Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku

 

„Naprawa nawierzchni gruntowych dróg powiatowych na terenie powiatu słupskiego”

 

ZDP.GI Z.272.26.2013

 Słupsk 02.12.2013r.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

 

1.

Nazwa i adres Zamawiającego:

Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku

Adres: ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk

Numer tel. (0 –59)8420 730, fax: (0 – 59)8420 284;

Adres strony internetowej: http://bip.zdp.slupsk.pl/

Numer NIP: 839-25-73-515

 

 

 

2.  

Tryb zamówienia – przetarg nieograniczony, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

 

3.

Adres strony internetowej, na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) http://bip.zdp.slupsk.pl/

 

 

 

4.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych

 

 

 

                       

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana dot. naprawy nawierzchni gruntowych dróg powiatowych na terenie powiatu słupskiego  poprzez mechaniczne profilowanie i zagęszczenie –         z podziałem na części - tj. 8 zadań.

 

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:

- mechaniczne profilowanie nawierzchni gruntowych dróg powiatowych równiarką samojezdną           z dociskiem,

-      zagęszczenie wyprofilowanej nawierzchni walcem samojezdnym,

-      zagęszczenie wyprofilowanej nawierzchni walcem samojezdnym gumowym lub stalowym wibracyjnym lub gumowo- stalowym wibracyjnym o ciężarze minimum 5T.

 

Przedmiot zamówienia szczegółowo określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca Załącznik Nr 9 i 10 do SIWZ i przedmiar robót Załącznik Nr 11 do SIWZ.

 

 

 

4.1.

Informacja o możliwości składania ofert częściowych.

 

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdyż przedmiot zamówienia składa się z 8-u części- zadań z podziałem na poszczególne gminy z wyszczególnieniem przebiegów dróg powiatowych o nawierzchniach gruntowych i podaną ilością powierzchni w „m2” do profilowania nawierzchni gruntowych zgodnie z przedmiarem robót Załącznik Nr 11 do SIWZ.   

 

 

 

 

 

4.2.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień

 

 

 

Wspólny słownik zamówień:

CPV: 45000000-7 Pełna nazwa: Roboty budowlane

CPV: 45233142-6 Pełna nazwa: Roboty w zakresie naprawy dróg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej

Zmawiający  nie dopuszcza możliwości składania  oferty wariantowej

 

 

 

 

 

 

6.

Termin wykonania zamówienia: 30 listopada 2014r.

 

 

 

 

7.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych

 warunków

 

 

 

7.1 Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać

wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w

 postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy.

 

 

 

7.2 W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności,

 aby Wykonawca wykazał , iż:

 

 

 

A. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna udokumentowanie posiadania wiedzy i doświadczenia:

 tzn. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania robót budowlanych odpowiadających robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia lub tj. wykonał w okresie pięciu ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane dotyczące naprawy nawierzchni dróg gruntowych, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 90.000,00 zł lub jedna na kwotę 180.000,00 zł lub będzie dysponował ww. wiedzą i doświadczeniem;

 

 

 

B. dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj.:Za spełnienie warunku Zamawiający uzna udokumentowanie dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie i uprawnienia, odpowiednie do zakresu wykonywanych przez nie czynności, co najmniej:

 

 

 

- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w zakresie branży drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także posiadają min. 3-letnie doświadczenie zawodowe.

Wykonawcy z innych Państw członkowskich winni zapewnić przy realizacji zamówienia udział osób, posiadających kwalifikacje do pełnienia wyżej wymienionych samodzielnych funkcji w budownictwie , zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r- Prawo budowlane.

 

 

 

C. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.

 

 

 

- Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN ( słownie: sto tysięcy). 

 

 

 

7.3 WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

 

 

 

A. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy Pzp

przepisy ustawy Pzp i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do

Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy

wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich

w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy

w sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.

 

 

 

B. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności

wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się

wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę – Pełnomocnika oraz zakres jego

umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców

ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione do

składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności

gospodarczej Wykonawcy.

 

 

 

C. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

 

 

 

7.4 SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

 

 

A. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia:

 

 

 

- warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp musi być spełniony przez każdego z Wykonawców,

 

 

 

- warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i w pkt 9.2. niniejszego rozdziału muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców.

 

 

 

B. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń                       i dokumentów załączonych w ofercie w oparciu o dyspozycje zawarte w rozdziale 10 niniejszej SIWZ. Z treści oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki. Wykonawca jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień          składania ofert, spełnienie warunków.

 

 

 

C. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą „spełnia” albo         „nie spełnia”.

 

 

 

D. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy                     z postępowania.

 

 

 

E. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

 

 

7.5 Warunki, o których mowa w punkcie 9.2. litera a), b), c) oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełniania punkt 9.4. litera a), b), c), d), e) mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia. W postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia, którego przedmiot stanowią roboty budowlane, zamawiający może oceniać zdolność wykonawcy do należytego wykonania zamówienia w szczególności w odniesieniu do jego rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia.

 

8.  Informacja na temat wadium.

Zamawiający żąda wadium w wysokości 2.500,00 PLN (słownie: dwa  tysiące pięćset PLN).

 

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : CENA  - 100%.

 

10. Miejsce i termin składania ofert:

 a) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku, ul. Słoneczna 16e w terminie do dnia 19.12.2013r., do godziny 09:00.

 b) Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 19.12.2013r., o godz 09:15 w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 17 (sala konferencyjna ) Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku, ul. Słoneczna 16e.

 

11.Termin związania ofertą: 30 dni.

 

12. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

 

13. Zamawiający nie zamierza  ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

 

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. ZAMAWIAJĄCY MOŻE UDZIELIĆ ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH do 50% wartości zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.

16. Zamawiający zgodnie z dyspozycją wyrażoną w art. 147 ust. 1 ustawy żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.

17. Zamawiający informuje, że ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem referencyjnym: 258859-2013 z dnia 02.12.2013r.

 

 

 

 

 

 

 

ZAŁĄCZNIKI:
1. ZDP.GI Z.272.26.2013 - Ogłoszenie
2. ZDP.GI Z.272.26.2013 - SIWZ
3. ZDP.GI Z.272.26.2013 - załącznik 9
4. ZDP.GI Z.272.26.2013 - załącznik 10