Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku

 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno – asfaltowej na gorąco wytwarzanej w kotłach przewoźnych typu 'MAGMA' â€?

 

ZDP.GI Z.343.24.2012                                                      Słupsk 19.12.2012r.                                   

   ZAMAWIAJĄCY: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU 

ul. Słoneczna 16e

76-200 Słupsk

NIP: 839-25-73-515

                                  Tel. (0 –59)8420 730, fax: (0 – 59)8420 284

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

1. Nazwa i adres Zamawiającego: 

 Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku 

 Adres: ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk

 Numer tel. (0 –59)8420 730, fax: (0 – 59)8420 284; 

  Numer NIP: 839-25-73-515

2. Tryb zamówienia – przetarg nieograniczony, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty

 określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) http://bip.zdp.slupsk.pl/

4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, 

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.:Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno – asfaltowej na gorąco wytwarzanej w kotłach przewoźnych typu 'MAGMA' â€?

4.1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:

  Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu słupskiego przy użyciu mieszanki mineralno – asfaltowej na gorąco wytwarzanej w kotłach przewoźnych typu „MAGMAâ€? z ręcznym przycięciem krawędzi w ilości około 1000 Mg wg potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku w roku 2013 i 2014.

Lokalizacja oraz kolejność wykonywania remontu cząstkowego każdorazowo będzie wskazywana przez kierowników Obwodów Drogowych nr 1 w Słupsku  i nr 2 Główczycach.

4.2. Opis robót:

Remont cząstkowy należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik Nr 10

 do SIWZ, w szczególności:

      - oznakowanie robót zgodnie ze standardami oznakowania dróg,

      - przycięcie ręczne oskardem lub piłą ścianek krawędzi wyboju,

  • â?’ skropienie lepiszczem oczyszczonego dna i ścianek krawędzi wyboju,
  • â?’ rozścielenie mieszanki mineralno – asfaltowej na gorąco pochodzącej z destruktu asfaltowego
  • â?’ dla ruchu KR-1, KR-2, wytworzonej w kotłach przewoźnych typu „MAGMAâ€? warstwami
  • â?’ w zależności od głębokości uszkodzonego pokrowca bitumicznego,

      -    zagęszczenie łat mechanicznie, płytą wibracyjną lub walcem wibracyjnym,

      -    pielęgnacja remontu w okresie gwarancji.

 

4.3. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku Nr 10 SIWZ 

w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 

4.4. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót zgodnie ze SST i technologią robót wyszczególnioną w pozycjach katalogów kosztorysu po cenach oferowanych.

4.5. Wykonawca zobowiązuje się do wbudowania materiałów zgodnie z obowiązującymi normami oraz przedłożenia Zamawiającemu atestów na wbudowane materiały dotyczące przedmiotu zamówienia.

4.6. Wykonawca zobowiązuje się:

â—? prowadzić roboty tak, aby możliwy był ruch kołowy i pieszy przez cały okres ich trwania,

â—? w miejscu prowadzenia robót sprawować nadzór nad bezpieczeństwem użytkowników drogi,

â—? zapewnić warunki bezpieczeństwa pracownikom wykonującym roboty drogowe,

â—? odpowiadać za metody organizacyjno - techniczne stosowane na placu budowy.

4.7. Do oferty należy dołączyć pełen kosztorys ofertowy oparty na formularzu cenowym Załącznik nr 7 do SIWZ. 

4.8. Wspólny słownik zamówień: CPV45 23 31 42 – 6 Roboty  w zakresie naprawy dróg 

4.9.W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy.

4.10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru ostatecznego poszczególnych robót.

5. Zmawiający  nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. 

6. Termin wykonania zamówienia: 

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: od daty podpisania umowy - sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego do dnia 31.12.2014r. lub do czasu wyczerpania przewidywanego zakresu robót, w zależności od tego który z warunków zostanie spełniony jako pierwszy

7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

7.1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy. 

7.2. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności,  aby Wykonawca wykazał , iż:

A. posiadają wiedzę i doświadczenie tzn. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania robót budowlanych odpowiadających robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. 

wykonał w okresie pięciu ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizował (zakończył) jako wykonawca  lub podwykonawca co najmniej: 

jedno zadanie obejmujące remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno – asfaltowej na gorąco wytwarzanej w kotłach przewoźnych typu „MAGMAâ€? w ilości min. 500,0 Mg

B.   dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj.:

â—? co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w zakresie branży drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 

C. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.

â—?   jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Należy załączyć polisę na kwotę min. 300.000,00 zł..

â—?  nie zalega z opłacaniem podatków

 â—?  nie zalega ze składkami ZUS

7.3. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

A. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 

przepisy ustawy Pzp i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.

B.  Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności

wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się

wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę – Pełnomocnika oraz zakres jego

umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców

ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione

 do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności

gospodarczej Wykonawcy.

C. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

7.4. SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

A. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia:

â—? warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp musi być spełniony przez każdego z Wykonawców,

â—? warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i w pkt 9.2. rozdziału SIWZ  muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców.

B. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów  załączonych w ofercie w oparciu o dyspozycje zawarte w SIWZ. Z treści oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.

C. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą „spełniaâ€? albo „nie spełniaâ€?.

D. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

E. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

8Zamawiający żąda   wadium w wysokości 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy zł.)

9.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : CENA  - 100%.

10.  Miejsce i termin składania ofert:

 a) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w

      Słupsku, ul. Słoneczna 16e w terminie do dnia 09.01.2013r., do godziny 09:00.

 b) Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 09.01.2013r. o godz 09:15 w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 17 (sala konferencyjna ) Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku, ul. Słoneczna 16e.

11. Termin związania ofertą: 30 dni.

12. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 

13. Zamawiający nie zamierza  ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. ZAMAWIAJĄCY MOŻE UDZIELIĆ ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH do 50% wartości zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.

16. Zamawiający zgodnie z dyspozycją wyrażoną w art. 147 ust. 1 ustawy żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie. 



ZAŁĄCZNIKI:



1. ZDP.GI Z.343.24.2012 - Ogłoszenie
2. ZDP.GI Z.343.24.2012 - SIWZ
3. ZDP.GI Z.343.24.2012 - SST