Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku
ZDP.I.343-4/2010r Słupsk, dnia 30.12.2010 r

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku
Adres: ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk
Numer tel. (0 –59)8420 730, fax: (0 – 59)8420 284;
Adres strony internetowej: http://bip.zdp.slupsk.pl/
Numer NIP: 839-25-73-515

2. Tryb zamówienia – przetarg nieograniczony, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty
określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Adres strony internetowej, na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ)
http://bip.zdp.slupsk.pl/

3. Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:
- ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
- ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej,
- ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
- ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
- ubezpieczenia szyb od stłuczenia,
- ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków,
- ubezpieczenia maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk,
- ubezpieczeń komunikacyjnych,

w następujących jednostkach organizacyjnych:
Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku, ul Słoneczna 16E, 76-200 Słupsk
-siedziba Obwodu Drogowego nr 2, ul. Słupska 19A, 76-220 Główczyce

UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 3 – Program Ubezpieczenia
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8

Przedmiot główny
CPV: 66.51.00.00-8
Nazewnictwo wg CPV: usługi ubezpieczeniowe

Przedmioty dodatkowe:
CPV: 66.51.50.00-3
Nazewnictwo wg CPV: usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
CPV: 66.51.60.00-0
Nazewnictwo wg CPV: usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
CPV: 66.51.21.00-3
Nazewnictwo wg CPV: usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
CPV: 66.51.41.10-0
Nazewnictwo wg CPV: usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
CPV: 66.51.61.00-1
Nazewnictwo wg CPV: usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

4. Zmawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
5. Zmawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający zgodnie z dyspozycją wyrażoną w art. 147 ust. 1 Ustawy nie żąda zabezpieczenia
należytego wykonania umowy.
7. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium .
8. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

8.1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać
wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w
postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy oraz dyspozycje zawarte w SIWZ.

8.2 WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

A. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy Pzp
przepisy ustawy Pzp i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.

B. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności
wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się
wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę – Pełnomocnika oraz zakres jego
umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione do
składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności
gospodarczej Wykonawcy.

C. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za
niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

8.3 SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

A. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia:
â—? warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp musi być
spełniony przez każdego z Wykonawców,
â—? warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i w pkt 2 niniejszego rozdziału
muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców.

B. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów
załączonych w ofercie w oparciu o dyspozycje zawarte w SIWZ.
Z treści oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww. warunki
C. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą „spełniaâ€? / „nie spełniaâ€?.
D. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
E. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

9. Termin wykonania zamówienia:
12 miesięcy od daty podpisania umowy

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie :
A. Cena łączna ubezpieczenia – 70%
B. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych – 30%

11. Miejsce i termin składania ofert:
a) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w
Słupsku, w terminie do dnia 11.01.2011 r., do godziny 11:00.
b) Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 11.01.2011r. o godz 11:10 w pokoju nr 17 (sala
konferencyjna Zamawiającego)

12. Termin związania ofertą: 30 dni.
13. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, ustanowić dynamicznego systemu zakupów i nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego do 20% wartości zamówienia
podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art.67 ust.1 pkt.7
ustawy PZP.

ZAŁĄCZNIKI:
1. ZDP I 343-4/2010 - Ogłoszenie
2. ZDP I 343-4/2010 - SIWZ
3. ZDP I 343-4/2010 - SIWZ załącznik