ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH
W SŁUPSKU
76-200 Słupsk tel.0-59-842-07-30
ul. Słoneczna 16e fax.0-59-842-02-84
Słupsk, dn. 10.07.2017r.
ZDP-GIZ.2610.2017
ZAPYTANIE O CENĘ
Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku prosi o złożenie oferty dotyczącej usługi pn.: „Dokumentacja techniczna na przebudowę drogi powiatowej nr 1189G Grąbkowo – Runowo – droga krajowa nr6 (Gmina Potęgowo)”. Ofertę tj. wypełniony formularz ofertowy należy złożyć do godz 11.00 do dnia 24.07.2017r w zamkniętej kopercie w sekretariacie ZDP Słupsk. Otwarcie złożonych ofert nastąpi o godz. 11.15 dnia 24.07.2017r. '
Zamówienie obejmuje opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) dla zadania „Dokumentacja techniczna na przebudowę drogi powiatowej nr 1189G Grąbkowo – Runowo – droga krajowa nr6 (Gmina Potęgowo)”. Droga powiatowa nr 1189G Grąbkowo – Darżynko – Żychlin – Runowo o długości 9,0km, klasa techniczna L (lokalna). Należy wykonać PFU wraz z koncepcją programowo – przestrzenną i wskaźnikowym zestawieniem kosztów z uwzględnieniem następujących parametrów technicznych:
-
Jezdnia z betonu cementowego o szerokości 3,5m poza obszarami zabudowanymi z zastosowaniem mijanek w miejscach tego wymagających,
-
Jezdnia z betonu asfaltowego o szerokości 6,0m na obszarach zabudowanych,
-
Wzmocnienie poboczy szer. 1,0m,
-
Oczyszczenie i ukształtowanie rowów przydrożnych,
-
Na obszarach zabudowanych chodniki jedno lub dwustronne wraz z wjazdami na posesje wykonane z kostki betonowej,
-
Na obszarach zabudowanych przebudowa lub budowa oświetlenia drogowego w miarę potrzeb Gminy Potęgowo,
-
Odwodnienie powierzchniowe,
-
Wydzielone zatoki autobusowe lub w przypadku braku możliwości terenowych miejsca zatrzymywania autobusów oznaczone znakiem D-15 z zastosowaniem peronów dla pasażerów,
-
Przewidzieć należy rozwiązania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa ruchu drogowego,
-
Należy przewidzieć miejsca postojowe w okolicach obiektów użyteczności publicznej,
-
Zaprojektować kompletne oznakowanie pionowe i poziome.
Wymagania szczegółowe:
-
Należy przygotować materiały niezbędne do uzyskania decyzji środowiskowej i w razie
konieczności pozwolenia wodno–prawnego. Należy złożyć wniosek o wydanie decyzji środowiskowej i w przypadku wezwania przez odpowiednie organy dokonać wysmaganych uzupełnień.
-
Należy uzyskać decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego.
-
Program Funkcjonalno-Użytkowy ma być opracowany i przekazany Zamawiającemu:
a) W formie graficznej:
- PFU – w 5 egzemplarzach;
- przedmiar robót, kosztorys inwestorski wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów – w 5
egzemplarzach;
- STWiOR – w 2 egzemplarzach.
b) W formie elektronicznej nagranej na nośniku CD w 3 egzemplarzach:
- całość w formacie *pdf;
- rysunki w formacie *dwg,
- kosztorysy w formacie * rds.
-
Koncepcja programowo-przestrzenna powinna zawierać:
-
Projekt wstępny projektowanych rozwiązań należy przedstawić do zatwierdzenia - ilość egzemplarzy 4 szt,
-
Projekt koncepcyjny branży drogowej zawierający:
- plan orientacyjny w skali 1:10000,
- plan sytuacyjny w skali: na obszarach zabudowanych 1:500, poza obszarami zabudowanymi 1:500 lub 1:1000,
- profil podłużny trasy,
- przekroje normalne,
- przekroje konstrukcyjne
Ilość egzemplarzy 8 szt,
-
Projekt docelowej organizacji ruchu - ilość egzemplarzy 5 szt,
-
Przedmiar robót – branża drogowa- ilość egzemplarzy 4 szt,
-
Przedmiar robót – branża elektryczna- ilość egzemplarzy 4 szt,
-
Przedmiar robót – organizacja ruchu- ilość egzemplarzy 4 szt,
-
Kosztorys inwestorski-branża drogowa- ilość egzemplarzy 2 szt.
-
Kosztorys inwestorski-branża elektryczna- ilość egzemplarzy 2 szt.
-
Kosztorys inwestorski-organizacja ruchu- ilość egzemplarzy 2 szt.
-
Wymaga się sporządzenia kosztorysu inwestorskiego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389) wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów wszystkich branż;
Wykonawca zobowiązuje się do aktualizacji kosztorysów przez okres 3 lat od daty odbioru dokumentacji technicznej, które należy wykonać bez dodatkowego wynagrodzenia (do 2 razy w ciągu danego roku).
-
Szczegółowe specyfikacje techniczne- branża drogowa- ilość egzemplarzy 4szt,
-
Szczegółowe specyfikacje techniczne- branża elektryczna- ilość egzemplarzy 4szt,
-
Szczegółowe specyfikacje techniczne- organizacja ruchu- ilość egzemplarzy 4szt,
-
Dokumentacja geotechniczna-ilość egzemplarzy 3 szt
Opracowanie badań geotechnicznych ma być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych – Dz. U. z 1998r. Nr 126, poz. 839), obejmujących ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych. Geotechniczne warunki posadowienia obiektów należy opracować w formie dokumentacji geotechnicznej, opierając się o zapisy „Instrukcji badań podłoża gruntowego budowli drogowych i mostowych”.
-
Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej
opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów – 4 szt.,
-
Skutki dla środowiska i projektowane przeciwdziałania z podaniem przewidywanych
gazów, spalin i innych substancji szkodliwych lub uciążliwych, poziomu hałasu, zieleni
podlegającej wycince,
-
Zapotrzebowanie i wymagania dotyczące dostawy czynników energetycznych i innych
niezbędnych do użytkowania inwestycji.
-
Program Funkcjonalno-Użytkowy należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013, poz. 1129 z późn. zm.).
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia:
-
Projekt wstępny – do 15.09.2017r.,
-
Matryce, projekty budowlane, projekty wykonawcze, kosztorysy, pozwolenia, specyfikacje, decyzje, uzgodnienia, złożenie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia – do 31.10.2017 r.
ZAŁĄCZNIKI: