Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku

    ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH

                 W SŁUPSKU

 

 

76-200 Słupsk                 tel.0-59-842-07-30
ul. Słoneczna 16e           fax.0-59-842-02-84
NIP 839-25-73-515          REGON 770983124

                                     Słupsk, dn. 24.06.2016r.

ZDP-GIZ.U.2611.11-5.2016

 

UWAGA – zmiana treści SIWZ oraz terminu składania i otwarcia ofert

 

W związku z udzieleniem odpowiedzi na pytania Wykonawców zamieszczonych na stronie BIP w dniu 24.06.2016r. prowadzącej do zmiany treści treści SIWZ dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego na usługi pn: „Wykonanie dokumentacji technicznej na przebudowę drogi powiatowej nr 1157G Barcino – Łosino (Gmina Kobylnica i Kępice)” Zamawiający dokonuje poniższych zmian jak poniżej:

 

tekst przed zmianą brzmiał:

rozdział 6

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

tekst po zmianie brzmi:

ZAMAWIAJĄCY może udzielić zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP

 

 

oraz

tekst przed zmianą brzmiał:

 

§ 6 ust. 4 pkt 2 (zał. nr 9 do SIWZ wzór umowy)

Zmiany, o których mowa w ust. 1 dotyczą:

1) zmiany terminu w przypadku:

a) wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia zmian przepisów prawa krajowego, co wpłynie na realizację zamówienia i spowoduje konieczność dostosowania opracowania do tych zmian,

b) wystąpienia opóźnień niezawinionych przez Wykonawcę w uzyskaniu danych koniecznych do wykonania dokumentów stanowiących integralną część przedmiotu zamówienia, uzgodnień, opinii lub decyzji niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wystąpiło opóźnienie, jeżeli Wykonawca otrzyma ww. dokumenty po upływie 14 dni od terminów wskazanych przepisami prawa, zgodnie z którymi organy upoważnione są do wydania uzgodnień, opinii lub decyzji;

2) zmiany wynagrodzenia w przypadku ograniczenia zakresu prac przez Zamawiającego.

W takim przypadku wysokość wynagrodzenia zostanie pomniejszona o niewykonane prace/opracowania ujęte i wycenione w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SIWZ)

tekst po doprecyzowaniu i dodaniu treści brzmi:

Zmiany, o których mowa w ust. 1 dotyczą:

1) zmiany terminu w przypadku:

a) wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia zmian przepisów prawa krajowego, co wpłynie na realizację zamówienia i spowoduje konieczność dostosowania opracowania do tych zmian,

b) wystąpienia opóźnień niezawinionych przez Wykonawcę w uzyskaniu danych koniecznych do wykonania dokumentów stanowiących integralną część przedmiotu zamówienia, uzgodnień, opinii lub decyzji niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wystąpiło opóźnienie, jeżeli Wykonawca otrzyma ww. dokumenty po upływie 14 dni od terminów wskazanych przepisami prawa, zgodnie z którymi organy upoważnione są do wydania uzgodnień, opinii lub decyzji;

2) zmiany wynagrodzenia w przypadku ograniczenia zakresu prac przez Zamawiającego.

W takim przypadku wysokość wynagrodzenia zostanie pomniejszona o niewykonane prace/opracowania ujęte i wycenione w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SIWZ)

3) W przypadku konieczności zwiększenia zakresu prac przedstawionych pisemnie z uzasadnieniem przez Wykonawcę, Zamawiający rozważy sposób możliwości ich rozliczenia w ramach zamówienia uzupełniającego bądź zleceniem po cenie jednostkowej wynikającej z załącznika nr 1 do SIWZ

oraz

tekst przed zmianą brzmiał:

rozdział 15 pkt 15.1

- Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w

Słupsku, w terminie do dnia 28.06.2016r. do godziny 0900

 

tekst po zmianie brzmi:

- Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w

Słupsku, w terminie do dnia 30.06.2016r. do godziny 1000

 

oraz

tekst przed zmianą brzmiał:

rozdział 15 pkt 15.3.b

- Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 28.06.2016r. o godz. 0915 w pokoju nr 17 (sala konferencyjna Zamawiającego).

 

tekst po zmianie brzmi:

- Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 30.06.2016r. o godz. 1015 w pokoju nr 17 (sala konferencyjna Zamawiającego)

 

 

 

Zamawiający dokonuje zmianę w zał. nr 1 do SIWZ -formularz oferty – uaktualniony w dniu 24.06.2016r.

 

Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 38 ust. 4a pkt 1 zmiana treści SIWZ doprowadza do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, które zostaje zmienione i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych..