Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku
ZDP.GI Z.343.2.2012

Słupsk 30.03.2012.
ZAMAWIAJĄCY: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU
ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk
NIP: 839-25-73-515
Tel. (0 –59)8420 730, fax: (0 – 59)8420 284
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku
Adres: ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk
Numer tel. (0 –59)8420 730, fax: (0 – 59)8420 284;
Numer NIP: 839-25-73-515
2. Tryb zamówienia – przetarg nieograniczony, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty
określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) http://bip.zdp.slupsk.pl/
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia,
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
„Przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu słupskiego zarządzanych przez ZDP Słupskâ€?.
4.1. Przebudowa dróg powiatowych nr 1143 G- ul. Dworcowa, 1128 G- ul. Kościuszki, ul. Mickiewicza, ul. Ciemińska, 1126 G- ul. Skórzyńska, ul. Słupska w miejscowości Główczyce o długości około 3 km
Opis robót:
â—? Zakres prac obejmuje miejscowe frezowanie istniejącej jezdni asfaltowej oraz wykonanie nakładki bitumicznej z betonu asfaltowego: warstwa wyrównawcza o grubości 2 cm i warstwa ścieralna o grubości 3 cm. Dodatkowo należy przeprowadzić regulację pionową armatury sieci podziemnych (studnie,zawory) znajdującą się w jezdni w obszarze przebudowy.
â—? Szczegółowy zakres określono w przedmiarze robót- Załącznik nr 8 do SIWZ- Przedmiar robót dotyczący - „Przedmiar robót – przebudowa dróg powiatowych na terenie m. Główczyce na długości ok. 3,0kmâ€?
â—? W przedmiarze robót w pkt. 6 Wykonawca ma przyjąć do oszacowania około 100 szt studzienek, ilość ta podana jest orientacyjnie. Zamawiający wymaga podania wartości orientacyjnie – rozliczenie powykonawcze.
4.2. Przebudowa drogi powiatowej 1161G na odcinku Ciecholub - Pustowo (długość 2,4km)
Opis robót:
â—? Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej nr 1161 G Ciecholub – Pustowo w km 0+000,00 do km 1+700,00 oraz od km 3+000,00 do km 3+700,00 na łącznej długości 2,4km. Zakres prac obejmuje wykonanie na istniejącej jezdni asfaltowej nakładki bitumicznej z betonu asfaltowego: warstwa wyrównawcza o grubości 3cm i warstwa ścieralna o grubości 3cm.
3.â—? Szczegółowy zakres określono w przedmiarze robót- Załącznik nr 9 do SIWZ-Przedmiar robót dotyczący -„Przebudowa drogi powiatowej 1161G na odcinku Ciecholub - Pustowo (długość 2,4km)â€?
â—? Uwaga!Do oferty należy dołączyć pełen kosztorys ofertowy oparty na przedmiarze robót Załącznik nr 8 do SIWZ.
4.3. Wspólny słownik zamówień: CPV 45233220-7
4.4.W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami
Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z
winy Wykonawcy.
4.5. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania
wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z
Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków
realizacji zamówienia.
4.6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane,
stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od daty
bezusterkowego odbioru ostatecznego całego zadania.
5. Zmawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych,
6. Termin wykonania zamówienia: 15 czerwiec 2012
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
7.1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na
podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy.
7.2. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności, aby Wykonawca wykazał , iż:
A. posiadają wiedzę i doświadczenie tzn.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania robót budowlanych odpowiadających robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia lub tj. wykonał w okresie pięciu ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane dotyczące budowy lub przebudowy dróg, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 500.000,00 zł lub jedna na kwotę 900.000,00,zł, potwierdzone referencjami lub będzie dysponował ww. wiedzą i doświadczeniem;
B. dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj.:
â—? co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w zakresie branży drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
C. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.
â—? jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej. Należy załączyć polisę na kwotę min. 1.000.000,00 ;
7.3. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
A. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
przepisy ustawy Pzp i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania
ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.
B. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności
wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się
wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę – Pełnomocnika oraz zakres jego
umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione
do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności
gospodarczej Wykonawcy.
C. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
7.4. SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
A. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia:
â—? warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp musi być spełniony przez każdego z Wykonawców,
â—? warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i w pkt 9.2. rozdziału SIWZ muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców.
B. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie w oparciu o dyspozycje zawarte w rozdziale 10 SIWZ. Z treści oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.
C. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą „spełniaâ€? albo „nie spełniaâ€?.
D. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
E. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
8. Zamawiający żąda wadium w wysokości 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy PLN).
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : CENA - 100%
10. Miejsce i termin składania ofert:
a) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w
Słupsku, w terminie do dnia 16.04.2012., do godziny 9:00.
b) Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 16.04.2012. o godz 9:15 w pokoju nr 17 (sala konferencyjna Zamawiającego)
11. Termin związania ofertą: 30 dni.
12. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej,
13. Zamawiający w dniu podpisania umowy wymaga od Wykonawcy przedstawienia harmonogramu rzeczowo-finansowego.
14. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury przelewem na konto Wykonawcy, w terminie 30 dni licząc od daty ich doręczenia wraz z dokumentami rozliczeniowymi tj rozliczenie rzeczowo-finansowe – kosztorys powykonawczy oraz operatem kolaudacyjnym w skład którego wchodzą:
a) oświadczenie kierownika budowy w sprawie zakończenia robót budowlanych
b) sprawozdanie techniczne
c) powykonawcza dokumentacja techniczna (kosztorys powykonawczy spójny z kosztorysem ofertowym)
d) recepty
e) opinia technologiczna
f) wyniki pomiarów i badań kontrolnych
g) wyniki badań mieszanek mineralno -bitumicznych
h) atesty i deklaracje zgodności wbudowanych materiałów
i) geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza wykonawca zabezpieczy na własny koszt obsługę geodezyjną oraz sporządzi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500 podpisaną przez inspektora nadzoru i kierownika robót.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
16. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
17. ZAMAWIAJĄCY MOŻE UDZIELIĆ ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH do 50% wartości zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.
18. Zamawiający zgodnie z dyspozycją wyrażoną w art. 147 ust. 1 ustawy żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.

ZAŁĄCZNIKI:
1. ZDP.GI Z.343.2.2012 - Ogłoszenie
2. ZDP.GI Z.343.2.2012 - Regulacja pionowa armatury
3. ZDP.GI Z.343.2.2012 - Frezowanie nawierzchni
4. ZDP.GI Z.343.2.2012 - Oczyszczenie 1
5. ZDP.GI Z.343.2.2012 - Oczyszczenie 2
6. ZDP.GI Z.343.2.2012 - Nawierzchnia 1
7. ZDP.GI Z.343.2.2012 - Nawierzchnia 2
8. ZDP.GI Z.343.2.2012 - Załącznik
9. ZDP.GI Z.343.2.2012 - Załącznik 8
10. ZDP.GI Z.343.2.2012 - Załącznik 9

UZUPEŁNIAJĄCE:
1. ZDP.GI Z.343.2.2012 - info1
2. ZDP.GI Z.343.2.2012 - info2
3. ZDP.GI Z.343.2.2012 - info3

ZMIANY:
1. ZDP.GI Z/B.343.2.2012 - Korekta w Przedmiarze