Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia (jeżeli dotyczy):
http://bip.zdp.slupsk.pl
Ogłoszenie nr 54331 - 2017 z dnia 2017-03-29 r.
Słupsk: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1177G na odcinku Dobieszewo- Gogolewko”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016- 2019.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy,
których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą
realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami
grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych
przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz
podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi
do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich
Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny
77098312400000, ul. ul. Słoneczna , 76200 Słupsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 059
8420730, 0598420269, e-mail mozarek@zdp.slupsk.pl, faks 598420284.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.zdp.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za
przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać
pod adresem (URL)
tak
http://bip.zdp.slupsk.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia
tak
http://bip.zdp.slupsk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać
pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
tak
Inny sposób:
tak Inny sposób: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w zamkniętym opakowaniu,
uiemożliwiajacym odzytanie jego zawartosci bez uszkodzenia tego opakowania.
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku, ul.Słoneczna 16E, 76-200 Słupsk
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod
adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Przebudowa drogi powiatowej nr
1177G na odcinku Dobieszewo- Gogolewko”
Numer referencyjny: ZDP-GIZ.2611.2.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi
powiatowej nr 1177G (Głobino – Warblewo – Dobieszewo – Gogolewko) na odcinku Dobieszewo
– Gogolewko, tj. od km 14+270 do km 26+053 na łącznej długości 11,783km. Zakres prac
obejmuje wykonanie: 1. Ustawienia opornika betonowego 12x25cm na ławie betonowej z oporem
przy krawędzi jezdni, po jednej lub po obu stronach jezdni, 2. Poszerzenia jezdni do szerokości od
5,5m do 6,0m zgodnie z projektem zagospodarowania terenu – załącznik nr 13 i 14: - warstwa
wyrównawcza z betonu asfaltowego KR 3-6 śr. 3cm, - kruszywo łamane 0/31,5 20cm, - kruszywo
związane cementem o Rm= 1,5MPa gr. 15cm 3. Nawierzchni asfaltowej: - warstwa ścieralna z
betonu asfaltowego KR 3-6 4cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego KR 3-6 3cm, - warstwa
wyrównawcza z betonu asfaltowego KR 3-6 śr. 2cm, 4. Chodników z kostki betonowej w
obramowaniu z obrzeża betonowego 8x30cm na podsypce cementowo – piaskowej z oporem i
krawężników betonowych 15x30cm na ławie betonowej z oporem o konstrukcji : - kostka brukowa
betonowa 6cm, - podsypka cementowo – piaskowa 5cm, - kruszywo łamane 0/31,5 8cm, - warstwa
odcinająca z pospółki 10cm. 5. Peronów przystankowych z kostki betonowej w obramowaniu z
obrzeża betonowego 8x30cm na podsypce cementowo – piaskowej z oporem i krawężników
betonowych 15x30cm na ławie betonowej z oporem o konstrukcji : - kostka brukowa betonowa
6cm, - podsypka cementowo – piaskowa 5cm, - kruszywo łamane 0/31,5 8cm, - warstwa odcinająca
z pospółki 10cm. 6. Zjazdów na posesje z kostki betonowej w obramowaniu z krawężnika
betonowego 15x22cm na ławie betonowej o konstrukcji: - kostka brukowa betonowa 8cm, -
podsypka cementowo – piaskowa 3cm, - kruszywo łamane 0/31,5 20cm, - warstwa odcinająca z
pospółki 20cm. 7. Zjazdów o nawierzchni bitumicznej o konstrukcji: - warstwa ścieralna z betonu
asfaltowego KR 3-6 4cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego KR 3-6 3cm, - warstwa
wyrównawcza z betonu asfaltowego KR 3-6 śr. 2cm, - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego
KR 3-6 śr. 3cm, - kruszywo łamane 0/31,5 20cm, - kruszywo związane cementem o Rm= 1,5MPa
gr. 15cm 8. Karczowania pni wraz z ich utylizacją, 9. Profilowania i odmulenia rowów
przydrożnych, 10. Miejscowego frezowania nawierzchni na średniej grubości 6cm, 11. Poboczy
gruntowych o szer. 1,0m z mieszanki piaszczysto – gliniastej o grubości 10cm, 12. Przepustów pod
zjazdami na posesje z rur HDPE, 13. Rozbiórki obiektu mostowego w km 14+723,07 i wykonaniem
w jego miejscu przepustu z blachy falistej o powierzchni przekroju 5,67m2 przy wymiarach
skrajnych przekroju 3,28mx2,17m, wraz z wykonaniem warstw konstrukcyjnych nad przepustem,
umocnieniu brukiem wlotów i wylotów przepustu oraz ustawieniem barier energochłonnych w
rejonie przepustu przy krawędzi jezdni. Wykonawca zabezpieczy na czas robót ciągłość
komunikacji drogą nr 1177G w rejonie przepustu lub zapewni wytyczenie objazdu na czas robót.
Wytyczenie objazdu oraz utrzymanie dróg przeznaczonych na objazd, a będących drogami
gruntowymi, będzie obowiązkiem Wykonawcy. Przeprowadzenie robót związanych z wykonaniem
przepustu zgodnie ze schematem przedstawionym w załączniku graficznym nr 16, 14.
Oznakowania poziomego i pionowego, w tym ustawienia znaku aktywnego o zmiennej treści w m.
Gogolewo, 15. Wysp dzielących z odgięciem toru jazdy na wlotach do miejscowości o nawierzchni
z kostki kamiennej 18/20 w obramowaniu z krawężnika betonowego 15x22cm na ławie betonowej,
16. Kanalizacji deszczowej w m. Gogolewo i Gogolewko składającej się z elementów: - kanały z
rur PVC o średnicy zewnętrznej 250mm i 200mm, - studnie rewizyjne z kręgów betonowych o
średnicy 1200mm i 1500mm, - studzienki ściekowe uliczne betonowe o średnicy 500mm z
osadnikiem, - wpusty uliczne krawężnikowe. W ramach zadania Wykonawca robót zobowiązany
będzie do prowadzenia robót w taki sposób aby utrzymać przejezdność odcinka drogi nr 1177G
przewidzianego do przebudowy przez cały okres realizacji prac. Dopuszczalne będzie wyłączenie
dla ruchu samochodowego odcinków drogi nr 1177G w przypadku gdy przyjęta technologia
wykonywania robót bitumicznych obejmować będzie wykonywanie robót całą szerokością jezdni
bez złącza w osi jezdni. W takim przypadku Wykonawca wyznaczy objazd odcinków wyłączonych
z ruchu. Po stronie Wykonawcy będzie również bieżące uzupełnianie ubytków w jezdni bitumicznej
odcinka drogi nr 1177G przekazanego pod inwestycję dla zapewnienia bezpieczeństwa uczestników
ruchu drogowego. Zamawiający informuje, że wprowadził listę załączników do SIWZ w postaci
dokumentacji technicznej projektu przebudowy drogi nr 1177G, załączniki od nr 13 do nr 18 należy
traktować jako materiał informacyjny. Do wyceny robót należy przyjąć pozycje i konstrukcje
wskazane w przedmiarze robót.
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:45233220-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita
maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w
art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta
umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 15/09/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Określenie warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 6.000.000,00 PLN
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zdolności technicznej lub zawodowej. Określenie warunku: Zamawiający
uzna warunek za spełniony, jeżeli: a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie wykonał: co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub
rozbudowie lub modernizacji dróg (ulic) publicznych odpowiadające przedmiotowi zamówienia,
każda o nawierzchni bitumicznej, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 3.500.000,00 zł, lub
jedna dot. roboty budowlanej polegająca na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub
modernizacji dróg (ulic) publicznych o nawierzchni bitumicznej, odpowiadająca przedmiotowi
zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 7.000.000,00 zł, Na potwierdzenie tego
Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane zgodnie z
zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. b) Wykonawca skieruje do realizacji
zamówienia publicznego minimum jedną osobę na stanowisko Kierownika Budowy, posiadającą
uprawnienia do kierowania robotami w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia (o
specjalności drogowej). Określenie warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować osobą zdolną do wykonania zamówienia,
uprawnioną do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży
drogowej bez ograniczeń, która będzie pełnić obowiazki kerownika budowy. Przez uprawnienia
należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo
budowlane (Dz. U, z 2016 poz. 290 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane
wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednie kwalifikacje
zdobyte za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji
zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016.65). Ponadto
Wykonawca skieruje do realizacji w/w zamówienia publicznego w charakterze Kierowników Robót
branżowych: Minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w branży sanitarnej
(kanalizacja deszczowa). Osoba ta musi posiadać doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami
przy realizacji min. 1 zadania polegającego na budowie, przebudowie lub remoncie kanalizacji
deszczowej przy budowie, przebudowie lub remoncie drogi. Osoba ta powinny posiadać
odpowiednie uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie.
Określenie warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli: Wykonawca dysponuje lub
będzie dysponować osobą zdolną do wykonania zamówienia, uprawnioną do sprawowania
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży kanalizacyjnej bez ograniczeń.
Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7
lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U, z 2016r. poz. 290 ze zm.) lub odpowiadające im ważne
uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub
odpowiednie kwalifikacje zdobyte za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej
(Dz.U. 2016.65). Wykonawcy z innych Państw członkowskich winni zapewnić przy realizacji
zamówienia udział osób, posiadających kwalifikacje do pełnienia wyżej wymienionych
samodzielnych funkcji w budownictwie , zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo
budowlane.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia
wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy
Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU
WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ
SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA
SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3
USTAWY PZP:
1.Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z
otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24
ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że
powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o
udzielenie zamówienia. – Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 4 do
niniejszej SIWZ Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta
została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie – nie krótszym niż 5 dni –
aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów:2.Odpis z właściwego rejestru lub
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie
art.24 ust.5 pkt 1 PZP wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert.3.zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego
dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w
szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu;4.zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że
wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1
USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie – nie krótszym niż 5 dni – aktualnych na dzień
złożenia oświadczeń lub dokumentów:1.Dokument potwierdzający, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wprowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 6 000.000,00 PLN. Np. opłacona polisa
z terminem ważności na okres realizacji zamówienia na w/w kwotę, a w przypadku jej braku inny
dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na w/w kwotę. 2. wykaz
robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane
polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji dróg (ulic) publicznych
odpowiadające przedmiotowi zamówienia, każda o nawierzchni bitumicznej, każda o wartości
brutto nie mniejszej niż 3.500.000,00 zł, lub jedna dot. roboty budowlanej polegająca na budowie
lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji dróg (ulic) publicznych o nawierzchni
bitumicznej, odpowiadająca przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż
7.000.000,00 zł, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na
rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji tym, czy roboty zostały
wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
dokumenty. Wzór dokumentu stanowi złącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 3.wykaz osób
skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowania robotami budowlanymi, tj.
1 osobę przewidzianą do pełnienia funkcji Kierownika Budowy, 1 osobę do pełnienia funkcji
Kierownika Robót w branży sanitarnej posiadających uprawnienia bez ograniczeń do kierowania
robotami w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia (specjalność drogowa, kanalizacyjna),
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór dokumentu stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.4.Oświadczenie, że osoba (y), która
będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wzór dokumentu stanowi załącznik nr 7 do
niniejszej SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2
USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty- załącznik nr 1, Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert
oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez
Zamawiającego potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki
udziału w postępowaniu. – wzór oświadczeń stanowią załączniki nr 2 i 3 do niniejszej SIWZ.
Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Kosztorys ofertowy; Jeżeli
upoważnienie do podpisania i złożenia oferty nie wynika ze złożonych dokumentów, do oferty
dołączyć należy stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej
notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę (y) udzielającą (-e)
pełnomocnictwa;Pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do
reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa
powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np.
podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie
oświadczeń woli i wiedzy itp.;Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania
spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów;W
przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej należy dołączyć oryginał dokumentu
potwierdzającego wniesienie wadium, zaś w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej
zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wadium w wysokości: 150.000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy PLN).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres
związania ofertą. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
pieniądzu, przelewem na rachunek Zamawiającego w Bank Spółdzielczy Ustka 18 9315 0004 0050
6791 2000 0040 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach
bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których
mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2014r., poz. 1804 oraz z 2015r. Poz. 978 i 1240). Wadium
wniesione w formie pieniądza powinno być oznaczone w następujący sposób „Wadium ZDPGIZ.
2611.2.2017” Kopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem
przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający
przechowuje na rachunku bankowym. Jako termin wniesienia wadium w formie pieniądza zostanie
przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wykonawca, którego oferta, nie będzie
zabezpieczona formą wadium wskazaną w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, zostanie przez Zamawiającego
wykluczony a jego oferta odrzucona. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji
bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki
powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. Zamawiający
zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub
unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. Wykonawcy, którego oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w
sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy,
który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego
wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w
wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca
wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu
Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym
było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za
przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zgodnie z art. 46 ust. 4a
Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na
wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył
dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1,
oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na
poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości
wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zgodnie z art. 46 ust. 5 Ustawy
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została
wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po
stronie Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert
katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert
katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie
katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu
zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej
oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na
jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego
etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60
okres gwarancji 40
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez
przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego
przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje
nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą
odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez
zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji
elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym
wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości
postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie
zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści
zawartej umowy Załączniku nr 8 do SIWZ w następujących przypadkach: zmiany przepisów
prawnych, w tym zmiany stawki od podatku od towarów i usług mającej zastosowanie do
przedmiotu umowy, wydania decyzji, postanowień lub innych aktów organów administracji
publicznej bądź instytucji kontrolujących działania Zamawiającego mających wpływ na wykonanie
przedmiotu umowy, o ile okoliczności powodują konieczność zmiany wysokości, wartości lub
sposobu spełnienia świadczeń stron, termin zakończenia przedmiotu umowy może ulec zmianie
wyłącznie z przyczyn niezawinionych i niezależnych od Wykonawcy takich jak: występują warunki
pogodowe uniemożliwiające prowadzenie robót - silne opady deszczu lub śniegu a także
utrzymująca się temperatura poniżej 5°C udokumentowana pomiarami wykonanymi na budowie i
potwierdzonymi wpisem do dziennika budowy przez Wykonawcę oraz Inspektora Nadzoru,
zgłoszone pisemnie przez Wykonawcę wraz z potwierdzeniem zasadności przez Inspektora
Nadzoru, nastąpiła konieczność przeprowadzenia badań archeologicznych, które wstrzymują
możliwość robót budowlanych, stwierdzono obecność niewybuchów, które stwarzają
niebezpieczeństwo dla życia, wstrzymano roboty za względu na roszczenia osób trzecich do
własności gruntu lub innych nieruchomości, nastąpiło wstrzymanie prac przez pracowników
organów państwowych zgodnie z obowiązującym prawem , Na wniosek Wykonawcy Zamawiający
może zgodzić się na przedłużenie terminu wykonania zamówienia o czas opóźnienia, jeżeli takie
opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: konieczności
wykonania badań archeologicznych szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych,
które nie były możliwe do przewidzenia, działania siły wyższej mającej wpływ na termin
wykonania zamówienia, (np. działanie sił przyrody – huragan, powódź, pożar; stan wojenny, stan
wyjątkowy itp.) termin realizacji może ulec zmianie w przypadku konieczności wykonania robót
dodatkowych niezbędnych do właściwego wykonania przedmiotu umowy, a których nie można
było przewidzieć w terminie jej zawarcia (data zawarcia umowy). Ponadto Zamawiający zgodnie z
art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w
następującym zakresie zmiany osób wskazanych przez Wykonawcę do pełnienia funkcji: osoba
posiadająca uprawnienia budowlane do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w
zakresie: 1) branży drogowej z doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy 2)
branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodnych z doświadczeniem zawodowym
na stanowisku kierownika budowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany inspektora nadzoru.
sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w
szczególności następującymi okolicznościami: niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń
wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
spowodowania zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń,
pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na
zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego
przedmiotu umowy, pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót
pozwalających na zaoszczędzeniu czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonanych prac, jak
również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, konieczność zrealizowania projektu
przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji
projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby
zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem
przedmiotu umowy, Inne przesłanki do wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy: W
przypadku konieczności wykonania robót nieprzewidzianych lub zamiennych, a niezbędnych do
wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej.
Zmiany dotyczące sposobu wykonania robót budowlanych, technologii wykonania robót lub
rozwiązań technicznych i materiałowych nie przewidzianych w umowie – w przypadku, w którym
służyć to będzie podniesienie standardu przedmiotu zamówienia lub zmiany te będą korzystne dla
Zmawiającego i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w
SIWZ ani nie zwiększy wynagrodzenia Wykonawcy. W żadnym wypadku postanowień klauzuli pkt
20.6. nie należy interpretować jako udzielenie dowolnej ze stron roszczenia do żądania zmiany
umowy, a jedynie jako możliwość dokonania zmiany umowy. Zgodnie z art.144 Pzp zakazuje się
zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, jednakże zamawiający na
wypadek powstałych w/w okoliczności związanych z możliwością konieczności wykonania robót
nieprzewidzianych lub zamiennych, a niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze
sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej po przeanalizowaniu możliwości finansowych
dopuści i rozliczy zgodnie z art.144 ust.1 pkt 6) wykonanie przedmiotowych robót niezbędnych,
których łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst.
art.11 ust.8 i jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w
przypadku zamówień na roboty budowlane. Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w
formie aneksu pod rygorem nieważności oraz wymaga zgody drugiej strony. Strony nie będą
ponosiły żadnej odpowiedzialności za częściowe lub całkowite nie wywiązanie się ze zobowiązań
umownych spowodowanych przypadkami „siły wyższej”. Przez siłę wyższą rozumie się wszelkie
wydarzenia, których nie można było przewidzieć przy podpisywaniu umowy spowodowane
wyjątkowymi okolicznościami, takimi jak: pożar, powódź, trzęsienie ziemi i inne kataklizmy
przyrodnicze mające charakter siły wyższej. Strona poszkodowana przez siłę wyższą jest
zobowiązana do bezzwłocznego poinformowania na piśmie drugiej strony o jej wystąpieniu. W
przypadku niespełnienia tego obowiązku, strona zainteresowana traci prawo do powoływania się na
siłę wyższą. Po zakończeniu trwania siły wyższej, druga strona powinna być o tym natychmiast
poinformowana.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18/04/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających
zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki
służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które
zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie
zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

1. Ogłoszenie
2. SIWZ
3. Załącznik nr 1 FORMULARZ OFERTY
4. Załącznik nr 2 Oświadczenie dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu
5. Załącznik nr 3 Oświadczenie dot. przesłan.wyklucz.
6. Załącznik nr 4 Oświadczenie dot. przynależn.do gr.kapitał.
7. Załącznik nr 5 Wykaz robót
8. Załącznik nr 6 Wykaz osób
9. Załącznik nr 7 Oświadcz. o posiad. uprawn.
10. Załącznik nr 8 Wzór umowy
11. Załącznik nr 9 Formularz przedmiaru robót 1177G
12. Załącznik nr 10 Formularz kosztorysu ofertowego 1177G
13. Załącznik nr 11 STWiOR branża drogowa
14. Załącznik nr 12 STWiOR kanalizacja deszczowa
15. Załącznik nr 13 Projekt branży drogowej cz. 1
16. Załącznik nr 14 Projekt branży drogowej cz. 2
17. Załącznik nr 15 Projekt wykonawczy kanaliz. deszcz.
18. Załącznik nr 16 Schemat przepustu Dobieszewo
19. Załącznik nr 17 Projekt St.Org.Ruchu 1
20. Załącznik nr 18 Projekt St.Org.Ruchu 2