust.1 Ustawy, dokonana zostanie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów wskazanych w SIWZ. Z treści oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww. warunki.
Umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli składają one ofertę wspólną.
Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy.
E. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą „spełniaâ€? albo „nie spełniaâ€?.
F. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
G. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
H. Zamawiający nie dopuszcza zatrudnienia Podwykonawców. "
8. "Informacja na temat wadium.
Zamawiający nie żąda wadium."
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : CENA - 100%.
10. Zamawiający nie żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
11. Miejsce i termin składania ofert:
A. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku ul. Słoneczna 16e, w terminie do dnia 16.08.2010r., do godziny 9 00.
B. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 17 (sala konferencyjna) Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku, ul. Słoneczna 16e w dniu 16.08.2010r. o godz 915.
12. Termin związania ofertą: 30 dni.
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej
14. Informacja o zamiarze ustanowienia ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemy zakupów.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
15. Informacja o przewidywanym wyborze oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna .
Zamawiający nie zamierza stosować aukcji elektronicznej przy wyborze oferty najkorzystniejszej.
16. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6
ZAMAWIAJĄCY MOŻE UDZIELIĆ ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH do 50% wartości zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

ZAŁĄCZNIKI:
1. ZDP III 343-13/2010 - Ogłoszenie
2. ZDP III 343-13/2010 - SIWZ
3. ZDP III 343-13/2010 - Zadanie nr 1
4. ZDP III 343-13/2010 - Zadanie nr 2
5. ZDP III 343-13/2010 - Zadanie nr 3
6. ZDP III 343-13/2010 - Zadanie nr 4
7. ZDP III 343-13/2010 - Zadanie nr 5
8. ZDP III 343-13/2010 - Zadanie nr 6
9. ZDP III 343-13/2010 - Zadanie nr 7
10. ZDP III 343-13/2010 - Zadanie nr 8
11. ZDP III 343-13/2010 - Zadanie nr 9

UWAGA ZMIANY:
1. ZDP III 343-13/2010 - Sprostowanie błędu pisarskiego
2. ZDP III 343-13/2010 - Poprawny załącznik nr 1 do SIWZ
3. ZDP III 343-13/2010 - Poprawny załącznik nr 5 do SIWZ
4. ZDP III 343-13/2010 - Poprawny załącznik nr 6 do SIWZ
5. ZDP III 343-13/2010 - Poprawny załącznik nr 7 do SIWZ

NOWE:
1. ZDP III 343-13/2010 - Sprostowanie
2. ZDP III 343-13/2010 - Poprawione ZADANIE 1
3. ZDP III 343-13/2010 - Zapytania i odpowiedzi