Z ARZĄD DRÓG POWIATOWYCH
W SŁUPSKU
76-200 Słupsk tel.0-59-842-07-30
ul. Słoneczna 16e fax.0-59-842-02-84
NIP 839-25-73-515 REGON 770983124
Słupsk, dn. 18.05.2017 r.
ZDP-GIZ.2610.2017
WYJAŚNIENIE TREŚCI I ZMIANY ZAPYTANIA O CENĘ
oraz
ZMIANA TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku, w związku z zapytaniami od Wykonawcy – pismo e-mail z dnia 15.05.2017 r. dotyczące zapytania o cenę na: „Montaż barier energochłonnych w ciągu dróg powiatowych wg potrzeb Obwodu Drogowego nr 1 i Obwodu Drogowego nr 2 w Główczycach” udziela odpowiedzi jak poniżej:
Pytanie nr 1 cyt:
„Jaki rodzaj barier należy zastosować?”
Odpowiedź na pyt. Nr (1)
Zamawiający wyjaśnia, że preferowanym rodzajem barier jest typ posiadający poziom powstrzymywania N2, szerokość pracującą W4 i klasę ASI minimalnie A, zgodnie z „Wytycznymi stosowania drogowych barier ochronnych na drogach krajowych” opracowanymi przez GDDKiA.
Pytanie nr 2 cyt:
„Znormalizowana długość zejścia do gruntu wynosi 4m. Czy zejścia do gruntu mają być długości znormalizowanej, czy przyjętej w zapytaniu o cenę ( 2mb)?”
Odpowiedź na pyt. Nr (2)
Zamawiający informuje, że w wycenie przedmiotowych robót należy uwzględnić długość zejść do gruntu wynoszącą 4 m. W związku z powyższym Zamawiający zawiadamia, iż w dniu dzisiejszym, tj. 18.05.2017 r. umieszcza na stronie internetowej zaktualizowany formularz ofertowy.
Pytanie nr 3 cyt:
„Po czyjej stronie leży utylizacja materiałów z rozbiórki barier betonowych?”
Odpowiedź na pyt. Nr (3)
Zamawiający wyjaśnia, że utylizacja materiałów z rozbiórki barier betonowych leży po stronie oferenta.
Uwaga!!!
Zamawiający Z M I E N I A termin składania i otwarcia ofert o czas niezbędny na wprowadzenie zmian w ofertach tj. do 23.05.2017 r. do godz. 12.00, natomiast otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.05.2017 r. o godz. 12.15.
Załączniki:
1. Wyjaśnienie treści i zmiana zapytania o cenę z dnia 18.05.2017 w formacie pdf
2. Uaktualniony załącznik w dniu 18.05.2017 - formularz ofertowy