Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku

„Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno – asfaltowej na gorąco wytwarzanej w kotłach przewoźnych typu 'MAGMA' oraz z mieszanki mineralno-bitumicznej KR 1-2 z wytwórni mas bitumicznych AC 11S ”

ZDP.GI Z.272.21.2014 Słupsk 20.11.2014r.

ZAMAWIAJĄCY: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU

ul. Słoneczna 16e76-200 Słupsk

NIP: 839-25-73-515

Tel. (0 –59)8420 730, fax: (0 – 59)8420 284

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

1. Nazwa i adres Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku Adres: ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk Numer tel. (0 –59)8420 730, fax: (0 – 59)8420 284; Numer NIP: 839-25-73-515
2. Tryb zamówienia – przetarg nieograniczony, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) http://bip.zdp.slupsk.pl/
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: „Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno – asfaltowej na gorąco wytwarzanej w kotłach przewoźnych typu 'MAGMA' oraz z mieszanki mineralno-bitumicznej KR 1-2 z wytwórni mas bitumicznych AC 11S ”
4.1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu słupskiego przy użyciu mieszanki mineralno – asfaltowej na gorąco wytwarzanej w kotłach przewoźnych typu „MAGMA” z ręcznym przycięciem krawędzi w ilości około 1000,00 Mg oraz przy użyciu mieszanki mineralno - bitumicznej KR 1-2 wytwarzanej w wytwórni mas bitumicznych AC 11S w ilości około 300,00 Mg wg potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku w roku 2015 i 2016Lokalizacja oraz kolejność wykonywania remontu cząstkowego każdorazowo będzie wskazywana przez kierowników Obwodów Drogowych nr 1 w Słupsku i nr 2 Główczycach.
4.2. Opis robót:Remont cząstkowy należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik Nr 11 do SIWZ, w szczególności:- oznakowanie robót zgodnie ze standardami oznakowania dróg,- przycięcie ręczne oskardem lub piłą ścianek krawędzi wyboju,- skropienie lepiszczem oczyszczonego dna i ścianek krawędzi wyboju,- rozścielenie mieszanki mineralno – asfaltowej na gorąco pochodzącej z destruktu asfaltowego dla ruchu KR-1, KR-2, wytworzonej w kotłach przewoźnych typu „MAGMA” warstwami w zależności od głębokości uszkodzonego pokrowca bitumicznego- lub rozścielenie mieszanki mineralno - bitumicznej KR 1-2 wytworzonej w wytwórni mas bitumicznych AC 11S przy użyciu rozściełacza z elektronicznym sterowaniem grubości układanej warstwy- zagęszczenie łat mechanicznie, płytą wibracyjną lub walcem stalowym,- pielęgnacja remontu w okresie gwarancji.
4.3. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku Nr 11 SIWZ -w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
4.4. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót zgodnie ze SST i technologią robót wyszczególnioną w pozycjach katalogów kosztorysu po cenach oferowanych.
4.5. Wykonawca zobowiązuje się do wbudowania materiałów zgodnie z obowiązującymi normami oraz przedłożenia Zamawiającemu atestów na wbudowane materiały dotyczące przedmiotu zamówienia.
4.6. Wykonawca zobowiązuje się:- prowadzić roboty tak, aby możliwy był ruch kołowy i pieszy przez cały okres ich trwania,- w miejscu prowadzenia robót sprawować nadzór nad bezpieczeństwem użytkowników drogi,- zapewnić warunki bezpieczeństwa pracownikom wykonującym roboty drogowe,- odpowiadać za metody organizacyjno - techniczne stosowane na placu budowy.
4.7. Do oferty należy dołączyć formularz cenowy - Załącznik nr 7 do SIWZ.
4.8. Wspólny słownik zamówień: CPV45 23 31 42 – 6 Roboty w zakresie naprawy dróg
4.9.W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy.
4.10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru ostatecznego poszczególnych robót na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym oraz w okresie dodatkowej udzielonej gwarancji na ?ż??ż?Ś...................miesięcy.
5. Zmawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: od daty podpisania umowy - sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego nie dłużej niż do dnia 15.12.2016r. lub do czasu wyczerpania przewidywanego zakresu robót, w zależności od tego który z warunków zostanie spełniony jako pierwszy.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
7.1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy.
7.2. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności, aby Wykonawca wykazał , iż:
A. posiadają wiedzę i doświadczenie tzn. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonaniarobót budowlanych odpowiadających robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał w okresie pięciu ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizował (zakończył) jako wykonawca lub podwykonawca co najmniej: jedno zadanie obejmujące remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno asfaltowej na gorąco wytwarzanej w kotłach przewoźnych typu „MAGMA” w ilości min. 600,0 Mg w okr-się 1 roku lub ułożenie obejmujące remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciumieszanki mineralno - bitumicznej KR-1 wytwarzanej w wytwórni mas bitumicznych AC 11S w ilości min. 600,00 Mg w okresie 1 roku, potwierdzone poświadczeniem
B. dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj.:- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia robót objętych przedmiotemzamówienia w zakresie branży drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostaływydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
C. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Należy załączyć polisę na kwotę min. 500.000,00 zł- nie zalega z opłacaniem podatków- nie zalega ze składkami ZUS
7.3. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
A. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. przepisy ustawy Pzp i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.
B. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególnościwskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających sięwspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę – Pełnomocnika oraz zakres jegoumocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawcówubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione doskładania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczejWykonawcy.
C. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
7.4. SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
A. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia:- warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp musi być spełniony przez każdego z Wykonawców,- warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i w pkt 9.2. rozdziału SIWZ muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców.
B. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie w oparciu o dyspozycje zawarte w SIWZ. Z treści oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.
C. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą „spełnia” albo „nie spełnia”.
D. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
E. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
8. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
Do oferty sporządzonej w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, określonych w rozdziale 9 niniejszej SIWZ.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca winien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ,W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w oświadczenie, powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców. aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 Ustawy,W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ten dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.aktualnego zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ten dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ten dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.wniesienie wadium do terminu upływu składania ofert,wykazać warunki udziału w postępowaniu,oświadczenie z art. 26 ust. 2 d ustawy PZP o przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodne w treści z Załącznikiem nr 9 do SIWZ. Zamawiający zwraca się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących powiązań, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, istniejących między przedsiębiorcami, w celu ustalenia, czy zachodzą przesłanki wykluczenia wykonawcy. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie złoży wyjaśnień, oraz wykonawcę, który nie złożył listy, o której mowa w art. 26 ust. 2d.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Zamawiający żąda:oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 3 do SIWZ,W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w oświadczenie, powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców.wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wokresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania dotyczących najważniejszych robót zrealizował (zakończył) jako wykonawca lub podwykonawca co najmniej:jedno zadanie obejmujące remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno – asfaltowej na gorąco wytwarzanej w kotłach przewoźnych typu „MAGMA” w ilości min. 600,00 Mg w okresie1 roku lub ułożenie obejmujące remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno - bitumicznej KR 1-2 wytwarzanej w wytwórni mas bitumicznych AC 11S w ilości min. 600,00Mg w okresie 1 roku, potwierdzone poświadczeniem Zał: nr 4 do SIWZ oraz załączeniem dowodówdotyczących najważniejszych robót, określających czyroboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadamisztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 doSIWZ);Dowodami są:a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych (robót budowlanych) prac poświadczeniepowinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jestw stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa ppkt. a). W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie,zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów.W miejsce poświadczeń i oświadczeń, wykonawca może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych i ich prawidłowe ukończenie zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. „w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający odwykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane”, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. poz.231 z dnia 19 lutego 2013r.) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ichkwalifikacji zawodowych, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania robótbudowlanych odpowiadającym robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dysponuje lubbędzie dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. conajmniej jedną osobą (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia robót objętychprzedmiotem zamówienia w zakresie branży drogowej, - dotyczy zapisu w SIWZ Załącznik nr 5 orazinformacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
Wykazu niezbędnego do wykonania sprzętu i urządzeń w celu realizacji zamówienia wraz zinformacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (zał. nr 8).-recyklery min. -2 szt.-walec stalowy min. 2,5 ton -1 szt.-szczotka mechaniczna -1 szt.-piła do cięcia asfaltu -1 szt.-zagęszczarka -1 szt.-rozściełacz mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem układanej masy -1 szt.-walec stalowy min 8 T -1 szt.-skrapiarka -1 szt.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz sprzętuWg załącznika nr 8 do SIWZOświadczenia (wg Załącznika nr 6 do SIWZ), że osoby wyszczególnione w wykazie sporządzonym zgodnie ztreścią Załącznika nr 5 do SIWZ , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymaganeuprawnienia ( Zamawiający wymaga dokumentu uprawnienia), określone w rozdziale 9 pkt. 9.2. litera B.Do oferty należy dołączyć formularz cenowy - załącznik nr 7 do SIWZ - (do wypełnienia)Wykaz narzędzi (potencjał techniczny Zał. nr 8) w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawiedysponowania tymi zasobami.opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczonyod odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o której mowa w rozdziale 9 pkt. 9.2. litera C. Należy załączyć polisę na kwotę min. 500.000,00 zł;Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o którychmowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy Pzp mają miejsce zamieszkania poza terytorium RzeczypospolitejPolskiej Wykonawca stosuje się do przepisu § 2 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form,w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje siędo przepisów § 4 i § 6 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2009r. w sprawie rodzajówdokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą byćskładane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega nazasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udziałw realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tychpodmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 10.3. SIWZ.Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy,polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2bustawy, wymaga się przedłożenia informacji, o której mowa pkt 10.4 litera A, dotyczącej tych podmiotów.Dokumenty, o których mowa w pkt 10.1.-10.5. są składane w formie oryginału lub kopiipoświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpispełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentuwyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budziwątpliwości co do jej prawdziwości.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,poświadczonym przez Wykonawcę. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników,oświadczeń) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy. Osoba lub osoby składająceofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art.297 §1 kodeksu karnego.
9. Zamawiający dopuszcza Podwykonawców
9.1. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonaniepowierzy podwykonawcom. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca może powierzyć podwykonawcom do wykonania wyłącznie część przedmiotu zamówienia.
1) W przypadku powierzenia wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom,Zamawiający żąda, wskazania przez Wykonawcę w formularzu oferty część zamówienia, którejwykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (pkt 4 Załącznik Nr 1 do SIWZ)oraz podanie przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawcapowołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 09.08.2013 r., poz. 907 późn. zm.), w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (pkt 4, Załącznik Nr 1 do SIWZ).W przypadku braku określenia podwykonawców Zamawiający uzna, iż przedmiot zamówienia zostanie samodzielnie wykonany przez Wykonawcę.Zamawiający na podstawie art 36a ust. 2 ustawy Pzp przewidział możliwość osobistego wykonania przez Wykonawcę następujących pozycji z przedmiaru robót:a).............................................................................................b) ?ż??ż?Ś.........................................................................................Pozostałe pozycje przedmiaru robót Wykonawca może powierzyć wykonanie podwykonawcy lub dalszym podwykonawcom.2) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawcapowoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
3) Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówienia publicznego na roboty budowlane, do przedłożenia Zamawiającemu projektu tej umowy, przy czym podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę Wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy.
4) Termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej
5) Zamawiający, w terminie do 4 dni od dnia przedłożenia Zamawiającemu projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, zgłasza pisemne zastrzeżenia do zapisów:a. niespełniających wymagań określonych w SIWZ, w tym m.in. okresu odpowiedzialności za wady, który nie może być krótszy od okresu odpowiedzialności za wady Wykonawcy wobec Zamawiającego;b. przewidujących termin zapłaty wynagrodzenia dłuższy niż określony w SIWZ.
6) Jeżeli Zamawiający w terminie do 4 dni od przedłożenia mu przez Wykonawcę projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, oraz projektu jej zmiany, nie zgłosi na piśmie zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy.
7) Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przedkłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia.
8) Zamawiający w terminie do 4 dni od dnia przedłożenia mu przez Wykonawcę umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane oraz jej zmiany (aneksu), zgłasza pisemny sprzeciw do umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w przypadkach, o których mowa w pkt 7.6 SIWZ.
9) Jeżeli Zamawiający w terminie do 4 dni od przedstawienia mu przez Wykonawcę umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, oraz jej zmiany nie zgłosi na piśmie sprzeciwu, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy (aneksu).
10) Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlaneprzedkłada Zamawiającemu poświadczone za zgodność z oryginałem kopie zawartych umów opodwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia ichzawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy wsprawie zamówienia publicznego.
10. Zamawiający żąda wadium w wysokości 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
11. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:a) CENA – 94%b) GWARANCJA – nie więcej niż 6%, przy czym 2% za każde dodatkowe pełne 6 miesięcy od minimalnego wskazanego terminu gwarancji przez Zamawiającego (12 miesięcy) – jako dodatkowe kryterium odnoszące się do jakości wykonanych robót dot. przedmiotu zamówienia.Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans procentowy powyższych kryteriów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
12. Miejsce i termin składania ofert: a) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku, ul. Słoneczna 16e w terminie do dnia 08.12.2014r., do godziny 09:00. b) Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 08.12.2014r. o godz 09:15 w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 17 (sala konferencyjna ) Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku, ul. Słoneczna 16e.
13. Termin związania ofertą: 30 dni.
14. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
16. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
17. ZAMAWIAJĄCY MOŻE UDZIELIĆ ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH do 50% wartości zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.
18. Zamawiający zgodnie z dyspozycją wyrażoną w art. 147 ust. 1 ustawy żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.
19. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w walucie polskiej PLN.
20. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

 

ZAŁĄCZNIKI Z DN. 20.11.2014:

1.Ogłoszenie

2.SIWZ

3.Załącznik nr 11 SST