Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku

ZDP.GI Z.343.18.2012                            

 

Słupsk 31.10.2012r. 

 

                              ZAMAWIAJĄCY: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU 

ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk

NIP: 839-25-73-515

                                  Tel. (0 –59)8420 730, fax: (0 – 59)8420 284

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

1. Nazwa i adres Zamawiającego: 

 Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku 

 Adres: ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk

 Numer tel. (0 –59)8420 730, fax: (0 – 59)8420 284; 

  Numer NIP: 839-25-73-515

2. Tryb zamówienia – przetarg nieograniczony, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty

 określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) http://bip.zdp.slupsk.pl/

4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

"Przebudowa chodników w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez ZDP Słupsk z podziałem na zadania; 

 

Zadanie 1. Przebudowa chodnika przy dr. powiat. nr 1114G Przewłoka-Zapadłe (gm. Ustka)

 

Zadanie 2. Przebudowa chodnika przy dr. powiat. nr 1120G w m. Karżcino (gm. Słupsk)â€? 

 

4.1. Zadanie 1. Przebudowa chodnika przy dr. powiat. nr 1114G Przewłoka-Zapadłe (gm. Ustka)

 

Opis robót: 

zad.1. Przebudowa chodnika przy dr. powiat. nr 1114G Przewłoka-Zapadłe (gm. Ustka) - przebudowa chodnika wraz z przebudową istniejacych zjazdów na nieruchomości przyległe do pasa drogowego położonych w granicach pasa drogowego drogi powiatowej. Projektuje sie nawierzchnie chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm koloru szarego na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm i warstwie odsaczajacej (odcinajacej) z piasku grubosci 10 cm. Szerokość nawierzchni chodnika netto wynosi 1,50 - 2,0 m. Spadek poprzeczny nawierzchni chodnika 2,0%. Powierzchnia netto projektowanej nawierzchni chodnika wynosi 1.311,10m2

 

â—? Szczegółowy zakres określono w przedmiarze robót- Załącznik nr 8 do SIWZ- Przedmiar robót dotyczący -  Załącznik nr 8 do SIWZ na zad. nr 1 

4.2. Zadanie 2. Przebudowa chodnika przy dr. powiat. nr 1120G w m. Karżcino (gm. Słupsk)â€? 

 Opis robót: 

zad.2 Przebudowa chodnika przy dr. powiat. nr 1120G w m. Karżcino (gm. Słupsk) na długości odcinka 510 mb, polegająca na rozbiórce starej nawierzchni chodnika oraz zjazdów z płyt betonowych 50x50 wraz z jego istniejącymi elementami betonowymi tj. krawężniki, obrzeża oraz nawierzchni z betonu cementowego i ułożenie nowej nawierzchni chodników gr. 6 cm i zjazdów gr.8 cm z kostki brukowej o łącznej powierzchni ok.800 m2.     

  1. 3. â—? Szczegółowy zakres określono w przedmiarze robót- Załącznik nr 8 do SIWZ-Przedmiar robót dotyczący -  Załącznik nr 8 do SIWZ na zad. nr 2

â—? Uwaga! 

Do oferty należy dołączyć:

Zestawienie zakresu rzeczowego i cen jednostkowych, sporządzony wg zał. nr 7 do SIWZ oraz należy przedłożyć pełen kosztorys ofertowy obejmujący zestawienie materiału, sprzętu i robocizny wraz z narzutami, oparty na przedmiarze robót Załącznik nr 8  do SIWZ. 

 

4.3. Wspólny słownik zamówień: CPV: 45.23.32.22,  CPV: 45 .23.32.60

4.4.W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami

Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z

winy Wykonawcy.

4.5. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.

4.6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane,

stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od daty

 bezusterkowego odbioru ostatecznego całego zadania.

5. Zamawiający dopuszcza do składania ofert częściowych, tzn. Oferta na zad. 1 i 2 lub na jedno z dwóch zadań- tzn. Oferta na zad. 1 lub na zad. 2

6. Termin wykonania zamówienia: do 20.12.2012r.

7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

7.1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na

podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy. 

  1. 7.2. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności,  aby Wykonawca wykazał , iż:

 

-Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy. 

-W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności,

aby Wykonawca wykazał , iż:

A.osiadają wiedzę i doświadczenie tzn. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania robót budowlanych odpowiadających robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia lub tj. wykonał w okresie pięciu ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną dot. przebudowy chodnika, o wartości brutto nie mniejszej niż 550.000,00 zł., lub dwie po 275.000,00 zł. potwierdzone referencjami lub będzie dysponował ww. wiedzą i doświadczeniem;

B.dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj.:

-co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w zakresie branży drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 

C.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. 

-jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

-Należy załączyć polisę na kwotę min. 600.000.00 zł.

-nie zalega z opłacaniem podatków

-nie zalega ze składkami ZUS

7.3. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

A. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 

przepisy ustawy Pzp i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania

 ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.

B.  Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności

wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się

wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę – Pełnomocnika oraz zakres jego

umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców

ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione

 do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności

gospodarczej Wykonawcy.

C. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

7.4. SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

A. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia:

â—? warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp musi być spełniony przez każdego z Wykonawców,

â—? warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i w pkt 9.2. rozdziału SIWZ  muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców.

B. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów  załączonych w ofercie w oparciu o dyspozycje zawarte w rozdziale 10 SIWZ. Z treści oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.

C. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą „spełniaâ€? albo „nie spełniaâ€?.

D. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

E. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

8.  Zamawiający żąda   wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy PLN).

9.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : CENA  - 100%

10.  Miejsce i termin składania ofert:

 a) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w

       Słupsku, w terminie do dnia 15.11.2012., do godziny 9:00.

 b)  Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 15.11.2012. o godz 9:15 w pokoju nr 17 (sala konferencyjna Zamawiającego) 

11. Termin związania ofertą: 30 dni.

12. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej,

13. Zamawiający w dniu podpisania umowy wymaga od Wykonawcy przedstawienia harmonogramu  rzeczowo-finansowego.

14. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury przelewem  na konto Wykonawcy, w terminie 30 dni licząc od daty  ich doręczenia wraz z dokumentami rozliczeniowymi tj rozliczenie rzeczowo-finansowe – kosztorys powykonawczy oraz  operatem kolaudacyjnym w skład którego wchodzą:

a) oświadczenie kierownika budowy w sprawie zakończenia robót budowlanych 

b) sprawozdanie techniczne

c) powykonawcza dokumentacja techniczna  (kosztorys powykonawczy spójny z kosztorysem ofertowym)

d) recepty 

e) opinia technologiczna

f) wyniki pomiarów i badań kontrolnych

g) wyniki badań mieszanek mineralno -bitumicznych

h) atesty i deklaracje zgodności wbudowanych materiałów 

i) geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza  wykonawca zabezpieczy na własny koszt obsługę geodezyjną oraz sporządzi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500 podpisaną przez inspektora nadzoru i kierownika robót.

15. Zamawiający nie zamierza  ustanowić dynamicznego systemu zakupów

16. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

17. ZAMAWIAJĄCY MOŻE UDZIELIĆ ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH do 50% wartości zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.

18. Zamawiający zgodnie z dyspozycją wyrażoną w art. 147 ust. 1 ustawy żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie. 



ZAŁĄCZNIKI:
1. ZDP.GI Z.343.18.2012 - OGŁOSZENIE
2. ZDP GI Z.343.18.2012 - SIWZ
3. ZDP GI Z.343.18.2012 - STWOIRB
4. ZDP GI Z.343.18.2012 - Opis Techniczny BD
5. ZDP GI Z.343.18.2012 - rys1 pzt BD
6. ZDP GI Z.343.18.2012 - rys2 pzt BD
7. ZDP GI Z.343.18.2012 - Opis Techniczny BS
8. ZDP GI Z.343.18.2012 - rys1 BS
9. ZDP GI Z.343.18.2012 - rys2 BS
10. ZDP GI Z.343.18.2012 - rys3 BS
11. ZDP GI Z.343.18.2012 - rys4 BS
12. ZDP GI Z.343.18.2012 - Opis Techniczny BE
13. ZDP GI Z.343.18.2012 - rys1 BE
14. ZDP GI Z.343.18.2012 - rys2 BE
15. ZDP GI Z.343.18.2012 - rys3 BE
16. ZDP GI Z.343.18.2012 - rys4 BE
17. ZDP GI Z.343.18.2012 - rys5 BE
18. ZDP GI Z.343.18.2012 - rys6 BE
19. ZDP GI Z.343.18.2012 - rys7 BE
20. ZDP GI Z.343.18.2012 - Opis_Techniczny
21. ZDP GI Z.343.18.2012 - orientacja
22. ZDP GI Z.343.18.2012 - rys.1.pzt
23. ZDP GI Z.343.18.2012 - rys.2.pzt
24. ZDP GI Z.343.18.2012 - rys.3.pzt
25. ZDP GI Z.343.18.2012 - rys.4.pzt
26. ZDP.GI Z.343.18.2012- PRZEDMIAR -"Załącznik nr 8 do SIWZ na zad. nr 1"