Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku

ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH
W SŁUPSKU
76-200 Słupsk                                               tel.0-59-842-07-30
ul.  Słoneczna 16e                                          fax.0-59-842-02-84                     NIP 839-25-73-515                                 REGON 770983124

“Dostawa fabrycznie nowych, dwóch samochodów dostawczych”

                                                                                          Słupsk 02.04.2015r.
ZDP.GI Z.272.5.2015                                                            


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku
Adres: ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk
Numer tel. (0 –59)8420 730, fax: (0 – 59)8420 284;
Adres strony internetowej: http://bip.zdp.slupsk.pl/
Numer NIP: 839-25-73-515

2. Tryb zamówienia – przetarg nieograniczony, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty
określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 09.08.2013r., poz. 907 z późn. zm.)..

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) http://bip.zdp.slupsk.pl/

4.Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia są dostawy pn. “Dostawa fabrycznie nowych, dwóch samochodów dostawczych”

Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia

Dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych (z gwarancją) samochodów dostawczych .
Odbiorcą  samochodów  będzie:   Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku , ul. Słoneczna 16 e.
Miejsce dostawy:    siedziba Zamawiającego, 76-200 Słupsk ul. Słoneczna 16 E.

Samochody  powinny spełniać poniższe  wymagania

Dane ogólne
Samochody:        dostawcze, fabrycznie nowe, sztuk 2
Rok produkcji:                 2014-2015
Kolorystyka:        obydwa samochody w tej samej kolorystyce
            Kolor lakieru preferowany :  biały
                     dopuszczalny  pomarańczowy,
            Kolor tapicerki: ciemny (czarny, szary )

Kabina:          podwójna,  z ilością miejsc  min. 5 + kierowca
            kabina podwójna  z 4 drzwiami,
            wszystkie drzwi przeszklone, z otwieranymi (regulowanymi)  szybami

Skrzynia ładunkowa:     wymiary: długość 250cm ÷ 280cm, szerokość 200cm ÷ 220cm,
                                       burty aluminiowe, niedzielone
            podłoga wyłożona blachą stalową,
            kratka stalowa ażurowa zabezpieczająca kabinę pojazdu

                                      
Silnik:            pojemność skokowa  2198÷ 3000ccm
            moc  min  130 KM
            paliwo  - olej napędowy
            emisja spalin  Euro  5

Napęd:                      przedni, liczba biegów minimum  5 + wsteczny

Układ kierowniczy:     ze wspomaganiem

Układ hamulcowy:    przód, tył – hamulce tarczowe
            wyposażony w ABS z EBD elektroniczny rozdział siły hamowania bądź
                                      system równoważny spełniający wymagania Zamawiającego
            czujniki parkowania : przód i tył

Ogumienie:        kompletne letnie  + zapas szt 1 (koło pełnowymiarowe)
            rozmiar   215/70 R15C, opcjonalnie 225/70/R15C
            chlapacze kół przednie i tylne
            

Wymiary pojazdu:    długość     maksymalna nadwozia         7400 mm
            szerokość  maksymalna nadwozia          2400 mm
            wysokość maksymalna            2300 mm   bez  ładunku
Inne:            dopuszczalna masa całkowita  nie  powinna przekroczyć 3500 kg


Wymagane wyposażenie :
lusterka boczne z soczewkami ograniczającymi martwe pole widzenia oraz regulowane elektrycznie i podgrzewane, na krótkich ramionach
klimatyzacja  manualna
zawieszenie tylne wzmocnione, z podwójnymi resorami
instalacja do radia samochodowego ( kable+antena+głośniki)
radioodtwarzacz
zestaw głośnomówiący
sterowanie radioodtwarzacza w kierownicy
2 szt zapalniczki  12V
światła przeciwmgielne (przednie, tylne)
opony zimowe komplet
osłona silnika
skrzynia fabryczna do kabiny
ESP
tempomat
uchwyt na drabinę i osłony szyb tylnych
oświetlenie obrysowe
wzmocniony alternator     (180 Aph)
wzmocniony akumulator ( do 100 Ah)
poduszka powietrzna kierowcy i pasażerów  (w 1-rzędzie)
światła dzienne
hak holowniczy
centralny zamek
odcięcie dopływu paliwa w razie wypadku
wykładzina podłogowa  w kabinie kauczukowa lub gumowa antypoślizgowa
instalacja elektryczna oraz relingi na dachu pojazdu do zamontowania panelu
 „SŁUŻBA DROGOWA”ze światłami

Pozostałe wymogi:

a/ wyposażenie pojazdów i parametry , w części pozostałej, zgodnie z katalogowym
    wyposażeniem seryjnym

b/ serwis w Autoryzowanej Stacji Obsługi Samochodów, w odległości nie większej niż 10 km od  
    siedziby Zamawiającego

c/ samochody będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać warunki techniczne przewidziane
    przez obowiązujące w Polsce przepisy prawne dla samochodów osobowych i dostawczych
    poruszających się po drogach publicznych oraz warunki przewidziane przez przepisy prawa
    wspólnotowego w Unii Europejskiej dla tego typu samochodów.
    Samochody powinny mieć kierownicę usytuowaną po lewej stronie pojazdu.

d/ zamówienie będzie zrealizowane jednorazowo
e/ Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone pojazdy, liczone od daty wystawienia faktury VAT
     nie krótsze niż:
 gwarancja mechaniczna 2 lata lub przebieg 100 tys km + dodatkowa gwarancja w ilości.............................miesięcy
 gwarancja na perforacje blach nadwozia  6 lat
 gwarancja na lakier  3 lata

f/  samochody wyprodukowane nie wcześniej niż w 2014 roku
g/  nie mogą to być auta testowe lub użytkowane jako zastępcze
h/  do samochodów Wykonawca dołączy:
     Książkę gwarancyjną , Świadectwo homologacji  (dopuszczenie  do ruchu), Kartę pojazdu,
     Książkę przeglądów okresowych,  Oświadczenie o sieci zbierania pojazdów tzn. firma sprzedająca pojazdy podlega obowiązkowi zapewnienia sieci zbierania pojazdów, określonemu w art. 1 ust. 1 Ustawy o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji z dnia 20.01.2005r. z późn. zm. (dokument potrzebny do rejestracji)
i/  Wykonawca posiada punkty serwisowe w odległości nie większej niż 10 km  od siedziby
     Zamawiającego
j/  Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny we wskazanym punkcie serwisowym j/w  według
     czasu relacji,  nie dłużej niż  24 godziny od zgłoszenia usterki
k/  Dostarczenie samochodu zastępczego następuje w sytuacji gdy przewidywany czas naprawy
     jest dłuższy niż 2 dni.

Wymagania stawiane wykonawcy:
a/ Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg i termin wykonania
zamówienia
b/ Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i
jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia
c/ Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia

4.1. Wspólny słownik zamówień:
CPV 34 10 00 00    - pojazdy silnikowe
CPV  34 13 61 00    - lekkie samochody półciężarowe

4.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych

5. nformacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zmawiający  nie dopuszcza możliwości składania  oferty wariantowej

6. Termin wykonania zamówienia: do 90 dni, licząc od daty zawarcia umowy

7.ZAMAWIAJĄCY nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających

8. Informacja na temat wadium

Zamawiający żąda wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy PLN)

9. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA
OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

9.1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy

9.2. Wykonawca oświadcza, że spełnia  zakres warunków wskazanych w art. 22 ust.1 ustawy dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Na potwierdzenie należy złożyć:
oświadczenie o spełnianiu warunków przez Wykonawcę, art. 22 ust. 1 Pzp

- Posiadania wiedzy i doświadczenia
- dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

9.3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych
do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od
charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany
jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji
zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do
oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu
zamówienia.

9.4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy,przepisy
ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
 reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną
odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

9.5. SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

A. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia:
warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp musi być spełniony przez każdego z Wykonawców, warunki udziału, w postępowaniu określone  w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i w pkt. 9.1 niniejszego rozdziału muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców,

B. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie w oparciu o dyspozycje zawarte w rozdziale 10 niniejszej SIWZ.
Z tr

C. Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.

D. Umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli składają one ofertę wspólną.

E. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą
„spełnia” albo „nie spełnia”
Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z
postępowania

10. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia
spełnienia warunków udziału w postępowaniu

10.1. Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w  art. 24 ust.1 Ustawy oraz potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wyszczególnione poniżej.

10.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy Zamawiający żąda:

A. oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr  2 do SIWZ,

B. aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy.

C. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega  z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane  prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert.

D. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej  niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

10.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia składa w załączeniu do oferty oświadczenia i dokumenty, o
których mowa w pkt. 9.2 SIWZ.

10.4. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Zamawiający żąda:

- oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr  3 do SIWZ,

10.5. Do oferty należy dołączyć:

A. dokument opłacenia wadium

B. oświadczenie z art. 26 ust. 2 d ustawy PZP o przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodne
w treści z Załącznikiem nr 4 do SIWZ

C. Wypełniony załącznik nr 5 (spełnienie wymogów technicznych)

10.6. Dokumenty, o których mowa w pkt. 10.1-10.5 są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

10.7. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale.

10.8. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu
wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi
wątpliwości co do jej prawdziwości.

10.9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,
poświadczonym przez Wykonawcę.

10.10. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 kodeksu karnego.

11. Kryteria i ich znaczenie:
a) CENA – 92%
b) GWARANCJA – nie więcej niż 8 pkt, przy czym 2 pkt za każde dodatkowe pełne 6
miesięcy od minimalnego wskazanego terminu gwarancji przez  Zamawiającego (24 miesiące) – jako dodatkowe kryterium odnoszące się do jakości wykonanych dostaw dot. przedmiotu zamówienia.
Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans punktowy powyższych kryteriów (a+b) spośród ofert  niepodlegających odrzuceniu.

12. Sposób oceny ofert. O cenie w oparciu o ww. kryterium oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów (92 pkt.) w kryterium CENA oferty, która zaoferuje najniższą cenę za realizację całego zamówienia. oraz przyzna maksymalną ilość punktów (8 pkt) z uwagą: 2 pkt za każde dodatkowe pełne 6 miesięcy od minimalnego wskazanego terminu gwarancji przez  Zamawiającego (24 miesiące) – jako dodatkowe kryterium odnoszące się do jakości wykonanych dostaw dot. przedmiotu zamówienia. Punkty w  ofertach zostaną wyliczone ze wzoru:
Najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofert
C= ------------------------------------------------------------------------------------------ x 92 pkt
                                 Cena ofertowa badanej oferty

                  Dodatkowa gwarancja ofertowa badanej oferty
G= ------------------------------------------------------------------------------------------ x 8 pkt
             Najwyższa oferowana dodatkowa gwarancja spośród wszystkich ofert
C-cena
G-gwarancja

13. Miejsce i termin składania ofert:
 a) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w
       Słupsku (pokój nr 15), w terminie do dnia 13.04.2015r., do godziny 9:00.
 b)  Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu  o godz 13.04.2015r., 9:15 w pokoju nr 17 (sala
       konferencyjna Zamawiającego)

14. Zamawiający dopuszcza zlecenie przez Wykonawcę Podwykonawcom części dostaw objętych
umową, pod warunkiem wcześniejszej akceptacji Zamawiającego na piśmie wraz z przedstawionym
wzorem umowy Wykonawcy z Podwykonawcą.

15. Termin związania ofertą: 30 dni.

16. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej,

17. Zamawiający nie zamierza  ustanowić dynamicznego systemu zakupów

18. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji  elektronicznej.

19. Zamawiający nie żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

20. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w walucie polskiej PLN.

21. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

 

ZAŁĄCZNIKI:

1. Ogłoszenie

2. SIWZ

 

ZAŁĄCZNIK Z DNIA 03.04.2015r.:

1. ZMIANA TREŚCI SIWZ, Ogłoszenia i zmiana terminu składania ofert

 

ZAŁĄCZNIK Z DNIA 07.04.2015r.:

1. Wyjaśnienia treści SIWZ - ZDP.GI Z/U.272.5-5.2015

 

ZAŁĄCZNIKI Z DNIA 08.04.2015r.:

1. WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ - ZDP.GI Z/U.272.5-8.2015

2. Sprostowanie błędu pisarskiego dot. pisma nr ZDP.GI Z/U.272.5-2.2015

 

ZAŁĄCZNIK Z DNIA 10.04.2015r.:

1. WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ - ZDP.GI Z/U.272.5-11.2015