Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku

 

Zakup kruszyw do remontów cząstkowych oraz do bieżącego utrzymania dróg wg potrzeb ZDP Słupskâ€?

 

ZDP.GI Z.272.4.2013                                                                                                            

Słupsk 08.03.2013r.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

 

1.

Nazwa i adres Zamawiającego:

Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku

Adres: ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk

Numer tel. (0 –59)8420 730, fax: (0 – 59)8420 284;

Adres strony internetowej: http://bip.zdp.slupsk.pl/

Numer NIP: 839-25-73-515

 

 

2.  

Tryb zamówienia – przetarg nieograniczony, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

3.

Adres strony internetowej, na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) http://bip.zdp.slupsk.pl/

 

 

4.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych

 

 

                       

Przedmiotem zamówienia są dostawy pn.:  “Zakup kruszyw do remontów cząstkowych oraz do bieżącego utrzymania dróg wg potrzeb ZDP Słupskâ€?

1.0  Zakres rzeczowy zamówienia

Zakup 1.000,0 ton betonu kruszonego „0/50â€?, 2.000,0 ton mieszanki optymalnej „0/31,5â€?, 400,0 ton żwiru płukanego „2/8â€?, 100,0 ton żwiru płukanego „8/16â€?, 400,0 ton glinożwiru , 200,0 ton grysu bazaltowego frakcji 2/5 oraz 4.000,0 ton piasku 0-2 – Kopalnie lub place składowe dla przedmiotowych kruszyw muszą znajdować się w odległości od siedziby Zamawiającego nie większej niż 100 km, poza grysem bazaltowym frakcji 2/5

2.0  Opis dostaw i materiału:

Sukcesywna dostawa (bez transportu) betonu kruszonego „0/50â€?, mieszanki optymalnej „0/31,5â€?, żwiru płukanego „2/8â€?, żwiru płukanego „8/16â€?, glinożwiru, grysu bazaltowego 2/5 oraz piasku „0-2â€? na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku w roku 2013 i 2014.

 

 

4.1.

Przedmiotowy zakres dostaw oraz ich ilości mogą być korygowane (może ulec znacznemu zmniejszeniu lub zwiększeniu w ramach środków jakie Zamawiający założył na wykonanie zamówienia).

 

 

4.2.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień

 

 

â—?

CPV 14 21 22 00 – 2 Kruszywo

 

 

5.

Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej

 

 

5.1.

Zmawiający  nie dopuszcza możliwości składania  oferty wariantowej

 

 

6.

Termin wykonania zamówienia: 31 marca 2014r.

 

 

7.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych

 warunków

 

 

7.1.

Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać

wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w

 postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy.

 

 

7.2.

W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności,

 aby Wykonawca wykazał , iż:

 

 

A.

posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

 

 

B.

posiadania wiedzy i doświadczenia;

 

 

C.

dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

 

 

D.

â—?

â—?

znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

nie zalega z opłacaniem podatków

nie zalega ze składkami ZUS

 

 

E.

Świadectwo jakości kruszywa dla poszczególnych frakcji wydane przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów lub laboratorium uprawnione do wydawania tego typu dokumentów, że dostarczane kruszywa odpowiadają określonym normom, które zostały wymienione w rozdziale: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA SIWZ.

 

 

7.3.

Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu

 

 

A.

 

Do oferty sporządzonej w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków

 

 

B.

oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr  2 do SIWZ,

 

 

C.

Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 3 do SIWZ,

 

 

D.

Informacja na podstawie art. 26 ust. 2 pkt 2d wg Załącznika nr 4 do SIWZ

 

 

E.

Formularz cenowy wg Załącznika Nr 5 do SIWZ

 

 

F.

Dane kontaktowe – według Załącznika nr 6 do SIWZ

 

 

G.

Parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści warunków wg Załącznika Nr 7 do SIWZ

 

 

H.

 

 

 

I.

 

 

 

 

J.

aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy.

aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega  z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane  prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert.

aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej  niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

 

K.

Jakość kruszyw: potwierdzona przez  Instytut Badawczy Dróg i Mostów lub przez laboratorium uprawnione do wydawania tego typu dokumentów, że dostarczane kruszywa odpowiadają określonym normom, które zostały wymienione w rozdziale: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA SIWZ.

Wykonawca może zamiast zaświadczenia dot. jakości kruszyw złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.  Wykonawca, który w swojej ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego (zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp).

 

 

7.4.

Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń                       i dokumentów załączonych w ofercie w oparciu o dyspozycje zawarte w rozdziale 6  SIWZ. Z treści oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.

 

 

7.5.

Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełniaâ€? albo nie spełniaâ€?.

 

 

7.6.

Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy                     z postępowania.

 

 

8.

Zamawiający żąda wadium w wysokości 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące PLN).

 

 

9.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

 

 

9.1.

CENA - 100 %

Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najniższą cenę spośród ofert  niepodlegających odrzuceniu.

 

 

9.2.

Sposób oceny ofert w oparciu o kryterium - cena.

W oparciu o ww. kryterium oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów (100 pkt.) w kryterium CENA ofercie, która zaoferuje najniższą cenę za realizację całego zamówienia. Punkty w pozostałych ofertach zostaną wyliczone ze wzoru:

Najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofert

C= ------------------------------------------------------------------------------------------ x 100 pkt

                               Cena ofertowa badanej oferty

 

 

9.3.

W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.

 

 

10.

Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

 

 

10.1.

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w

Słupsku, ul. Słoneczna 16e w terminie do dnia 18.03.2013r. do godziny 09:00.

 

 

10.2.

Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym w pkt. 10.1. zostaną         zwrócone niezwłocznie bez otwierania.

 

 

10.3.

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 18.03.2013r. o godz.09:15 w pokoju nr 17 (sala konferencyjna Zamawiającego)

 

 

10.4.

Otwarcie ofert jest jawne;

 

 

11.

Termin związania ofertą

 

  

11.1.

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.

 

 

12.

Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

 

 

12.1.

Zmawiający  nie dopuszcza możliwości zawarcia umowy ramowej

 

 

13.

Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

 

13.1.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów

 

 

14.

Informację o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

 

 

14.1.

Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

15.

ZAMAWIAJĄCY MOŻE UDZIELIĆ ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH: do 20% wartości zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.

 



ZAŁĄCZNIKI:


1. ZDP.GI Z.272.4.2013 - Ogłoszenie
2. ZDP.GI Z.272.4.2013 - SIWZ