Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku

     ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH

             W SŁUPSKU

 

 

76-200 Słupsk tel.0-59-842-07-30

ul. Słoneczna 16e fax.0-59-842-02-84

                                  Słupsk, dn. 10.07.2017r.

ZDP-GIZ.2610.2017

 

ZAPYTANIE O CENĘ

 

Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku prosi o złożenie oferty dotyczącej usługi pn.: „Dokumentacja techniczna na przebudowę drogi powiatowej nr 1189G Grąbkowo – Runowo – droga krajowa nr6 (Gmina Potęgowo)”. Ofertę tj. wypełniony formularz ofertowy należy złożyć do godz 11.00 do dnia 24.07.2017r w zamkniętej kopercie w sekretariacie ZDP Słupsk. Otwarcie złożonych ofert nastąpi o godz. 11.15 dnia 24.07.2017r. '

 

Zamówienie obejmuje opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) dla zadania „Dokumentacja techniczna na przebudowę drogi powiatowej nr 1189G Grąbkowo – Runowo – droga krajowa nr6 (Gmina Potęgowo)”. Droga powiatowa nr 1189G Grąbkowo – Darżynko – Żychlin – Runowo o długości 9,0km, klasa techniczna L (lokalna). Należy wykonać PFU wraz z koncepcją programowo – przestrzenną i wskaźnikowym zestawieniem kosztów z uwzględnieniem następujących parametrów technicznych:

 

  1. Jezdnia z betonu cementowego o szerokości 3,5m poza obszarami zabudowanymi z zastosowaniem mijanek w miejscach tego wymagających,

  2. Jezdnia z betonu asfaltowego o szerokości 6,0m na obszarach zabudowanych,

  3. Wzmocnienie poboczy szer. 1,0m,

  4. Oczyszczenie i ukształtowanie rowów przydrożnych,

  5. Na obszarach zabudowanych chodniki jedno lub dwustronne wraz z wjazdami na posesje wykonane z kostki betonowej,

  6. Na obszarach zabudowanych przebudowa lub budowa oświetlenia drogowego w miarę potrzeb Gminy Potęgowo,

  7. Odwodnienie powierzchniowe,

  8. Wydzielone zatoki autobusowe lub w przypadku braku możliwości terenowych miejsca zatrzymywania autobusów oznaczone znakiem D-15 z zastosowaniem peronów dla pasażerów,

  9. Przewidzieć należy rozwiązania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa ruchu drogowego,

  10. Należy przewidzieć miejsca postojowe w okolicach obiektów użyteczności publicznej,

  11. Zaprojektować kompletne oznakowanie pionowe i poziome.

     

Wymagania szczegółowe:

  1. Należy przygotować materiały niezbędne do uzyskania decyzji środowiskowej i w razie

    konieczności pozwolenia wodno–prawnego. Należy złożyć wniosek o wydanie decyzji środowiskowej i w przypadku wezwania przez odpowiednie organy dokonać wysmaganych uzupełnień.

  2. Należy uzyskać decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego.

  3. Program Funkcjonalno-Użytkowy ma być opracowany i przekazany Zamawiającemu:

    a) W formie graficznej:

    - PFU – w 5 egzemplarzach;

    - przedmiar robót, kosztorys inwestorski wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów – w 5

    egzemplarzach;

    - STWiOR – w 2 egzemplarzach.

    b) W formie elektronicznej nagranej na nośniku CD w 3 egzemplarzach:

    - całość w formacie *pdf;

    - rysunki w formacie *dwg,

    - kosztorysy w formacie * rds.

  4. Koncepcja programowo-przestrzenna powinna zawierać:

  • Projekt wstępny projektowanych rozwiązań należy przedstawić do zatwierdzenia - ilość egzemplarzy 4 szt,

  • Projekt koncepcyjny branży drogowej zawierający:

- plan orientacyjny w skali 1:10000,

- plan sytuacyjny w skali: na obszarach zabudowanych 1:500, poza obszarami zabudowanymi 1:500 lub 1:1000,

- profil podłużny trasy,

- przekroje normalne,

- przekroje konstrukcyjne

Ilość egzemplarzy 8 szt,

  • Projekt docelowej organizacji ruchu - ilość egzemplarzy 5 szt,

  • Przedmiar robót – branża drogowa- ilość egzemplarzy 4 szt,

  • Przedmiar robót – branża elektryczna- ilość egzemplarzy 4 szt,

  • Przedmiar robót – organizacja ruchu- ilość egzemplarzy 4 szt,

  • Kosztorys inwestorski-branża drogowa- ilość egzemplarzy 2 szt.

  • Kosztorys inwestorski-branża elektryczna- ilość egzemplarzy 2 szt.

  • Kosztorys inwestorski-organizacja ruchu- ilość egzemplarzy 2 szt.

  • Wymaga się sporządzenia kosztorysu inwestorskiego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389) wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów wszystkich branż;

Wykonawca zobowiązuje się do aktualizacji kosztorysów przez okres 3 lat od daty odbioru dokumentacji technicznej, które należy wykonać bez dodatkowego wynagrodzenia (do 2 razy w ciągu danego roku).

  • Szczegółowe specyfikacje techniczne- branża drogowa- ilość egzemplarzy 4szt,

  • Szczegółowe specyfikacje techniczne- branża elektryczna- ilość egzemplarzy 4szt,

  • Szczegółowe specyfikacje techniczne- organizacja ruchu- ilość egzemplarzy 4szt,

  • Dokumentacja geotechniczna-ilość egzemplarzy 3 szt

Opracowanie badań geotechnicznych ma być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych – Dz. U. z 1998r. Nr 126, poz. 839), obejmujących ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych. Geotechniczne warunki posadowienia obiektów należy opracować w formie dokumentacji geotechnicznej, opierając się o zapisy „Instrukcji badań podłoża gruntowego budowli drogowych i mostowych”.

  • Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej

opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów – 4 szt.,

  • Skutki dla środowiska i projektowane przeciwdziałania z podaniem przewidywanych

gazów, spalin i innych substancji szkodliwych lub uciążliwych, poziomu hałasu, zieleni

podlegającej wycince,

  • Zapotrzebowanie i wymagania dotyczące dostawy czynników energetycznych i innych

niezbędnych do użytkowania inwestycji.

  1. Program Funkcjonalno-Użytkowy należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013, poz. 1129 z późn. zm.).

Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia:

  1. Projekt wstępny – do 15.09.2017r.,

  2. Matryce, projekty budowlane, projekty wykonawcze, kosztorysy, pozwolenia, specyfikacje, decyzje, uzgodnienia, złożenie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia – do 31.10.2017 r.

 

ZAŁĄCZNIKI:

1. Zapytanie o cenę

2. Formularz

3. Wzór Umowy

4. Plan orientacji