Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku

 

  ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH

              W SŁUPSKU

 

 

76-200 Słupsk tel.0-59-842-07-30
ul. Słoneczna 16e fax.0-59-842-02-84
NIP 839-25-73-515 REGON 770983124

                                              Słupsk, dn. 03.08.2016r.

ZDP-GIZ.U.2611.16-1.2016

 

ZMIANA TREŚCI OGŁOSZENIA I SIWZ

ORAZ

ZMIANA TERMINU SKAŁADANIA I OTWARCIA OFERT

 

Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego na usługi pn:

Opracowanie dokumentacji projektowej

Opracowanie dokumentacji projektowej przebudów odcinków dróg powiatowych dla realizacji zadania „Pomorskie Trasy Rowerowe na obszarze Ziemi Słupskiej i Lęborskiej”

wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę

w ramach przedsięwzięcia pn. „Pomorskie Trasy Rowerowe o znaczeniu międzynarodowym R10 i Wiślana Trasa Rowerowa R9” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Działanie 8.4. Wsparcie Atrakcyjności Walorów Dziedzictwa Przyrodniczego)

 

Zamawiający zmienia zapisy w treści w OGŁOSZENIU I SIWZ jak poniżej;

 

Zmiany treści w O g ł o s z e n i u o zamówieniu z dnia 27.07.2016r.

 

W Punkcie 3.1 na samym dole treści uzupełnia się tekst:

 

Przedmiot zamówienia podzielony jest na pięć zadań:

Zadanie nr 1

Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ciągu pieszo – rowerowego na odcinku Wielichowo – Gałęzinowo – Charnowo wzdłuż dróg powiatowych nr 1111G od km 0+000 do km 1+700 i 1110G od km 1+310 do km 4+800 o łącznej długości 5,19km

Zadanie nr 2

Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi powiatowej nr 1109G na odcinku Wodnica – Charnowo od km 3+150 do km 5+250 na łącznej długości 2,10km.

Zadanie nr 3

Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi powiatowej nr 1116G na odcinku Dębina – Poddąbie od km 0+000 do km 2+850 na łącznej długości 2,85km

Zadanie nr 4

Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ciągu pieszo – rowerowego w m. Rowy wzdłuż drogi powiatowej nr 1117G od km 0+450 do km 2+100 na łącznej długości 1,65km

Zadanie nr 5

Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi powiatowej nr 1118G na odcinku od drogi powiatowej nr 1120G (Smołdzino – Lubuczewo) – Retowo – Łódki od km 0+200 do km 2+500 na łącznej długości 2,3km

 

 

W Punkcie 4. ppkt 1 uzupełnia się tekst za słowami w treści: zgodnie z poniższym opisem:

Przedmiot zamówienia podzielony jest na pięć zadań.

 

 

W Punkcie 7. ppkt 1)uzupełnia się tekst:

załącznik nr 10

Tekst po zmianie otrzymuje brzemienie:

7. Zamawiający dysponuje następującymi materiałami wyjściowymi do projektowania:

1) szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 10

 

 

W Punkcie 9.ppkt 3) na samym dole treści uzupełnia się tekst:

-do 30.11.2016r.

Tekst po zmianie otrzymuje brzemienie:

3)Pozwolenia, specyfikacje, decyzje, uzgodnienia, projekty wykonawcze, kosztorys inwestorski, pozwolenia na budowę (zgłoszenie robót lub decyzja ZRID) -do 30.11.2016 r.

 

 

W Punkcie 10. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

w treści: dotyczy zadania nr 2 Zamawiajacy uzupełnia brakujące słowo "każda"

Tekst po zmianie otrzymuje brzemienie:

 

dotyczy zadania nr 2:

co najmniej dwie usługi (umowy) polegające na opracowaniu dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla budowy lub przebudowy układu drogowego (drogi/ścieżki rowerowej), o wartości brutto nie mniejszej niż 10 000,00 zł każda

lub

jedna usługa (umowa) polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla budowy lub przebudowy układu drogowego (drogi/ścieżki rowerowej), o wartości brutto nie mniejszej niż 20 000,00 zł

 

 

W Punkcie 10. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

w treści: dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej odnoszacej się do wartości polisy dla zadania nr 4 na kwotę min. 15.000 PLN Zamawiajacy poprawia i zmienia na odpowiednią wartość określoną słownie na :"piętnaście"

Tekst po zmianie otrzymuje brzemienie:

 

- na zadanie nr 4 na kwotę min: 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy PLN),

 

 

W Punkcie 11.1.3 ppkt.1) w treści dotyczy zadania nr 1: Zamawiający uzupełnia w treści tekst o słowa: „ co najmniej”

Tekst po zmianie otrzymuje brzmienie:

dotyczy zadania nr 1: co najmniej dwie o wartości brutto nie mniejszej niż 25 000,00 zł każda, lub jedna o wartości brutto nie mniejszej niż 50. 000,0 zł

 

 

 

Zmiany treści w S I W Z z dnia 27.07.2016r.

 

W Punkcie 3.1. w treści dot. zadania nr 4: Zamawiający zmienia w treści kilometraż na „1,65 km.”

Tekst po zmianie otrzymuje brzmienie:

Zadanie nr 4

Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ciągu pieszo – rowerowego w m. Rowy wzdłuż drogi powiatowej nr 1117G od km 0+450 do km 2+100 na łącznej długości 1,65km

 

 

W Punkcie 7.1.2. w treści dot. posiadania wiedzy i doświadczenia odnoszącej się do zadania nr 2 Zamawiający uzupełnia brakujące słowo "każda"

Tekst po zmianie otrzymuje brzmienie:

dotyczy zadania nr 2:

co najmniej dwie usługi (umowy) polegające na opracowaniu dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla budowy lub przebudowy układu drogowego (drogi/ścieżki rowerowej), o wartości brutto nie mniejszej niż 10 000,00 zł każda

lub

jedna usługa (umowa) polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla budowy lub przebudowy układu drogowego (drogi/ścieżki rowerowej), o wartości brutto nie mniejszej niż 20 000,00 zł

 

 

W Punkcie 7.1.4. w treści: dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej odnoszacej się do wartości polisy dla zadania nr 4 na kwotę min. 15.000 PLN Zamawiajacy poprawia i zmienia na odpowiednią wartość określoną słownie na :"piętnaście"

Tekst po zmianie otrzymuje brzemienie:

 

- na zadanie nr 4 na kwotę min: 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy PLN),

 

 

W Punkcie 8.1.2.ppkt 2)

w treści: dotyczy zadania nr 1 Zamawiający uzupełnia w treści tekst o słowa: „ co najmniej”

Tekst po zmianie otrzymuje brzmienie:

dotyczy zadania nr 1: co najmniej dwie o wartości brutto nie mniejszej niż 25 000,00 zł każda, lub jedna o wartości brutto nie mniejszej niż 50. 000,0 zł

 

oraz

Zamawiający informuje, że wykreśla w SIWZ całkowicie treść w Punkcie 2.3.

Na podstawie art. 93 ust.1 a) Ustawy Zamawiający przewidział w ogłoszeniu o zamówieniu możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane

 

 

 

Uwaga!

W związku z błędami w niżej wymienionych FORMULARZACH;

 

FORMULARZU OFERTY- załącznik nr 1 do SIWZ , Zamawiający w dniu dzisiejszym umieszcza nowy FORMULARZ w nowym pliku dla Wykonawców do wypełnienia pod nazwą:

Uaktualniony w dniu 03.08.2016 FORMULARZ OFERTY- załącznik nr 1 do SIWZ

 

oraz

 

WYKAZ WYKONANYCH USŁUG (UMÓW) dla zadania nr …..- załącznik nr 5 do SIWZ , Zamawiający w dniu dzisiejszym umieszcza nowy FORMULARZ w nowym pliku dla Wykonawców do wypełnienia pod nazwą:

Uaktualniony w dniu 03.08.2016 WYKAZ WYKONANYCH USŁUG (UMÓW) dla zadania nr ….. - załącznik nr 5 do SIWZ

 

oraz

 

UMOWA nr …./ …. (wzór) tj. Załącznik nr 9 do SIWZ, Zamawiający w dniu dzisiejszym umieszcza poprawną UMOWĘ- wzór w nowym pliku dla Wykonawców pod nazwą:

Uaktualniona w dniu 03.08.2016 UMOWA nr …./ …. (wzór) - załącznik nr 9 do SIWZ

 

 

Uwaga!!!

 

Na podstawie art.12a ust. 1,2 i 3 oraz art. 38 ust 4 Pzp, Zamawiający uprzejmie informuje, że powyższa treść dokonanych zmian wpływa na zmianę Ogłoszenia.

W związku z powyższym Zamawiający Z M I E N I A termin składania i otwarcia ofert o czas niezbędny na wprowadzenie zmian w ofertach tj.

(wskazany w Ogłoszeniu Punkt 14. ppkt a) do 09.08.016r. do godz. 10.00, natomiast

otwarcie (wskazany w Ogłoszeniu Punkt 14. ppkt b.) ofert w w dniu 09.08.2016r. o godz. 10.15

 

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy, realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego na „Opracowanie dokumentacji projektowej przebudów odcinków dróg powiatowych dla realizacji zadania „Pomorskie Trasy Rowerowe na obszarze Ziemi Słupskiej i Lęborskiej” wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę w ramach przedsięwzięcia pn. „Pomorskie Trasy Rowerowe o znaczeniu międzynarodowym R10 i Wiślana Trasa Rowerowa R9” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Działanie 8.4. Wsparcie Atrakcyjności Walorów Dziedzictwa Przyrodniczego). Znak sprawy: ZDP-GIZ.2611.16.2016

 

 Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020