Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku
Słupsk 12.10.2010r.–ZDP III 343-18/2010
–OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

1. Nazwa i adres Zamawiającego: – Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku – Adres: ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk– Numer tel. (0 –59)8420 730, fax: (0 – 59)8420 284; – Numer NIP: 839-25-73-515– 2. Tryb zamówienia – przetarg nieograniczony, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.– 3. Adres strony internetowej, na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) http://bip.zdp.slupsk.pl/– 4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, – Przedmiotem zamówienia są usługi pn.: „Usługi transportowe dla potrzeb ZDP Słupskâ€?– 4.1. Zakres i opis zamówienia:

ZADANIE NR 1

Sukcesywny transport kruszyw w ilości ok. 5 000.00 Mg (żwir płukany, piasek, kruszbet, melafir itp.) dla potrzeb Obwodów Drogowych zlokalizowanych w Słupsku oraz w Główczycach. Miejsce odbioru dostaw zależne będzie od zlecenia bądź umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą (Sprzedawca kruszywa). Rozliczenie będzie dokonywane na podstawie ilości przewiezionych ton materiałów przez Wykonawcę i potwierdzonych na karcie drogowej przez upoważnionego pracownika ZDP Słupsk.

ZADANIE NR 2

Usługi transportowe dla potrzeb obwodów Drogowych w Słupsku i w Główczycach (na wezwanie Zamawiającego). Przewidywana ilość godzin: ok 350. Rozliczenie będzie dokonywane na podstawie ilości godzin pracy sprzętu Wykonawcy i potwierdzonych na karcie drogowej przez upoważnionego pracownika ZDP Słupsk.
4.2 Kod Wspólnego Słownika Zamówień
â—? CPV 60122130-9 Usługi transportowe przy użyciu pojazdów przystosowanych do transportu towarów luzem–– 5. Zmawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – liczba części 2
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31 października 2011r.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
8.1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy. –8.2. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności, aby Wykonawca wykazał spełnianie warunków, dot. : –A. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;–B. posiadania wiedzy i doświadczenia;
C. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
D. sytuacji ekonomicznej i finansowej. –8.3. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA–A. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. –przepisy ustawy Pzp i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku–Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.–B. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę – Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy.–C. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.–8.4. SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU–A. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia:–â—? warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp musi być spełniony przez każdego z Wykonawców,–â—? warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i rozdziału SIWZ muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców.–B. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie w oparciu o dyspozycje zawarte w rozdziale 10. SIWZ. Z treści oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.–C. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą „spełniaâ€? albo „nie spełniaâ€?.–D. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.–E. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.–9. Zamawiający żąda wadium w wysokości 3.600,00 PLN (słownie: trzy tysiące PLN).–10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : CENA - 100%–11. Miejsce i termin składania ofert:–a) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku, ul. Słoneczna 16e, w terminie do dnia 20.10.2010r., do godziny 9:00.–b) Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 20.10.2010r. o godz 9:15 w pokoju nr 17 (sala–konferencyjna) Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku, ul. Słoneczna 16e –12. Termin związania ofertą: 30 dni.–13. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.–14. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.–15. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.–16. ZAMAWIAJĄCY MOŻE UDZIELIĆ ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH: do 50% wartości zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.–17. Zamawiający nie żąda: zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

ZAŁĄCZNIKI:
1. ZDP III 343-18/2010 - Ogłoszenie
2. ZDP III 343-18/2010 - SIWZ