Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku

    ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH

                 W SŁUPSKU

 

 

76-200 Słupsk tel.0-59-842-07-30
ul. Słoneczna 16e fax.0-59-842-02-84
NIP 839-25-73-515 REGON 770983124

 

Usługi Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych na terenie administrowanym przez ZDP Słupsk – sezon zimowy 2016/2017”

Słupsk 28.10.2016r.
                                                      ZDP-GIZ.2611.19.2.2016


 

ZMIANA OGŁOSZENIA I TREŚCI SIWZ

ORAZ WYDŁUŻENIE TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT


 

Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego na usługi pn.: „Usługi Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych na terenie administrowanym przez ZDP Słupsk – sezon zimowy 2016/2017”

 

Zamawiający zmienia zapisy Ogłoszenia pkt 4.1

oraz w SIWZ

rozdział 3 ust. 3.2.

Dotychczasowe brzmienie:

Zakres rzeczowy zamówienia

Wykonywanie usługi/usług przy ZUD w sezonie 2016/2017 w podziale na zadania – 28 części (wg załącznika nr 11), wg wezwań Zamawiającego.

Nowe brzmienie: po zmianie SIWZ w dniu 28.10.2016r.

Zakres rzeczowy zamówienia

Wykonywanie usługi/usług przy ZUD w sezonie 2016/2017 w podziale na zadania – 42 części (wg załącznika nr 11), wg wezwań Zamawiającego.

 

Zamawiający zmienia zapisy Ogłoszenia pkt 4.2

oraz w SIWZ

rozdział 3 ust. 3.3.
 

Dotychczasowe brzmienie:

Opis zadania:

Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskości na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Przedmiot zamówienia podzielony jest na 28 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami dróg obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 11. Drogi objęte są IV, V i VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach - Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%.

Rozliczanie Wykonawców z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom.

 

 

Nowe brzmienie: po zmianie SIWZ w dniu 28.10.2016r.

Opis zadania:

Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskości na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Przedmiot zamówienia podzielony jest na 42 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami dróg obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 11. Drogi objęte są IV, V i VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach - Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%.

Rozliczanie Wykonawców z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom.

 

Zamawiający zmienia zapisy Ogłoszenia pkt 5

oraz w SIWZ

rozdział 4

Dotychczasowe brzmienie:

OFERTY CZĘŚCIOWE

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – liczba części 28

 

Nowe brzmienie: po zmianie SIWZ w dniu 28.10.2016r.

OFERTY CZĘŚCIOWE

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – liczba części 42

 

Zamawiający zmienia zapisy Ogłoszenia pkt 11.2

oraz w SIWZ

pkt 17.2.

 

Dotychczasowe brzmienie:

Dodatkowe postanowienia dot. zapewnienia sprzętu:

Liczba punktów w kryterium zapewnienie sprzętu zostanie przyznana w oparciu o zadeklarowany przez Wykonawcę w Załączniku nr 6 do SIWZ dysponowanie sprzętem, który stanowi minimum wymagań spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu:

W tym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 punktów

 

Sposób przyznawania punktów:

 

Dla zadań nr 1,2,3,4,5,7,10,11,16 z kolumny 8 i 9 z zał. nr 11 do SIWZ

 

Wykonawca otrzyma w kryterium oceny ofert 40 pkt w przypadku zapewnienia sprzętu w całości przez Wykonawcę na danym zadaniu, biorąc pod uwagę kol 8 i 9 z zał. nr 11 do SIWZ dotyczy zadań nr: 1,2,3,4,5,7,10,11,16

Natomiast w przypadku zapewnienia przez Wykonawcę minimalnego sprzętu wymaganego tylko z kolumny 8 z zał. nr 11 do SIWZ Wykonawca otrzyma 20 pkt (dotyczy zadań w/w)

 

Dla zadań nr 6,8,9,12,13,14,15,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28 z kolumny 8 z zał. nr nr 11 do SIWZ

 

W przypadku Wykonawców którzy zapewnią całkowity sprzęt wymagany z kolumny 8 dla zadań: 6,8,9,12,13,14,15,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28 otrzymają pełne 40 pkt

 

S – zapewnienie sprzętu

 

Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans punktowy powyższych kryteriów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

 

Nowe brzmienie: po zmianie SIWZ w dniu 28.10.2016r.

Dodatkowe postanowienia dot. zapewnienie sprzętu:

Liczba punktów w kryterium zapewnienie sprzętu zostanie przyznany w oparciu o zadeklarowany przez Wykonawcę w Załączniku nr 6 do SIWZ dysponowanie sprzętem, który stanowi minimum wymagań spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu:

W tym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 punktów

Sposób przyznawania punktów:

 

ilość jednostek własnych jakimi dysponuje Wykonawca na danym zadaniu ZUD (szt.)

S = ---------------------------- –----------------------------------------------------------------------------x 40 pkt

ilość jednostek wymaganych przez Zamawiającego na danym zadaniu ZUD (szt.)

 

Zamawiający informuje o przyjęciu zaokrągleń w górę do pełnych punktów wynikających z wyliczeń z powyższego wzoru

 

S – zapewnienie sprzętu

 

Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans punktowy powyższych kryteriów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

 

ZDP Słupsk również informuje:

że zmienia się zapis odnośnie treści wzoru umowy załącznik nr 10 do SIWZ dotyczy opcji - Piaskarki dzierżawa od ZDP Słupsk

§ 2 ust. 2 myślnik 12

Dotychczasowe brzmienie:

- przejęcie protokołem zdawczo – odbiorczym lemieszy i piaskarek będących własnością Zamawiającego;

Nowe brzmienie:

- przejęcie protokołem zdawczo – odbiorczym pługów odśnieżnych i piaskarek będących własnością Zamawiającego;

Zmienia zapisy w treści SIWZ poprzez umieszczenie poprawnych załączników: nr 1 do SIWZ - formularz oferty, nr 8 do SIWZ – formularz cenowy oraz zał. nr 11 do SIWZ – wykaz zadań

 

W związku z powyższym Zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny na wprowadzenie zmian w ofertach (wskazany w Ogłoszeniu pkt 12 ppkt a) oraz

(wskazany w SIWZ rozdział 15 pkt 15.1.) otrzymuje brzmienie:

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w

Słupsku, ul. Słoneczna 16e w terminie do dnia 07.11.2016r. do godziny 09:00.

Otwarcie ofert (wskazany w Ogłoszeniu pkt 12 ppkt b)

(wskazany w SIWZ rozdział 15 pkt 15.3.)

otrzymuje brzmienie:

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 07.11.2016r. o godz.09:15 w pokoju nr 17 (sala konferencyjna Zamawiającego)

 

W związku z powyższym Zamawiający prosi Wykonawców o zapoznanie się z nowymi załącznikami zamieszczonymi na BIP w dniu 28.10.2016r. i na ich podstawie złożenie poprawnych ofert przetargowych

 

ZAŁĄCZNIK:

1. ZMIANA OGŁOSZENIA I TREŚCI SIWZ ORAZ WYDŁUŻENIE TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT z dn. 28.10.2016 - do pobrania w formacie pdf