Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku
„ Dostawa mieszanki mineralno – asfaltowej na zimno z przeznaczeniem do remontów cząstkowych nawierzchni dla potrzeb ZDP Słupskâ€?

ZDP III 343-4/2010 Słupsk 05.03.2010.


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku
Adres: ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk
Numer tel. (0 –59)8420 730, fax: (0 – 59)8420 284;
Adres strony internetowej: http://bip.zdp.slupsk.pl/
Numer NIP: 839-25-73-515
2. Tryb zamówienia – przetarg nieograniczony, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty
określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
A. Adres strony internetowej, na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) http://bip.zdp.slupsk.pl/
B. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia,
3. Przedmiotem zamówienia są dostawy pn.: “Dostawa mieszanki mineralno – asfaltowej na zimno z przeznaczeniem do remontów cząstkowych nawierzchni dla potrzeb ZDP Słupskâ€?
3.1. Kod Wspólnego Słownika Zamówień
â—? CPV 44.11.36.00-1 Bitum i asfalt
â—? CPV 60.10.00.00-9 Usługi drogowego transportu towarów
4. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
Sukcesywna dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno w ilości ok. 300 Mg.
4.1. Opis dostaw i materiału:
Sukcesywna dostawa (wraz z transportem) drogowej mieszanki mineralno-asfaltowej
na zimno na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku w roku 2010, na place składowe:
A. Obwodu Drogowego Nr 1 w Słupsku, zlokalizowanym przy przy ul. Słonecznej 16e w Słupsku;
B. Obwodu Drogowego Nr 2 w Główczycach, zlokalizowanym przy ul. Słupskiej 19 w Główczycach
4.2. Zamawiający będzie składał zamówienie (z uwzględnieniem ilości i placu składowego) za pomocą
fax-u. Zamówienie należy zrealizować w terminie 3 dni od jego otrzymania.
4.3.
Wymagania dotyczące jakości mieszanki mineralno – asfaltowej:
â—? Zawartość asfaltu, % - od 4,5 – do 7,5
â—? Zawartość wolnej przestrzeni ,% < 20
â—? Penetracja mieszanki stemplem ?¸ 2,5 cm w temperaturze 40 st.C, mm < 2,0
â—? Przyczepność lepiszcza do kruszywa,% > 80
â—? Urabialność w temperaturze 5 st.C
â—? Uziarnienie od 0 mm do 8 mm
5. Zmawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i oferty wariantowej
6. ZAMAWIAJĄCY MOŻE UDZIELIĆ ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH do 20% wartości
zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 67
ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.
7. Treść oferty musi odpowiadać specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
8. Termin wykonania zamówienia: 30.04.2011r.
9. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
9.1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w
postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy.
9.2. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności,
aby Wykonawca wykazał , iż:
A. posiada aprobatę techniczną wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie
potwierdzającą jakość dostarczanej mieszanki mineralno –asfaltowej na zimno.
9.3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych
do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od
charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany
jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji
zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu
zamówienia.
9.4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23
ustawy,przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą
solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
A. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt. 5.2 niniejszego rozdziału mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 Ustawy.
B. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków , o których mowa w art. 24 ust.1 Ustawy, dokonana zostanie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt. 6 SIWZ.
C. Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy.
D. Umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli składają one ofertę wspólną.
E. Zamawiający nie dopuszcza zatrudnienia Podwykonawców.
9.5. Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 Ustawy oraz potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wyszczególnione poniżej.
9.6. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy Zamawiający żąda:
A. oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr  2 do SIWZ,
B. aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy.
9.7. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia składa w załączeniu do oferty oświadczenia i dokumenty,
o których mowa w pkt. 6.2 SIWZ.
9.8. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Zamawiający żąda:
A. oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 3 do SIWZ,
B. posiada aprobatę techniczną wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie
potwierdzającą jakość dostarczanej mieszanki mineralno –asfaltowej na zimno.
9.9. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a
podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy
przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 6.2 SIWZ.
9.10. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.1-6.5 są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
9.11. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale.
9.12. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopi
dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna
lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
9.13. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,
poświadczonym przez Wykonawcę.
9.14. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 kodeksu karnego.
10. Zamawiający nie żąda wadium.
11. Zamawiający zgodnie z dyspozycją wyrażoną w art. 147 ust. 1 ustawy żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.
12. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : CENA - 100%
13. Miejsce i termin składania ofert:
A.Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku, w terminie do dnia 16.03.2010r., do godziny 9 00.
B.Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 16.03.2010r. o godz 915 w pokoju nr 17 (sala konferencyjna Zamawiającego)
14. Termin związania ofertą: 30 dni.
15. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, ustanowić dynamicznego systemu zakupów i nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

ZAŁĄCZNIKI:
1. ZDP III 343-4/2010 - Ogłoszenie
2. ZDP III 343-4/2010 - SIWZ