Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku
„Przebudowa dróg powiatowych zarządzanych przez ZDP w Słupskuâ€?

ZDP III 343-9/2011 Słupsk 08.06.2011.
ZAMAWIAJĄCY: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU
ul. Słoneczna 16e
76-200 Słupsk
NIP: 839-25-73-515
Tel. (0 –59)8420 730, fax: (0 – 59)8420 284

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku
Adres: ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk
Numer tel. (0 –59)8420 730, fax: (0 – 59)8420 284;
Numer NIP: 839-25-73-515
2. Tryb zamówienia – przetarg nieograniczony, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty
określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) http://bip.zdp.slupsk.pl/
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia,
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: „Przebudowa dróg powiatowych zarządzanych przez ZDP w Słupskuâ€?

4.1. Zakres rzeczowy zamówienia:
a) 1140G Bobrowniki-Łebień na dł. około 3,0 km. Szerokość jezdni 3,5 m.
Zakres robót:
mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni, skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, wykonanie warstwy profilowej z betonu asfaltowego dla ruchu KR 1 - 2 o średniej gr. warstwy 3 cm, skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego dla ruchu KR 1 - 2 o gr. 3 cm.
b) 1177G od skrzyżowania z drogą wojewódzką 210 w miejscowości Głobino na długości około 0,5 km . Szerokość jezdni 5,0 m.
Zakres robót:
mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni, skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, wykonanie warstwy profilowej z betonu asfaltowego dla ruchu KR 1 - 2 o średniej gr. warstwy 3 cm, skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego dla ruchu KR 1 - 2 o gr. 3 cm.
c) 1130G na odcinku Siemianice – Jezierzyce od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 213 w miejscowości Siemianice na długości około 4 km. Szerokość jezdni 5,0 m.
Zakres robót:
mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni, skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, wykonanie warstwy profilowej z betonu asfaltowego dla ruchu KR 1 - 2 o średniej gr. warstwy 3 cm, skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego dla ruchu KR 1 - 2 o gr. 3 cm.
d) 1122G Gardna Wielka-Stojcino, nr 1118G do miejscowości Retowo, nr 1121G do miejscowości Bukowo oraz 1124G Smołdziński Las-Czołpino.
Zakres robót:
â—? 1122G na odcinku Gardna Wielka-Stojcino na długości ok. 0,9 km, szerokość 3,0 m: wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne na gł. 15 cm, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm, wykonanie nawierzchni z betonu cementowego B25 gr. 15cm, wykonanie obustronnych poboczy o szerokości 0,75 m
z materiału uzyskanego z korytowania,
â—? 1118G do m. Retowo na długości ok. 1,0 km, szerokość 3,0 m: wykonanie nawierzchni z płyt prefabrykowanych typu yomb ułożonych w dwóch śladach na warstwie pospółki, wykonanie obustronnych poboczy o szerokości 0,75 m z materiału uzyskanego z korytowania,
â—? 1121G do m. Bukowa na długości ok. 0,8 km, szerokość 3,0 m: wykonanie nawierzchni z płyt prefabrykowanych typu yomb ułożonych w dwóch śladach na warstwie pospółki, wykonanie obustronnych poboczy o szerokości 0,75 m z materiału uzyskanego z korytowania,
â—? 1124G Smołdziński Las – Czołpino na długości ok. 2,0 km, szerokość 5,0 m: mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni, skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, wykonanie warstwy profilowej z betonu asfaltowego dla ruchu KR 1 - 2 o średniej gr. warstwy 3 cm, skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego dla ruchu KR 1 - 2 o gr. 3 cm.
e) 1136G do m. Łabiszewo na długości ok. 0,9 km, szerokość 4,0 m: mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni, skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, wykonanie warstwy profilowej z betonu asfaltowego dla ruchu KR 1 - 2 o średniej gr. warstwy 3 cm, skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego dla ruchu KR 1 - 2 o gr. 3 cm.
4.2 Ilości robót objęte przedmiarem są ilościami orientacyjnymi, przewidywanymi i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w ramach kwoty podanej w ofercie.
4.3. Szczegółowy zakres określono w przedmiarze robót- Załącznik nr 8 do SIWZ.
Uwaga!Do oferty należy dołączyć pełen kosztorys ofertowy oparty na przedmiarze robót Załącznik nr 8 do SIWZ.
4.4. Wspólny słownik zamówień: CPV 45 23 32 20 - 7
4.5.W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami
Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z
winy Wykonawcy.
4.6. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania
wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z
Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków
realizacji zamówienia.
4.7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane,
stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od daty
bezusterkowego odbioru ostatecznego całego zadania.
5. Zmawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych,
6. Termin wykonania zamówienia: do 30.09.2011. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji do 30.05.2012r. uwzględniając sytuację w której mogą wystąpić trudności związane z posiadaniem środków finansowych na realizację w/w dróg. Wykonawca wykona poszczególne przebudowy w ciągi 30 dni od pisemnego zgłoszenia o rozpoczęciu robót przez Zamawiającego.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
7.1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na
podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy.
7.2. W zakresie warunków wskazanych w art. 24 oraz art. 22 ust.1 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności, aby Wykonawca wykazał , iż:
A. posiadają wiedzę i doświadczenie tzn. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania robót budowlanych odpowiadających robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia lub tj. wykonał w okresie pięciu ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane dotyczące budowy lub przebudowy dróg, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 700.000,00 zł lub jedna na kwotę 1.500.000,00,zł, potwierdzone referencjami lub będzie dysponował ww. wiedzą i doświadczeniem;
B. dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj.:
â—? co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w zakresie branży drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
C. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.
â—? jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej. Należy załączyć polisę na kwotę min. 1.000.000,00 zł.;
D. posiada aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
E. posiada aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7.3. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
A. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
przepisy ustawy Pzp i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania
ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.
B. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności
wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się
wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę – Pełnomocnika oraz zakres jego
umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione
do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności
gospodarczej Wykonawcy.
C. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
7.4. SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
A. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia:
â—? warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp musi być spełniony przez każdego z Wykonawców,
â—? warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i w pkt 9.2. rozdziału SIWZ muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców.
B. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie w oparciu o dyspozycje zawarte w rozdziale 10 SIWZ. Z treści oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.
C. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą „spełniaâ€? albo „nie spełniaâ€?.
D. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
E. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
8. Zamawiający żąda wadium w wysokości 40.000 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy PLN)
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : CENA - 100%
10. Miejsce i termin składania ofert:
a) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w
Słupsku, w terminie do dnia 24.06.2011r., do godziny 9:00.
b) Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 24.06.2011r. o godz 9:15 w pokoju nr 17 (sala
konferencyjna Zamawiającego)
11. Termin związania ofertą: 30 dni.
12. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej,
13. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. ZAMAWIAJĄCY MOŻE UDZIELIĆ ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH , o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
16. Zamawiający zgodnie z dyspozycją wyrażoną w art. 147 ust. 1 ustawy żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.

ZAŁĄCZNIKI:
ZDP III 343-9/2011 - Ogłoszenie
ZDP III 343-9/2011 - SIWZ
ZDP III 343-9/2011 - SST 1
ZDP III 343-9/2011 - SST 2
ZDP III 343-9/2011 - SST 3
ZDP III 343-9/2011 - SST 4
ZDP III 343-9/2011 - SST 5
ZDP III 343-9/2011 - SST 6
ZDP III 343-9/2011 - SST 7


ZDP III 343-9/2011 - Wyjaśnienie do SIWZ


ZDP III 343-9/2011 - Zmiana w przedmiarze robót