Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku
„Przebudowa drogi powiatowej nr 1141G Łebień-Strzyżynoâ€?

ZDP III 343-14/2010 Słupsk 20.08.2010.
ZAMAWIAJĄCY: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU
ul. Słoneczna 16e
76-200 Słupsk
NIP: 839-25-73-515
Tel. (0 –59)8420 730, fax: (0 – 59)8420 284

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku
Adres: ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk
Numer tel. (0 –59)8420 730, fax: (0 – 59)8420 284;
Numer NIP: 839-25-73-515
2. Tryb zamówienia – przetarg nieograniczony, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty
określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) http://bip.zdp.slupsk.pl/
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia,
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1141G Łebień-Strzyżynoâ€?
4.1. Zakres rzeczowy zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej Nr 1141G Łebień – Strzyżyno , wraz z poboczami na długości ok. 1,8km od skrzyżowania w miejscowości Łebień do skrzyżowania z drogą gminną w miejscowości Strzyżyno wraz z dojazdem do wiaduktu kolejowego na długości ok. 0,06km.
4.2. Opis robót:
A. Należy zaprojektować i wykonać:
â—? poszerzenie istniejącej jezdni do szerokości 5,0 dla ruchu KR1wraz ze wzmocnieniem
â—? utwardzone pobocze gruntowe szerokości 0,75m po obu stronach jezdni,
â—? warstwę bitumiczną wyrównawczą z betonu asfaltowego,
â—? warstwę bitumiczną ścieralną z betonu asfaltowego.
Uwaga!Do oferty należy dołączyć wstępny kosztorys inwestorski na roboty budowlane.
4.3. Zamawiający udostępni aktualną matrycę do celów projektowych na w/w zadanie. (Wersja elektroniczna dostępna u Zamawiającego).
4.4. Wspólny słownik zamówień: CPV
74232200-6 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233222-1 Roboty w zakresie chodników
4.5. W ramach wynagrodzenia Wykonawca zabezpieczy na własny koszt obsługę geodezyjną oraz sporządzi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500.
4.6. Wykonawca przed przystąpieniem do robót ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym dokumentację projektową.
4.7. W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami
Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z
winy Wykonawcy.
4.8. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania
wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców
ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
4.9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane,
stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru ostatecznego całego zadania.
5. Zmawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych,
6. Termin wykonania zamówienia: 90 dni.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
7.1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy.
7.2. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności, aby Wykonawca wykazał , iż:
A. posiadają wiedzę i doświadczenieposiadają wiedzę i doświadczenie tzn. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania robót budowlanych odpowiadających robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia lub tj. wykonał w okresie pięciu ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane dotyczące budowy lub przebudowy dróg, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 300.000,00 zł lub jedna robota na kwotę 500.000,00, potwierdzone referencjami lub będzie dysponował ww. wiedzą i doświadczeniem;
B. dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj.:
â—? co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w zakresie branży drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
â—? co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie branży drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
C. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.
â—? jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej.
7.3. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
A. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
przepisy ustawy Pzp i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania
ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.
B. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności
wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się
wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę – Pełnomocnika oraz zakres jego
umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione
do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności
gospodarczej Wykonawcy.
C. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
7.4. SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
A. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia:
â—? warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp musi być spełniony przez każdego z Wykonawców,
â—? warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i w pkt 9.2. rozdziału SIWZ muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców.
B. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie w oparciu o dyspozycje zawarte w rozdziale 10 SIWZ. Z treści oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.
C. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą „spełniaâ€? albo „nie spełniaâ€?.
D. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
E. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
8. Zamawiający żąda wadium w wysokości 10.000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy PLN).
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : CENA - 100%
10. Miejsce i termin składania ofert:
a) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w
Słupsku, w terminie do dnia 06.08.2010r., do godziny 10:00.
b) Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 06.08.2010r. o godz 10:15 w pokoju nr 17 (sala
konferencyjna Zamawiającego)
11. Termin związania ofertą: 30 dni.
12. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej,
13. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. ZAMAWIAJĄCY MOŻE UDZIELIĆ ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH do 20% wartości
zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 67
ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.
16. Zamawiający zgodnie z dyspozycją wyrażoną w art. 147 ust. 1 ustawy żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.

ZAŁĄCZNIKI:
1. ZDP III 343-14/2010 - Ogłoszenie
2. ZDP III 343-14/2010 - SIWZ
3. ZDP III 343-14/2010 - DWG
4. ZDP III 343-14/2010 - Informacja