Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku
Słupsk, dn. 24.04.2009r.
ZDPIII 343-09/2009
Zamawiający:
Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Słoneczna 16e
76-200 Słupsk
NIP: 839-25-73-515
Tel. ( 0 –59 ) 8420 730, fax: ( 0 – 59 ) 8420 284
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ POWYŻEJ 14 000 EURO
a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie
art.11 ust.8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych na:

„Usługi transportowe dla potrzeb ZDP Słupskâ€?

CPV 60122130-9-Usługi transportowe przy użyciu pojazdów przystosowanych do transportu towarów luzem.

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia znajduje się do odbioru siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku, ul. Słoneczna 16e, w pokoju nr 11 oraz na stronie: http:/bip.zdp.slupsk.pl

2. Zakres i opis zamówienia:

ZADANIE NR 1

Sukcesywny transport kruszyw w ilości ok. 5 000.00 Mg (żwir płukany, piasek, kruszbet, melafir itp.) dla potrzeb Obwodów Drogowych zlokalizowanych w Słupsku oraz w Główczycach.Miejsce odbioru dostaw zależne będzie od zlecenia bądź umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą (Sprzedawca kruszywa). Rozliczenie będzie dokonywane na podstawie ilości przewiezionych ton materiałów przez Wykonawcę i potwierdzonych na karcie drogowej przez upoważnionego pracownika ZDP Słupsk.

ZADANIE NR 2

Usługi transportowe dla potrzeb obwodów Drogowych w Słupsku i w Główczycach (na wezwanie Zamawiającego). Przewidywana ilość godzin: ok 350. Rozliczenie będzie dokonywane na podstawie ilości godzin pracy sprzętu Wykonawcy i potwierdzonych na karcie drogowej przez upoważnionego pracownika ZDP Słupsk.

3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. O udzielenie przedmiotowego zamówienia moga się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają
warunki określone w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wg art. 24 w/w Ustawy oraz spełniaja warunki powołane w SIWZ.
6. Zamawiający nie żąda wadium.
7. Zamawiający nie żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
8. Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami (od godz. 7:00 do godz. 15:00) - Jędrek Sitnik tel. 0598420730, e-mail: j.sitnik@zdp.slupsk.pl
9. Kryterium oceny ofert: CENA 100%.
10. Termin składania ofert upływa dnia 04.05.2009r. , do godziny 10:00.
11. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 17, dnia 04.05.2009r. o godzinie 10.15.
12. Zamówienie należy wykonać w terminie:
ZADANIE NR 1: od dnia podpisania umowy do 31.10.2010r.
ZADANIE NR 2: od dnia podpisania umowy do 31.10.2010r.
13. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
14. Zamawiający nie zamierza: zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów oraz stosować aukcji elektronicznej przy wyborze oferty ` najkorzystniejszej.
15. Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia zamówień uzupełniających.


ZAŁĄCZNIKI:
1. ZDP III 343-09/2009 - Ogłoszenie
2. ZDP III 343-09/2009- SIWZ