ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH
W SŁUPSKU
76-200 Słupsk tel.0-59-842-07-30
ul. Słoneczna 16e fax.0-59-842-02-84
NIP 839-25-73-515 REGON 770983124
„Usługi Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych na terenie administrowanym przez ZDP Słupsk – sezon zimowy 2016/2017” |
Słupsk 28.10.2016r.
ZDP-GIZ.2611.19.2.2016
ZMIANA OGŁOSZENIA I TREŚCI SIWZ
ORAZ WYDŁUŻENIE TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego na usługi pn.: „Usługi Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych na terenie administrowanym przez ZDP Słupsk – sezon zimowy 2016/2017”
Zamawiający zmienia zapisy Ogłoszenia pkt 4.1
oraz w SIWZ
rozdział 3 ust. 3.2.
Dotychczasowe brzmienie:
Zakres rzeczowy zamówienia
Wykonywanie usługi/usług przy ZUD w sezonie 2016/2017 w podziale na zadania – 28 części (wg załącznika nr 11), wg wezwań Zamawiającego.
Nowe brzmienie: po zmianie SIWZ w dniu 28.10.2016r.
Zakres rzeczowy zamówienia
Wykonywanie usługi/usług przy ZUD w sezonie 2016/2017 w podziale na zadania – 42 części (wg załącznika nr 11), wg wezwań Zamawiającego.
Zamawiający zmienia zapisy Ogłoszenia pkt 4.2
oraz w SIWZ
rozdział 3 ust. 3.3.
Dotychczasowe brzmienie:
Opis zadania:
Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskości na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Przedmiot zamówienia podzielony jest na 28 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami dróg obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 11. Drogi objęte są IV, V i VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach - Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%.
Rozliczanie Wykonawców z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom.
Nowe brzmienie: po zmianie SIWZ w dniu 28.10.2016r.
Opis zadania:
Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskości na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Przedmiot zamówienia podzielony jest na 42 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami dróg obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 11. Drogi objęte są IV, V i VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach - Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%.
Rozliczanie Wykonawców z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom.
Zamawiający zmienia zapisy Ogłoszenia pkt 5
oraz w SIWZ
rozdział 4
Dotychczasowe brzmienie:
OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – liczba części 28
Nowe brzmienie: po zmianie SIWZ w dniu 28.10.2016r.
OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – liczba części 42
Zamawiający zmienia zapisy Ogłoszenia pkt 11.2
oraz w SIWZ
pkt 17.2.
Dotychczasowe brzmienie:
Dodatkowe postanowienia dot. zapewnienia sprzętu:
Liczba punktów w kryterium zapewnienie sprzętu zostanie przyznana w oparciu o zadeklarowany przez Wykonawcę w Załączniku nr 6 do SIWZ dysponowanie sprzętem, który stanowi minimum wymagań spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu:
W tym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 punktów
Sposób przyznawania punktów:
Dla zadań nr 1,2,3,4,5,7,10,11,16 z kolumny 8 i 9 z zał. nr 11 do SIWZ
Wykonawca otrzyma w kryterium oceny ofert 40 pkt w przypadku zapewnienia sprzętu w całości przez Wykonawcę na danym zadaniu, biorąc pod uwagę kol 8 i 9 z zał. nr 11 do SIWZ dotyczy zadań nr: 1,2,3,4,5,7,10,11,16
Natomiast w przypadku zapewnienia przez Wykonawcę minimalnego sprzętu wymaganego tylko z kolumny 8 z zał. nr 11 do SIWZ Wykonawca otrzyma 20 pkt (dotyczy zadań w/w)
Dla zadań nr 6,8,9,12,13,14,15,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28 z kolumny 8 z zał. nr nr 11 do SIWZ
W przypadku Wykonawców którzy zapewnią całkowity sprzęt wymagany z kolumny 8 dla zadań: 6,8,9,12,13,14,15,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28 otrzymają pełne 40 pkt
S – zapewnienie sprzętu
Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans punktowy powyższych kryteriów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Nowe brzmienie: po zmianie SIWZ w dniu 28.10.2016r.
Dodatkowe postanowienia dot. zapewnienie sprzętu:
Liczba punktów w kryterium zapewnienie sprzętu zostanie przyznany w oparciu o zadeklarowany przez Wykonawcę w Załączniku nr 6 do SIWZ dysponowanie sprzętem, który stanowi minimum wymagań spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu:
W tym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 punktów
Sposób przyznawania punktów:
ilość jednostek własnych jakimi dysponuje Wykonawca na danym zadaniu ZUD (szt.)
S = ---------------------------- –----------------------------------------------------------------------------x 40 pkt
ilość jednostek wymaganych przez Zamawiającego na danym zadaniu ZUD (szt.)
Zamawiający informuje o przyjęciu zaokrągleń w górę do pełnych punktów wynikających z wyliczeń z powyższego wzoru
S – zapewnienie sprzętu
Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans punktowy powyższych kryteriów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
ZDP Słupsk również informuje:
że zmienia się zapis odnośnie treści wzoru umowy załącznik nr 10 do SIWZ dotyczy opcji - Piaskarki dzierżawa od ZDP Słupsk
§ 2 ust. 2 myślnik 12
Dotychczasowe brzmienie:
- przejęcie protokołem zdawczo – odbiorczym lemieszy i piaskarek będących własnością Zamawiającego;
Nowe brzmienie:
- przejęcie protokołem zdawczo – odbiorczym pługów odśnieżnych i piaskarek będących własnością Zamawiającego;
Zmienia zapisy w treści SIWZ poprzez umieszczenie poprawnych załączników: nr 1 do SIWZ - formularz oferty, nr 8 do SIWZ – formularz cenowy oraz zał. nr 11 do SIWZ – wykaz zadań
W związku z powyższym Zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny na wprowadzenie zmian w ofertach (wskazany w Ogłoszeniu pkt 12 ppkt a) oraz
(wskazany w SIWZ rozdział 15 pkt 15.1.) otrzymuje brzmienie:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w
Słupsku, ul. Słoneczna 16e w terminie do dnia 07.11.2016r. do godziny 09:00.
Otwarcie ofert (wskazany w Ogłoszeniu pkt 12 ppkt b)
(wskazany w SIWZ rozdział 15 pkt 15.3.)
otrzymuje brzmienie:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 07.11.2016r. o godz.09:15 w pokoju nr 17 (sala konferencyjna Zamawiającego)
W związku z powyższym Zamawiający prosi Wykonawców o zapoznanie się z nowymi załącznikami zamieszczonymi na BIP w dniu 28.10.2016r. i na ich podstawie złożenie poprawnych ofert przetargowych
ZAŁĄCZNIK: