Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku

 

 Słupsk, dn. 10.02.2010r.
ZDP III 343-1-1/2010

        WYJAŚNIENIE SIWZ


    Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku, w związku z zapytaniem Wykonawcy- pismo fax z dnia 05.02.2010 r. dotyczące postępowania w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej 14 000 euro na wykonanie roboty budowlanej pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1153G Reblino-Wrząca”
przedkłada wyjaśnienie:

dot.pytania nr 1 cyt:
Prosimy o jednoznaczne wskazanie miejsca, z którego należy pobrać dokumentacje w celu sporządzenia oferty, jednocześnie prosimy o usunięcie plików powtarzających się (dokumentacja znajduje się na dwóch stronach internetowych http://www.zdp.slupsk.pl/index.php?go=przetargi i http://bip.zdp.slupsk.pl/?pid=86&q=reblino i dodatkowo powtarza się. Jakie pliki są prawidłowe?).
Odpowiedź na pyt.nr 1
Oba adresy są prawidłowe i na obu adresach znajdują się takie same pliki.


dot.pytania nr 2 cyt:
Prosimy o udostępnienie przedmiarów robót w wersji edytowalnej do dot. w/w
Odpowiedź na pyt. Nr 2
Inwestor nie posiada  edytowanej wersji przedmiaru.


dot.pytania nr 3 cyt:    
Prosimy o wskazanie miejsca wywozu gruzu z rozbiórek (w kosztorysie a 1 podano odległość 2 km natomiast w kosztorysie a 2 i a 3 podano odległość 5 km wskazana wydaje się być niewystarczająca
skoro odcinek do przebudowy ma długość 10 km).
Odpowiedź na pyt. Nr 3
Odległość jest właściwa. Miejsca wywozu zostaną wskazane na przekazaniu placu budowy.


dot.pytania nr 4 cyt:
Prosimy o wskazanie miejsca wywozu dłużycy, karpiny oraz gałęzi po wycince drzew (w kosztorysach podano odległość 2 km która wydaje się być niewystarczająca skoro odcinek do przebudowy ma długość 10 km)
Odpowiedź na pyt. Nr 4
Do oferty  przyjąć wywóz na 2 km. Miejsce zostanie wskazane na przekazaniu placu budowy.


dot.pytania nr 5 cyt:
Prosimy o wskazanie miejsca wywozu gruntu z robót ziemnych (w kosztorysach podano odległość 1,5 km która wydaje się być niewystarczająca skoro odcinek do przebudowy ma długość 10 km)
Odpowiedź na pyt. Nr 5
Dla wywozu gruntu przyjąć odległość 5 km.


dot.pytania nr 6 cyt:
Prosimy o wyjaśnienie różnic w ilościach podanych w przedmiarach robót w stosunku do projektu budowlanego (opis projektu wykonawczego branży drogowej) np. zad a1 wykonanie robót ziemnych przedmiar – 270m3-tabele r.z. w opisie wykopy koryto-5532m3, wykopy rowy- 1834m3, nasypy- 1911m3, podobnie w robotach rozbiórkowych, wykonaniu warstw uzupełniających z MKŁ oraz BA, wycinki drzew. Prosimy o załączenie prawidłowych przedmiarów lub zmianę dokumentacji projektowej w przypadku zmiany technologii wykonania przebudowy.
Odpowiedź na pyt. Nr 6
Różnice wynikają z faktu, że Inwestor zrealizował już część zadania w roku poprzednim a zakres przetargu  nie obejmuje całego projektu z opisu technicznego.
Do oferty należy przyjąć pozycje przedmiaru.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że w przedmiarze robót a2 pod nr 83 należy dodać pozycję:
„Oczyszczanie rowu z namułu o grubości 10cm z wyprofilowaniem skarp i wywozem urobku na odległość 5km. w ilości 13 600,00m.


dot.pytania nr 7 cyt:
Czy w pozycji dodatek za wykonanie krawężników oraz ławy na łukach należy ująć tylko dodatek za wykonanie na łukach czy ująć cały koszt wykonania krawężników na łukach (ława, krawężniki).
Odpowiedź na pyt. Nr 7
Do pozycji przyjąć tylko dodatek za ustawienie krawężnika na łukach.

 

 

Słupsk, dn. 10.02.2010r.
ZDP III 343-1-2/2010
       

WYJAŚNIENIE SIWZ


    Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku, w związku z zapytaniem Wykonawcy- pismo fax z dnia 05.02.2010 r. dotyczące postępowania w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej 14 000 euro na wykonanie roboty budowlanej pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1153G Reblino-Wrząca”
przedkłada wyjaśnienie:
dot.pytania nr 1 cyt:
Prosimy o zamieszczenie na stronie Zamawiającego brakującej strony nr 3 przedmiaru robót odwodnieniowych zadanie a 2 (pliku o nazwie „4.odt”).
Odpowiedź na pyt. Nr1
Zamawiający informuje, że  wszystkie przedmiary umieszczono w katalogach pn.- „ Przedmiar cz.1”, „Przedmiar cz.2” oraz „Przedmiar cz.3.”

 

Słupsk, dn. 10.02.2010r.
ZDP III 343-1-3/2010
       

WYJAŚNIENIE SIWZ

 
    Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku, w związku z zapytaniem Wykonawcy- pismo fax z dnia 09.02.2010 r. dotyczące postępowania w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej 14 000 euro na wykonanie roboty budowlanej pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1153G Reblino-Wrząca”
przedkłada wyjaśnienie:
dot.pytania nr 1 cyt:
W Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącej przetargu pn. „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1153 Reblino-Wrząca” w punkcie 6.0 wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu znajdziemy zapis:
6.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust. 1 Ustawy Zamawiający żąda:
1) oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art.24 ust.1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ.

Z załączonych formularzy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wynika, iż treść załącznika nr 2 jest identyczna z treścią załącznika nr 3, którym jest OŚWIADCZENIE WYKONAWCY w trybie art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Odpowiedź na pyt.nr1
Załącznik nr 2 - Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy, został umieszczony pod SIWZ z uwagą "poprawki do SIWZ - załączniknr 2 i 3" 

 

 

Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku informuje, że wszystkie załączniki do SIWZ - pliki techniczne dot. przetargu pn. „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1153G Reblino – Wrząca”, są dostępne również na stronie internetowej ZDP Słupsk :

www.zdp.slupsk.pl




Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz ze środków budżetu Powiatu Słupskiego

Nazwa Projektu:„Przebudowa drogi powiatowej Nr 1153G Reblino-Wrząca”




ZDP III 343-1/2010 Słupsk 28.01.2010.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku
Adres: ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk
Numer tel. (0 –59)8420 730, fax: (0 – 59)8420 284;
Adres strony internetowej: http://bip.zdp.slupsk.pl/
Numer NIP: 839-25-73-515
2. Tryb zamówienia – przetarg nieograniczony, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty
określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
1) Adres strony internetowej, na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ)
http://bip.zdp.slupsk.pl/
2) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia,
3. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dot. projektu pt. „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1153G Reblino – Wrząca” (od km 0+000,00 do km 10+625,60), współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz ze środków budżetu Powiatu Słupskiego
Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45233220-7
4. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
dostosowanie infrastruktury do standardów technicznych UE poprzez przebudowę ww. drogi uwzględniającą:
1) poprawienie parametrów technicznych nawierzchni jezdni (długość 10 km 625,60 m) w tym :
a) nawierzchni asfaltowej,
b) opaski,
2) wykonanie :
a) chodników
b) zatok autobusowych
c) parkingów
d) ciągu pieszo – rowerowego
e) wjazdów bramowych
f) dróg dojazdowych
g) poboczy
3) docelową organizację ruchu – oznakowania poziomego i pionowego.

5. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku Nr 8 SIWZ dokumentacji
projektowej, oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
6. Zmawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i oferty wariantowej
7. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67
ust.1 pkt 6 ustawy .
8. Termin wykonania zamówienia: 120 dni
9. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
9.1 Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać
wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy.
9.2 W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 ustawy Zamawiający wymaga szczególności, aby
Wykonawca wykazał , iż:
a) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania robót budowlanych odpowiadających robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia lub tj. wykonał w okresie pięciu ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane dot. budowy lub przebudowy dróg, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł, potwierdzone referencjami lub będzie dysponował ww. wiedzą i doświadczeniem;
b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonywaniu zamówienia tj.:
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w zakresie branży drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
c) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w zakresie sieci kanalizacji deszczowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub będzie dysponował ww. osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d) znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
9.3 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
9.4 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo
zamówień publicznych.
9.5 Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z powodu
niespełnienia warunków , o których mowa w art. 24 ust.1 Ustawy, dokonana zostanie na podstawie
wymaganych oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt 6.0 SIWZ.
9.6Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy
dołączyć oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy oraz potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wyszczególnione poniżej.
9.7 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy
w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy Zamawiający żąda:
1)oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 6 do SIWZ,
2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy.
9.8 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia składa w załączeniu do oferty oświadczenia i dokumenty, o
których mowa w pkt 6.7 ogłoszenia.
9.9 W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy
Zamawiający żąda:
1) oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.
22 ust.1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ,
2) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych dot. budowy
lub przebudowy dróg z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i odbiorców sporządzonego wg. SIWZ oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
3) jeżeli Wykonawca będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
4) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ,
5) jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji ww. osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
6) oświadczenia, że osoby wskazane w wykazie sporządzonym wg Załącznika nr 4 do SIWZ, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia,
7) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
9.10Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 9.7 ogłoszenia
10. Zamawiający żąda wadium w wysokości 150.000 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy PLN).
11. Zamawiający zgodnie z dyspozycją wyrażoną w art. 147 ust. 1 ustawy żąda zabezpieczenia należytego
wykonania umowy, w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.
12. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : CENA - 100%
13. Miejsce i termin składania ofert:
a) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w
Słupsku, w terminie do dnia 18.02.2010r., do godziny 10:00.
b) Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 18.02. 2010r. o godz 10:15 w pokoju nr 17 (sala
konferencyjna Zamawiającego)
14. Termin związania ofertą: 30 dni.
15. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, ustanowić dynamicznego systemu zakupów i nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

ZAŁĄCZNIKI:
1. ZDP III 343-1/2010 Ogłoszenie
2. ZDP III 343-1/2010 SIWZ

UWAGA: ZDP III 343-1/2010 - Poprawki do SIWZ - załącznik 2 i 3Prosimy pobrać poprawki załączników 2 i 3 do SIWZ.

UWAGA:Pozostałe załączniki stanowią jedną całość i należy pobrać je wszystkie, a następnie rozpakować przy użyciu np. Programu 7-ZIP http://www.7-zip.org/, lub innego współpracującego z formatem RAR
3. ZDP III 343-01/2010 - załącznik nr 8 1.part01 wielkość około 5MB
4. ZDP III 343-01/2010 - załącznik nr 8 1.part02 wielkość około 5MB
5. ZDP III 343-01/2010 - załącznik nr 8 1.part03 wielkość około 5MB
6. ZDP III 343-01/2010 - załącznik nr 8 1.part04 wielkość około 5MB
7. ZDP III 343-01/2010 - załącznik nr 8 1.part05 wielkość około 5MB
8. ZDP III 343-01/2010 - załącznik nr 8 1.part06 wielkość około 5MB
9. ZDP III 343-01/2010 - załącznik nr 8 1.part07 wielkość około 5MB
10. ZDP III 343-01/2010 - załącznik nr 8 1.part08 wielkość około 5MB
11. ZDP III 343-01/2010 - załącznik nr 8 1.part09 wielkość około 5MB
12. ZDP III 343-01/2010 - załącznik nr 8 1.part10 wielkość około 5MB
13. ZDP III 343-01/2010 - załącznik nr 8 1.part11 wielkość około 5MB
14. ZDP III 343-01/2010 - załącznik nr 8 1.part12 wielkość około 5MB
15. ZDP III 343-01/2010 - załącznik nr 8 1.part13 wielkość około 5MB
16. ZDP III 343-01/2010 - załącznik nr 8 1.part14 wielkość około 5MB
17. ZDP III 343-01/2010 - załącznik nr 8 1.part15 wielkość około 5MB
18. ZDP III 343-01/2010 - załącznik nr 8 1.part16 wielkość około 5MB
19. ZDP III 343-01/2010 - załącznik nr 8 1.part17 wielkość około 5MB
20. ZDP III 343-01/2010 - załącznik nr 8 1.part18 wielkość około 5MB
21. ZDP III 343-01/2010 - załącznik nr 8 1.part19 wielkość około 5MB
22. ZDP III 343-01/2010 - załącznik nr 8 1.part20 wielkość około 5MB
23. ZDP III 343-01/2010 - załącznik nr 8 1.part21 wielkość około 5MB
24. ZDP III 343-01/2010 - załącznik nr 8 1.part22 wielkość około 5MB
25. ZDP III 343-01/2010 - załącznik nr 8 1.part23 wielkość około 5MB
26. ZDP III 343-01/2010 - załącznik nr 8 1.part24 wielkość około 5MB
27. ZDP III 343-01/2010 - załącznik nr 8 1.part25 wielkość około 5MB
28. ZDP III 343-01/2010 - załącznik nr 8 1.part26 wielkość około 5MB
29. ZDP III 343-01/2010 - załącznik nr 8 1.part27 wielkość około 5MB
30. ZDP III 343-01/2010 - załącznik nr 8 1.part28 wielkość około 5MB
31. ZDP III 343-01/2010 - załącznik nr 8 1.part29 wielkość około 5MB
32. ZDP III 343-01/2010 - załącznik nr 8 1.part30 wielkość około 5MB
33. ZDP III 343-01/2010 - załącznik nr 8 1.part31 wielkość około 5MB
34. ZDP III 343-01/2010 - załącznik nr 8 1.part32 wielkość około 5MB
35. ZDP III 343-01/2010 - załącznik nr 8 1.part33 wielkość około 5MB
36. ZDP III 343-01/2010 - załącznik nr 8 1.part34 wielkość około 5MB

PLIKI UZUPEŁNIAJĄCE:
1. ZDP III 343-01/2010 - Przedmiar cz.1
2. ZDP III 343-01/2010 - Przedmiar cz.2
3. ZDP III 343-01/2010 - Przedmiar cz.3

4. ZDP III 343-01/2010 - Specyfikacja 1
5. ZDP III 343-01/2010 - Specyfikacja 2

Wszystkie pliki w archiwach około 12MB
UWAGA:Załączniki stanowią jedną całość i należy pobrać je wszystkie, a następnie rozpakować przy użyciu np. Programu 7-ZIP http://www.7-zip.org/, lub innego współpracującego z formatem RAR
1. ZDP_III_1_2010.part01
2. ZDP_III_1_2010.part02
3. ZDP_III_1_2010.part03
4. ZDP_III_1_2010.part04
5. ZDP_III_1_2010.part05
6. ZDP_III_1_2010.part06
7. ZDP_III_1_2010.part07
8. ZDP_III_1_2010.part08
9. ZDP_III_1_2010.part09
10. ZDP_III_1_2010.part10
11. ZDP_III_1_2010.part11
12. ZDP_III_1_2010.part12
13. ZDP_III_1_2010.part13
14. ZDP_III_1_2010.part14