ZDP.GI Z.272.3-11.2013
Słupsk, dn. 08.03.2013r.
WYJAŚNIENIE SIWZ
Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku, w związku z zapytaniem Wykonawcy – mail z dnia 26.02.2013 r. dotyczący postępowania w trybie przetargu nieograniczonego, którego wartość szacunkowa przekracza kwotę określoną w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, realizowane jest w trybie przetargu nieograniczonego na usługę pn: „Przygotowanie dokumentacji projektowej dla 7 dróg, niezbędnej do realizacji inwestycji drogowych na terenie powiatu słupskiegoâ€? w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, w oparciu o art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759 ze zm.) udziela odpowiedzi na poniższe pytania:
pytania nr 1 cyt:
Odnośnie punktu 8. termin wykonania zamówienia, podpunkt 8.1. pozwolenia, decyzje, uzgodnienia, matryce, Zamawiający wskazał termin realizacji 30 czerwca 2013 roku. Czy w tym punkcie zawarte jest uzyskanie Decyzji Środowiskowej? Jeżeli odpowiedź Zamawiającego będzie twierdząca, trzeba zasygnalizować iż termin (przy założeniu podpisania umowy w połowie kwietnia) jest nierealny aby uzyskać DŚU.
Odpowiedź na pyt. Nr 1
Decyzję środowiskową należy uzyskać do dnia 31.08.2013r.
pytania nr 2 cyt:
Czy przy wycenianiu przedmiotu zamówienia Wykonawca ma skalkulować nadzór autorski?
Odpowiedź na pyt. Nr 2
Przy wycenie przedmiotu zamówienia wykonawca ma skalkulować nadzór autorski.
pytania nr 3 cyt:
Odnośnie punktu 10.4. pkt 5) opłaconej polisy , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o której mowa w rozdziale 9 pkt. 9.2. ppkt.3. Należy załączyć polisę na kwotę min. 200.000,00 na każdą część. To znaczy iż Wykonawca składając na wszystkie 7 zadań musi być ubezpieczony na kwotę 1.400.000,00 zł?
Odpowiedź na pyt. Nr 3
Należy załączyć polisę na kwotę min.200.000,00 na każdą część. Czyli Wykonawca składając ofertę na wszystkie 7 zadań musi być ubezpieczony na kwotę 1.400.000,00.
pytania nr 4 cyt:
Odnośnie punktu 10.3. 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy. Czy Zamawiający uzna za prawidłową formę złożenia przez Wykonawcę KRS pobranego drogą elektroniczną ze strony internetowej Ministerstwa Sprawiedliwości bez pieczątek Sądu.
Odpowiedź na pyt. Nr 4
Zamawiający uzna za prawidłową formę złożenia przez Wykonawcę KRS pobranego drogą elektroniczną ze strony internetowej Ministerstwa Sprawiedliwości bez pieczątek Sądu.
Projekt pn. “Przygotowanie dokumentacji projektowej dla 7 dróg, niezbędnej do realizacji inwestycji drogowych na terenie powiatu słupskiegoâ€? finansowany w ramach Regionalnego Program Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013