ZDP.GI Z/B.272.19-1.2013
Słupsk, dn. 09.08.2013r.
WYJAŚNIENIE SIWZ
Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku, w związku z zapytaniem Wykonawcy nr L.dz. 102/FS/MOR/13– pismo z dnia 03.08.2013r. dotyczące postępowania w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej 14 000 euro na roboty budowlane pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1108G w miejscowości Pęplino (Gmina Ustka)â€? odpowiada na pytania:
dot. pytania nr 1 cyt:
Prosimy o zamieszczenie orientacji z zaznaczonym zakresem inwestycji.
Odpowiedź na pyt. Nr 1
Plan orientacyjnej lokalizacji przebudowy w załączeniu.
dot. pytania nr 2 cyt:
Prosimy jednoznacznie określić czy chodnik ma być jedno czy dwustronny.
Odpowiedź na pyt. Nr 2
Przebieg chodnika należy przyjąć w zależności od założeń projektanta jako jedno lub dwustronny.
dot. pytania nr 3 cyt:
Prosimy określić ilość zjazdów na posesje i ilość zjazdów publicznych objętych realizacją.
Odpowiedź na pyt. Nr 3
Należy przyjąć do projektowania wszystkie istniejące zjazdy indywidualne oraz publiczne.
dot. pytania nr 4 cyt:
Czy zamawiający posiada warunki techniczne na odprowadzenie wód deszczowych? Na jakim odcinku ma być wykonany nowy kolektor deszczowy i dokąd mają być z niego odprowadzane wody opadowe?
Odpowiedź na pyt. Nr 4
Zamawiający nie posiada warunków technicznych na odprowadzenie wód deszczowych. Sposób rozwiązania odwodnienia zależy od założeń projektanta.
dot. pytania nr 5 cyt:
Czy w przypadku konieczności uzyskania pozwolenia na budowę Zamawiający wydłuży termin wykonania zadania?
Odpowiedź na pyt. Nr 5
Zamawiający potwierdza, że w przypadku konieczności uzyskania pozwolenia na budowę termin wykonania zadania zostanie wydłużony w niezbędnym zakresie.
dot. pytania nr 6 cyt:
Czy zamawiający posiada wyniki badań gruntowo-wodnych na terenie budowy?
Odpowiedź na pyt. Nr 6
Zamawiający nie posiada wyników badań gruntowo – wodnych.
dot. pytania nr 7 cyt:
Czy należy wykonać projekt branżowy obejmujący nowe/dodatkowe oświetlenie na przejściach dla pieszych i zatokach autobusowych?
Odpowiedź na pyt. Nr 7
Nie przewiduje się wykonania projektu branżowego oświetlenia.
dot. pytania nr 8 cyt:
Zgodnie z artykułem 29 pkt.1 Prawa Zamówień Publicznych prosimy o uszczegółowienie Programu Funkcjonalno-Użytkowego o ilość powierzchni niezbędnych do realizacji zadania
- poszerzeń
- istniejącej jezdni z uwzględnieniem powierzchni skrzyżowań,
- chodnika,
-zjazdów.
Odpowiedź na pyt. Nr 8
Powierzchnie poszczególnych elementów robót wynoszą:
- poszerzenia jezdni: 1230m2,
- istniejącej jezdni: 9000m2,
- skrzyżowań: 500m2,
- chodnika istniejącego: 1100m2,
- chodnika projektowanego: około 3000m2,
-zjazdów indywidualnych: 650m2.
ZAŁĄCZNIKI: