Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku



Ogłoszenie nr 601882-N-2017 z dnia 2017-10-13 r.

Zarząd Dróg Powiatowych: „Usługi Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych na terenie administrowanym przez ZDP Słupsk – sezon zimowy 2017/2018”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

 Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

 Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

 Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

 W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: Nie
Informacje dodatkowe:

 I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny 77098312400000, ul. ul. Słoneczna  , 76200   Słupsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 059 8420730, 0598420269, e-mail mozarek@zdp.slupsk.pl, faks 598420284.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.zdp.slupsk.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

 I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://bip.zdp.slupsk.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.zdp.slupsk.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

 Nie
adres

 

 Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć pisemnej, w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania.
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku, ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

 Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Usługi Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych na terenie administrowanym przez ZDP Słupsk – sezon zimowy 2017/2018”
Numer referencyjny: ZDP-GIZ.2611.16.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

 Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Nie
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 42 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 11. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawcó z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V). Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość zadań. UWAGA! Wykonawca w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie musi wykazać sprzęt na każde z tych zadań. Wspólny słownik zamówień: CPV: 90.62.00.00-9 Pełna nazwa: Usługi odśnieżania CPV: 90.63.00.00-2 Pełna nazwa: Usługi usuwania oblodzeń Zaleca się przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie (na własny koszt) celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany na polecenie Zamawiającego przedstawić sprzęt do ZUD, w przypadku stwierdzenia braku lub złego stanu sprzętu Zamawiający ma prawo nie podpisać umowy. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust.3a – obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: tj.: Obsługa sprzetów i urządzeń wykorzystywanych zimowym utrzymaniu dróg - 1-2 osoby dla każdego zadania 2. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności, o których mowa w pkt 3.7. ust1., będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 3. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia ww. osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia ww. osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 5. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę, lub dokumentów potwierdzających bieżące potwierdzenie opłacenia składek i należnych podatków skutkować będzie obowiązkiem zapłaty kary umownej za zwłokę w przekazaniu tych zobowiązań. 6. Wymóg określony w pkt 3.7.ust 3. dotyczy również podwykonawców wykonujących prace, o których mowa w pkt 3.7, ust.1.

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

90630000-2



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-04-15

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

     

2018-04-15


II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie będzie obowiązywać od daty podpisania umowy do dn. 15.04.2018r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunku: A. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 3 ostatnich lat przed dniem otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie w zakresie zimowego utrzymania dróg publicznych (dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich lub krajowych) (należy podać wykonanie usługi w okresie minimum za 1 sezon zimowy) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat, wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Według załącznika nr 5 do SIWZ Dowodami, o których mowa w pkt 9.2 ppkt 3 są: 1. poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert. 2. W przypadku usług – oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa w pkt 1. 3. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów B. Wykonawca musi dysponować niezbędnym do wykonania zamówienia sprzętem i urządzeniami takimi jak wskazane w zał. nr 11 do SIWZ, który Wykonawca przedstawi w zał. nr 7 do SIWZ. C. Wykonawca przedłoży oświadczenie Wykonawcy o skierowanie odpowiednich osób na wykonanie zadania – według załącznika Nr 6 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

 Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. – Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie – nie krótszym niż 5 dni – aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: Oraz dokumenty w zakresie potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy: Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 PZP wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie – nie krótszym niż 5 dni – aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: Dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie w zakresie zimowego utrzymania dróg publicznych (dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich lub krajowych, należy podać wykonanie usługi w okresie minimum za 1 sezon zimowy) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat, wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Według załącznika nr 5 do SIWZ Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń takich jak wskazanych w zał. Nr 7 do SIWZ Oświadczenie Wykonawcy o skierowanie odpowiednich osób na wykonanie zadania – według załącznika Nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Formularz oferty załącznik nr 1 wraz z formularzem cenowym załacznik nr 9; Oświadczenie Wykonawcy o stałej łączności – według załącznika Nr 8 do SIWZ. Jeżeli upoważnienie do podpisania i złożenia oferty nie wynika ze złożonych dokumentów, do oferty dołączyć należy stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę (y) udzielającą (-e) pełnomocnictwa; Pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp.; Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów; W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, zaś w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

 Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

 Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

Cena

60,00

Zapewnienie sprzętu

40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 Ustawy Zamawiający przewidział w SIWZ możliwość dokonania zmiany Umowy zgodnie z postanowieniami Wzoru Umowy (Załącznik nr 10 do SIWZ) Inne okoliczności do wprowadzenia zmian zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 6: - łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Strony w umowie ustalą następujący termin dla przedmiotowego zamówienia: od dnia podpisania umowy do: 15 kwietnia 2018r. Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności oraz wymaga zgody drugiej strony. Strony nie będą ponosiły żadnej odpowiedzialności za częściowe lub całkowite nie wywiązanie się ze zobowiązań umownych spowodowanych przypadkami „siły wyższej”. Przez siłę wyższą rozumie się wszelkie wydarzenia, których nie można było przewidzieć przy podpisywaniu umowy spowodowane wyjątkowymi okolicznościami, takimi jak: pożar, powódź, trzęsienie ziemi i inne kataklizmy przyrodnicze mające charakter siły wyższej. Strona poszkodowana przez siłę wyższą jest zobowiązana do bezzwłocznego poinformowania na piśmie drugiej strony o jej wystąpieniu. W przypadku niespełnienia tego obowiązku, strona zainteresowana traci prawo do powoływania się na siłę wyższą. Po zakończeniu trwania siły wyższej, druga strona powinna być o tym natychmiast poinformowana.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-23, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 

Część nr:

1

Nazwa:

Zadanie nr 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Łosino – Barcino, Zagórki - Zbyszewo Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 42 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 11. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawcó z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Zapewnienie sprzętu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr:

2

Nazwa:

Zadanie nr 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zaleskie-Swołowo-Reblino Zaleskie-Złakowo Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 42 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 11. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawcó z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Zapewnienie sprzętu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr:

3

Nazwa:

Zadanie nr 3

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Duninowo – Pęplino – Bruskowo Wlk. dr. kraj. Nr 21 - Charnowo – Gałęzinowo dr. woj. Nr 203 – Wodnica – Charnowo Duninowo - Modła- Modlinek Lędowo – Modła Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 42 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 11. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawcó z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Zapewnienie sprzętu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr:

4

Nazwa:

Zadanie nr 4

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Głobino- Dobieszewo - granica powiatu dr. powiat. nr 1177G - Brzeziniec dr.1177G-Łabiszewo - Boguszyce dr. woj. nr 210 - Dobieszewo Gogolewko - Maleniec Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 42 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 11. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawcó z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Zapewnienie sprzętu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr:

5

Nazwa:

Zadanie nr 5

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dębnica Kaszub.-Podwilczyn- Darskowo dr.woj. Nr 210 - Krzywań Dębnica Kaszubska - Skarszów Dolny Borzęcino – Starnice - Krzynia Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 42 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 11. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawców z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Zapewnienie sprzętu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr:

6

Nazwa:

Zadanie nr 6

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Reblino – Wrząca Słonowiczki - Tychowo Bzowo – Ścięgnica – dr woj. Nr 209 Słonowice – Komorczyn - Sycewice Słonowice – Ciechomice Sycewice - Pałówko Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 42 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 11. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawcó z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Zapewnienie sprzętu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr:

7

Nazwa:

Zadanie nr 7

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kwakowo – Lubuń - Żelkówko Kwakowo - Komiłowo Kruszyna - Płaszewo dr. kr. Nr 21 – Żelki Kwakowo – Lulemino - Kuleszewo Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 42 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 11. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawcó z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Zapewnienie sprzętu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr:

8

Nazwa:

Zadanie nr 8

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowo – Krosnowo Niepoględzie – Gałęzów - dr woj. Nr 210 Budowo – Jawory Motarzyno – Gałęźnia Wielka Motarzyno – Kotowo Jamrzyno – Ochodza Niemczewo – Gałęźnia W Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 42 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 11. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawcó z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Zapewnienie sprzętu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr:

9

Nazwa:

Łysomice - Mielno

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Łysomice - Mielno Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 42 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 11. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawcó z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Zapewnienie sprzętu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr:

10

Nazwa:

Zadanie nr 10

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Niepodległości – Buczka – Sikorskiego Darnowo – dr. woj. Nr 208 – gr. powiatu Biesowice – Ciecholub Kępice – Ciecholub Podgóry – Mzdowo Mzdowo – Rzeczyca Mzdowo – Ciecholub Pustowo – Biała Rzeczyca – Przytocko dr. woj. Nr 209 – Bronowo – Bąkowo Barcino – Osieki -Obłęże Biesowiczki – Przyjzierze Darnowo – Węgorzyno Osowo – Chorowo skrzyż. Przytocko – Przytocko st. PKP Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 42 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 11. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawcó z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-15
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Zapewnienie sprzętu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr:

11

Nazwa:

Zadanie nr 11

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Słupsk – Możdżanowo USTKA: ul. Wróblewskiego Plac Dąbrowskiego – Grunwaldzka Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 42 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 11. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawcó z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Zapewnienie sprzętu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr:

12

Nazwa:

Zadanie nr 12

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Smołdzino – Lubuczewo Smołdzino – Choćmirowo Gąbino – Dominek Gąbino – Osieki (koniec dr. betonowej) Komnino-Bukowa Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 42 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 11. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawcó z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Zapewnienie sprzętu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr:

13

Nazwa:

Zadanie nr 13

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wytowno – Bydlino Ustka – Objazda – Gąbino Rowy – Objazda Orzechowo – Przewłoka Machowinko - Poddąbie Dębina – st.jedn.wojskowa Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 42 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 11. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawcó z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Zapewnienie sprzętu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr:

14

Nazwa:

Zadanie nr 14

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kluki – Smołdzino Siecie – Witkowo Smołdziński Las – Czołpino Gardna Wielka – skrzyż. Stojcino (koniec drogi betonowej) miejscowość Gardna Wielka m-ść Smołdzino, ul. Kościuszki Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 42 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 11. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawcó z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Zapewnienie sprzętu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr:

15

Nazwa:

Zadanie nr 15

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Siemianice – Mrówczyno Zelkowo – Mrówczyno - Damnica Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 42 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 11. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawcó z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Zapewnienie sprzętu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr:

16

Nazwa:

Zadanie nr 16

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Od dr. kraj. 6 -Wielogłowy Darżyno – Łupawa Chlewnica – Mikorowo Grąbkowo – Wargówko Wieliszewo – dr. woj. Nr 211 dr.kraj Nr 6 - Runowo Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 42 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 11. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawcó z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Zapewnienie sprzętu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr:

17

Nazwa:

Zadanie nr 17

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pobłocie - Wolinia od drogi 213 - Wykosowo Pobłocie – Potęgowo – dr kr Nr 6 Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 42 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 11. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawcó z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Zapewnienie sprzętu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr:

18

Nazwa:

Zadanie nr 18

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Bobrowniki – Stara Dąbrowa Bobrowniki – Grapice Łojewo – Jeziorki Wiatrowo – Damno Łebień - Strzyżyno Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 42 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 11. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawcó z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Zapewnienie sprzętu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr:

19

Nazwa:

Zadanie nr 19

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Głuszyno - Głuszynko Stowięcino – gr. powiatu Szczypkowice - Gorzysław Górzyno – Nieckowo Nieckowo – Potęgowo Potęgowo-Czerwieniec-Laska Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 42 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 11. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawcó z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Zapewnienie sprzętu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr:

20

Nazwa:

Zadanie 20

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Od dr. woj. 213 – Będziechowo – Lipno Równo – Siodłonie Izbica – Główczyce Izbica – Gać Skórzyno – Główczyce m. Główczyce Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 42 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 11. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawcó z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Zapewnienie sprzętu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr:

21

Nazwa:

Zadanie nr 21

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Grąbkowo – Runowo (droga gruntowa) Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 42 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 11. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawcó z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Zapewnienie sprzętu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr:

22

Nazwa:

Zadanie 22

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Siecie (m-ść)-skrzyż. Stojcino drogi gruntowej z betonową. (droga gruntowa) Wysoka-Retowo-Osieki (od m. Retowo do m. Wysoka-droga z płyt, od m.Retowo do m. Osieki- dr.grunt.) Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 42 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 11. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawcó z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Zapewnienie sprzętu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr:

23

Nazwa:

Zadanie nr 23

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Główczyce – Mianowice Główczyce – Stowięcino Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 42 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 11. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawcó z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Zapewnienie sprzętu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr:

24

Nazwa:

Zadania 24 i 25

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Załadunek materiałów uszorstniających do likwidacji śliskości na placu składowym w Słupsku przy ul. Słonecznej 16e w godzinach porannych od godz.3.00 i popołudniowych w dniach, w których wystąpiła śliskość, wg potrzeb Zamawiającego oraz załadunek materiałów uszorstniających do likwidacji śliskości na placu składowym w Główczycach - Klęcinko w godzinach porannych od godz.3.00 i popołudniowych w dniach, w których wystąpiła śliskość, wg potrzeb Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Zapewnienie sprzętu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr:

25

Nazwa:

Zadania nr 26-28

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dla potrzeb Obwodu Drogowego nr 1 w Słupsku Usługi odśnieżania pługiem ciężkim na żądanie ZDP w przypadku intensywnych opadów wg potrzeb Zamawiającego Ciągnik o mocy powyżej 80 kM z napędem przednim - szt. 3 Pług ciężki – szt. 3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Zapewnienie sprzętu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr:

26

Nazwa:

Zadania nr 29-33

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dla potrzeb Obwodu Drogowego nr 1 w Słupsku Usługi odśnieżania koparko-ładowarką na żądanie ZDP w przypadku intensywnych opadów, wg potrzeb Zamawiającego Koparko – ładowarka – szt 5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Zapewnie sprzętu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr:

27

Nazwa:

Zadania nr 34-37

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dla potrzeb Obwodu Drogowego nr 2 w Główczycach Usługi odśnieżania pługiem ciężkim na żądanie ZDP w przypadku intensywnych opadów. wg potrzeb Zamawiającego Pług stalowy czołowy, ciągnik o mocy powyżej 200 KM wraz z pługiem stalowym w kształcie litery V szt. , musi zapewnić Wykonawca - 4 szt sprzętu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Zapewnienie sprzętu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr:

28

Nazwa:

Zadania nr 38-42

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dla potrzeb Obwodu Drogowego nr 2 w Główczycach Usługi odśnieżania koparko-ładowarką na żądanie ZDP w przypadku intensywnych opadów. wg potrzeb Zamawiającego Koparko – ładowarka – szt 5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Zapewnienie sprzętu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
 

 

ZAŁĄCZNIKI DO POBRANIA:

I. Ogłoszenie

II. SIWZ

1. zał. nr 1 - formularz oferty

2. zał. nr 2 - Oświadcz. dot. speł.war.udz.w post.

3. zał. nr 3 - Oświadcz. dot. przesłan.wyklucz.

4. zał. nr 4 - Oświadcz. dot. przynależn.do gr.kapitał.

5. zał. nr 5 - Wykaz wykonanych usług

6. zał. nr 6 - Oświadczenie o skierowaniu osób

7. zał. nr 7 - Wykaz sprzetu

8. zał. nr 8 - oświadczenie o stałej łączności

9. zał. nr 9 - formularz cenowy

10. zał. nr 10 zima 2017-2018 - wzor umowy

11.zał. nr 11 zima 2017-2018 - wykaz zadan