Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku

ZDP.GIZ.272.8.2014 Słupsk, dnia 12.05.2014r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku
Adres: ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk
Numer tel. (0 –59)8420 730, fax: (0 – 59)8420 284;
Adres strony internetowej: http://bip.zdp.slupsk.pl/
Numer NIP: 839-25-73-515

2. Tryb zamówienia – przetarg nieograniczony, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty
określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Adres strony internetowej, na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ)
http://bip.zdp.slupsk.pl/

3. Przedmiot zamówienia to dostawy pn.: „Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk"

Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV 09100000-0 Paliwa
CPV 09132100-4 Benzyna bezołowiowa
CPV 09134000-7 Oleje Napędowe
CPV 09120000-6 LPG

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych do pojazdów, maszyn i sprzętu
drogowego będących własnością Zamawiającego, sukcesywnie w ilościach detalicznych , w obrocie
bezgotówkowym. dla dwóch placówek

Obwód Drogowy Nr 1 – 76-200 Słupsk ul. Słoneczna 16e (przy siedzibie Zamawiającego)
Obwód Drogowy Nr 2 - 76-220 Główczyce ul. Słupska 19A pow. Słupski

3.2 Zakres rzeczowy zamówienia
Dostawa planowanej ilości paliwa, w okresie 12 miesięcy, od dnia podpisania umowy, dla
potrzeb Zamawiającego wynosi:
Olej napędowy ON - max. 50.000 l
Benzyna Pb - max 4.400 l
Autogaz LPG - max 900 l
Planowana dostawa paliw na poszczególne zadania, w okresie 12 miesięcy, od daty zawarcia
umowy, wynosi odpowiednio;

ZADANIE NR 1 ZADANIE NR 2

Olej napędowy ON max 25.000 l max. 25.000 l
Benzyna Pb max. 2.200 l max. 2.200 l
Autogaz LPG max. 450 l max. 450 l

4. Zmawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych - liczba części 2
5. Zmawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający zgodnie z dyspozycją wyrażoną w art. 147 ust. 1 Ustawy nie żąda zabezpieczenia
należytego wykonania umowy.
7. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium .
8. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

8.1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać
wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w
postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy oraz dyspozycje zawarte w SIWZ.

8.2 W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy zamawiający wymaga w szczególności
aby Wykonawca wykazał, że:
a/ posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ,
b/ posiadania wiedzy i doświadczenia
c/ dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia
d/ znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia :
nie zalega z opłacaniem podatków
nie zalega ze składkami ZUS

8.3 Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia warunków
udziału w postępowaniu

a/ do oferty sporządzonej w oparciu o formularz oferty, stanowiący załącznik Nr 1 i Nr 2 do SIWZ należy
dołączyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków

b/ oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art 24 ust 1 ustawy , sporządzone
wg załącznika Nr 3 do SIWZ
c/ oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art 22 ust 1 ,
sporządzone wg załącznika Nr 4 do SIWZ
d/ informacja na podstawie art 26 ust 2 pkt 2d wg załącznika Nr 5 do SIWZ
e/ wykaz stacji paliw wg załącznika Nr 6 do SIWZ
f/ wykaz cen jednostkowych brutto wg załącznika Nr 7 do SIWZ
g/ dane kontaktowe Wykonawcy wg załącznika Nr 8 do SIWZ
h/ parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści warunków wg załącznika Nr 9 do SIWZ
i/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy, wystawionego nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych
oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy
j/ aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że
Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert.
k/ aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem
składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert
l/ kserokopia koncesji lub zezwolenia na obrót paliwami ( jeśli jest wymagana)
ł/ kserokopia polisy ubezpieczeniowej dot. Ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności

8.4 Ocena spełnienia wymaganych warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów
załączonych w ofercie w oparciu o dyspozycje zawarte w rozdziale 5 ust 5.4. SIWZ

Z treści oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.

8.5. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą „spełnia" albo
"nie spełnia".
8.6. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

9. Termin wykonania zamówienia:
12 miesięcy od daty podpisania umowy

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : KRYTERIUM CENA - 100%
Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najniższa cenę spośród ofert
niepodlegających odrzuceniu

10.1 Sposób oceny ofert w oparciu o kryterium "cena"
W oparciu o w/w kryterium oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Zamawiający przyzna maksymalna ilość punktów (100 pkt) w kryterium CENA ofercie, która zaoferuje
najniższa cenę za realizację całego zamówienia.
Punkty pozostałych ofert będą wyliczone wg wzoru:

najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofert
C = --------------------------------------------------------------- x 100 pkt
cena ofertowa badanej oferty

10.2 W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc
po przecinku.

11.Miejsce i termin składania ofert:

11.1 Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w
Słupsku, w terminie do dnia 21 maj 2014r., do godziny 9:00.
11.2 Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 21 maj 2014r. o godz 9:15 w pokoju nr 17 (sala
konferencyjna Zamawiającego)
11.3 Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie wskazanym w pkt 11.1 zostaną zwrócone
niezwłocznie, bez otwierania .
11.4. Otwarcie ofert jest jawne .

12. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.

13. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej
14. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
15. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, do 20% wartości zamówienia
podstawowego, w trybie zamówień z wolnej ręki, na zasadach określonych w art.67 ust.1 pkt.7
ustawy PZP. 

 

ZAŁĄCZNIKI:

1. ZDP.GIZ.272.8.2014 - OGŁOSZENIE - Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk

2. ZDP.GIZ.272.8.2014 - SIWZ - Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk

 

!!! UWAGA !!!

3. ZDP.GIZ.272.8-1.2014 - Wyjaśnienia do treści SIWZ z dn. 16.05.2014r. - Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk