Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku

ZDP.GI Z.343.21.2012                                 Słupsk 11.12.2012.                                   

 

     ZAMAWIAJĄCY: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU 

ul. Słoneczna 16e

76-200 Słupsk

NIP: 839-25-73-515

                                  Tel. (0 –59) 8420 730, fax: (0 – 59) 8420 284

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

1. Nazwa i adres Zamawiającego: 

Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku 

 Adres: ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk

 Numer tel. (0 –59)8420 730, fax: (0 – 59)8420 284; 

  Numer NIP: 839-25-73-515

2. Tryb zamówienia – przetarg nieograniczony, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty

określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) http://bip.zdp.slupsk.pl/

4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, 

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.:„Przebudowa drogi powiatowej nr 1170G Kwakowo - Lubuń – Etap II â€?

4.1. Zakres rzeczowy zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej Nr 1170G KWAKOWO-LUBUŃ na odcinku od m. Kwakowo do obiektu mostowego na rzece Słupi na długości ok. 2000m. Roboty będą polegały na poszerzeniu istniejącej jezdni do 5,0m na odcinku od m.Kwakowo  do obiektu mostowego, wykonanie dokumentacji projektowej z podziałem na trzy części: 

I część:odcinek przebudowy od m.Kwakowo  do obiektu mostowego,

II część: odcinek drogi powiatowej w miejscowości Kwakowo 

oraz III część: odcinek drogi gminnej.

4.2. Opis robót: 

A.  Należy zaprojektować i wykonać:

â—? w miejscach koniecznych poszerzenie istniejącej nawierzchni do szerokości 5,0m (konstrukcja 20 cm-  kruszywo łamane 0/31,5 stabilizowany mechanicznie 4 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla ruchu KR1-2 i 4 cm warstwa ścieralna z  betonu asfaltowego dla ruchu KR1-2)

â—?   wzmocnienie nawierzchni drogi i obrębów skrzyżowań (warstwa ścieralna 4 cm i warstwa profilowa 3 cm z betonu asfaltowego dla ruchu KR1-2)

â—? wykonanie obustronnego pobocza utwardzonego o szerokości 0,75m

â—? wykonanie kanalizacji deszczowej i wodociągowej w miejscowości Kwakowo

Szczegóły techniczne podane są w załączonym do SIWZ – Programie Funkcjonalno-Użytkowym- załącznik nr 8

Uwaga!Do oferty należy dołączyć wstępny kosztorys inwestorski na roboty budowlane.

4.3. Wspólny słownik zamówień: CPV

74232200-6 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic 

45233222-1 Roboty w zakresie chodników 

4.4. W ramach wynagrodzenia Wykonawca zabezpieczy na własny koszt obsługę geodezyjną oraz sporządzi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500.

4.5.Wykonawca przed przystąpieniem do robót ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym dokumentację projektową.

4.6. W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy.

4.7. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.

4.8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane,  stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru ostatecznego całego zadania.

5. Zmawiający  nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych, 

6. Termin wykonania zamówienia: 

1) do 30 kwietnia 2013r. należy dostarczyć dla Zamawiającego dokumentację projektową na opracowaną „część Iâ€? wraz z możliwością uzyskania pozwolenia na budowę bądź  zgłoszenia robót budowlanych.

2 )do 30 maja  2013r. należy wykonać pozostałe części projektowe- tzn. „część II i IIIâ€?  

3) wykonanie robót budowlanych w pełnym zakresie do 30 czerwca 2013r. 

7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 

7.1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na  

      podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 

        ustawy. 

7.2.  W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności,

         aby Wykonawca wykazał , iż:

A.

posiadają wiedzę i doświadczenie 

â—?

tzn. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania robót budowlanych  odpowiadających robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia lub tj. wykonał w okresie pięciu ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane dotyczące budowy lub przebudowy dróg systemem zaprojektuj i zbuduj, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 350.000,00 zł lub jedna na kwotę 600.000,00, potwierdzone referencjami lub będzie dysponował ww. wiedzą i doświadczeniem;

B.

dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj.:

â—?

co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w zakresie branży drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 

â—?

co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie branży drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

â—?

co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do projektowania robót budowlanych o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych.

C.

znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. 

â—?

jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

â—?

ma zabezpieczone środki na rachunku bankowym lub posiada zdolność kredytową umożliwiającą wykonanie zamówienia do 500.000,00 PLN

7.3.

WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

A.

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy Pzp

przepisy ustawy Pzp i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do

Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy

wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich

w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy

w sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 

B.

Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności

wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się

wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę – Pełnomocnika oraz zakres jego

umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców

ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione do

składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności

gospodarczej Wykonawcy.

C.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

7.4.

SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

A.

W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia:

â—?

warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp musi być spełniony przez każdego z Wykonawców,

â—?

warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i w pkt 9.2. niniejszego rozdziału muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców.

B.

Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń                       i dokumentów załączonych w ofercie w oparciu o dyspozycje zawarte w rozdziale 10 niniejszej SIWZ. Z treści oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.

C.

Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą „spełniaâ€? albo         „nie spełniaâ€?.

D.

Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy                     z postępowania.

E.

Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

8.  Zamawiający żąda   wadium w wysokości 15.000 PLN (słownie: piętnaście tysięcy PLN).

9.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : CENA  - 100%

10.  Miejsce i termin składania ofert:

 a) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w

       Słupsku, w terminie do dnia 31.12.2012r., do godziny 9:00.

 b)  Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu  o godz 31.12.2012r., 9:15 w pokoju nr 17 (sala

       konferencyjna Zamawiającego) 

11. Termin związania ofertą: 30 dni.

12. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, 

13. Zamawiający nie zamierza  ustanowić dynamicznego systemu zakupów

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. ZAMAWIAJĄCY MOŻE UDZIELIĆ ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH do 50% wartości zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.

16. Zamawiający zgodnie z dyspozycją wyrażoną w art. 147 ust. 1 ustawy żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie. 

17. ący dopuszcza Podwykonawców.

 


ZAŁĄCZNIKI:


1. ZDP.GI Z.343.21.2012 - Ogłoszenie
2.ZDP.GI Z.343.21.2012 - SIWZ