Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku
„Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno – asfaltowej na gorąco wytwarzanej w kotłach przewoźnych typu \'MAGMA\' â€?

ZDP III 343-3/2010 Słupsk 23.02.2010.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku
Adres: ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk
Numer tel. (0 –59)8420 730, fax: (0 – 59)8420 284;
Adres strony internetowej: http://bip.zdp.slupsk.pl/
Numer NIP: 839-25-73-515
2. Tryb zamówienia – przetarg nieograniczony, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty
określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
1) Adres strony internetowej, na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ)
http://bip.zdp.slupsk.pl/
2) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia,
3. Przedmiotem zamówienia to roboty budowlane:
„Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno – asfaltowej na gorąco wytwarzanej w kotłach przewoźnych typu \'MAGMA\'â€?.
4. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:45233142-6 – Roboty w zakresie naprawy dróg.
5. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu słupskiego przy użyciu mieszanki mineralno – asfaltowej na gorąco wytwarzanej w kotłach przewoźnych typu „MAGMAâ€? z ręcznym przycięciem krawędzi w ilości około 300Mg.
Lokalizacja oraz kolejność wykonywania remontu cząstkowego każdorazowo będzie wskazywana przez kierowników Obwodów Drogowych nr 1 w Słupsku i nr 2 Główczycach.
6. Opis robót:
Remont cząstkowy należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik Nr 7 do SIWZ, w szczególności:
- oznakowanie robót zgodnie ze standardami oznakowania dróg,
- przycięcie ręczne oskardem ścianek krawędzi wyboju,
- skropienie lepiszczem oczyszczonego dna i ścianek krawędzi wyboju,
- rozścielenie mieszanki mineralno – asfaltowej na gorąco pochodzącej z destruktu asfaltowego dla ruchu KR-1-KR-2, wytworzonej w kotłach przewoźnych typu „MAGMAâ€? warstwami w zależności od głębokości uszkodzonego pokrowca bitumicznego,
- zagęszczenie łat mechanicznie, płytą wibracyjną lub walcem wibracyjnym,
- pielęgnacja remontu w okresie gwarancji.
5. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku Nr 7 SIWZ
w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
6. Zmawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i oferty wariantowej
7.Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zakresu robót, nieprzekraczających 50% wartości zamówienia. Powyższe może mieć miejsce po uprzednim, uzyskaniu zgody Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zamówienia uzupełniającego.
8. Termin wykonania zamówienia: 15 listopad 2010r.
9. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
9.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP spełniają warunki dotyczące:
1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)posiadania wiedzy i doświadczenia;
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4)sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Dokonanie oceny spełnienia warunków:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie , zrealizował ( zakończył) jako wykonawca lub podwykonawca co najmniej:
jedno zadanie obejmujące remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno – asfaltowej na gorąco wytwarzanej w kotłach przewoźnych typu „MAGMAâ€? w ilości min. 300,0 Mg
9.2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia warunków.
(Podstawa prawna: Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzaju dokumentów , jakich żądać może zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane Dz. U. Nr 226 poz. 1817)
A. Ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz oferty, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci:
1) Oświadczenia Wykonawcy art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg załącznika Nr 2 do SIWZ;
2) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków bo dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
4) Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5) Wykazu robót budowlanych (drogowych) w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego , że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (podanie co najmniej dwóch referencji) – wg załącznika Nr 3 do SIWZ;
6) Umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli składają one ofertę wspólną;
7) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, sporządzonego wg załącznika Nr 4 do SIWZ, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia;
8) Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy osób fizycznych) wg Zał . Nr 4a
9) Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: oraz osoba lub osoby z uprawnieniami zawodowymi niezbędnymi do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie w specjalności drogowej i są członkami odpowiednich izb samorządu zawodowego).
10) Wykaz narzędzi (potencjał techniczny Zał. nr 6) w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
11) W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz sprzętu.
Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2B PZP, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
12) Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
13) Pełnomocnictwo do podpisania oferty wraz z załącznikami, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
14) Formularz cenowy wg załącznika Nr 5 do SIWZ.
B. Dokumenty, o których mowa w pkt. A. mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z postanowieniami niniejszej instrukcji. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
C. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń) istotnych dla prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art. 24 ustawy Pzp. Osoba składająca oświadczenia ponosi pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia na zasadach określonych w art. 297 § 1 Kodeksu Karnego.
D. Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust.1.
E. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
10. Zamawiający nie żąda wadium.
11. Zamawiający zgodnie z dyspozycją wyrażoną w art. 147 ust. 1 ustawy żąda zabezpieczenia należytego
wykonania umowy, w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.
12. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : CENA - 100%
13. Miejsce i termin składania ofert:
a) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w
Słupsku, w terminie do dnia 11.03.2010r., do godziny 9:00.
b) Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 11.03.2010r. o godz 9:15 w pokoju nr 17 (sala
konferencyjna Zamawiającego)
14. Termin związania ofertą: 30 dni.
15. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, ustanowić dynamicznego systemu zakupów i nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

ZAŁĄCZNIKI
1. ZDP III 343-3/2010 - Ogłoszenie
2. ZDP III 343-3/2010 - SIWZ