ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH
W SŁUPSKU
76-200 Słupsk tel.0-59-842-07-30
ul. Słoneczna 16e tel.0-59-842-02-69
NIP 839-25-73-515 REGON 770983124
Słupsk, dn. 10.10.2013r.
ZDP.GI Z/U.272.22-5.2013
WYJAŚNIENIE SIWZ
Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku, w związku z zapytaniem Wykonawcy o zmianę zapisu w SIWZ dot. zał. nr 10 § 2 pkt 2, str. 25 – pismo z dnia 08.10.2013r. dotyczące postępowania w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej 14 000 euro na usługi pn.: „Usługi Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych na terenie administrowanym przez ZDP Słupsk – sezon zimowy 2013/2014”
cyt:
W związku z zapisem w załączniku nr 10 umowa nr/ZUD 2013 dot. solarek § 2 pkt 2 na stronie 25:
- w przypadku przekazanego sprzętu przez ZDP Wykonawca zobowiązany jest do wszystkich napraw związanych z eksploatacją jak i przygotowaniem go do dalszej eksploatacji przy ZUD na własny koszt.
Wnoszę o zmianę zapisu celem przyjęcia wszelkich napraw eksploatacyjnych przez
Zamawiającego czyli Zarząd Dróg powiatowych w Słupsku.
Odpowiedź zapisu po zmianie brzmi:
Sprzęt – Solarki „Nido” użyczone Wykonawcy będzie utrzymywany przez ZDP Słupsk, jednakże w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że Wykonawca eksploatuje w sposób niewłaściwy użyczony sprzęt oraz jeśli dokonał jego uszkodzenia, Zamawiający ma prawo obciążyć go kosztami naprawy.