Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku
ZDP.I.343-7 / 2009 Słupsk, 23.10.2009 r
Zamawiający:
Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Słoneczna 16e 76-200 Słupsk
NIP: 839-25-73-515
Tel. ( 0 –59 ) 8420 730, fax: ( 0 – 59 ) 8420 284
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ POWYŻEJ 14 000 EURO
a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie
 art.11 ust.8 Ustawy z dnia 29 stycznia  2004r.- Prawo zamówień publicznych 
„Dostawę używanych solarek i pługów odśnieżnych dla ZDP Słupskâ€?
CPV 34.14.44.40 - piaskarki CPV – 29.52.31.31 – pługi odśnieżne lemieszowe
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia znajduje się do odbioru w siedzibie Zarządu Dróg
Powiatowych w Słupsku, ul. Słoneczna 16e, w pokoju nr 10 oraz na stronie: http://bip.zdp.slupsk.pl
2. Zakres oraz szczegółowe warunki wykonania określono w SIWZ.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki
określone w art.22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wg art. 24 w/w Ustawy oraz spełniają warunki powołane w SIWZ.
6. Zamawiający nie żąda wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
7. Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami
Elżbieta Markowska tel. 059/ 842 07 30, w godz. 7.30 – 14.30 , e-mail: zdp@zdp.slupsk.pl
8. Kryterium oceny ofert: CENA 100%
9. Ofertę należy złożyć: w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku, ul.Słoneczna 16e
pokój nr 15.
10. Termin składania ofert upływa dnia 02.11.2009 r., do godziny 9:00.
11. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego dnia 02.11.2009r., o godzinie 9:15.
12. Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia: 14 listopada 2009 r
13. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
14. Zamawiający nie zamierza: zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
oraz stosować aukcji elektronicznej przy wyborze oferty najkorzystniejszej.
15. Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia zamówień uzupełniających.

ZAŁĄCZNIKI:
1. ZDP I 343-7/2009 - Ogłoszenie
2. ZDP I 343-7/2009 - SIWZ