Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku

ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU 

 

76-200 Słupsk  tel. 0-59-842-07-30

ul. Słoneczna  16e fax. 0-59-842-02-84

NIP 839-25-73-515 REGON 770983124

„Usługi Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych na terenie administrowanym przez ZDP Słupsk – sezon zimowy 2014/2015”

 

Słupsk 25.09.2014r. 

ZDP.GI Z.272.14.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU      

1. Nazwa i adres Zamawiającego:      Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku      Adres: ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk     Numer tel. (0 –59)8420 730, fax: (0 – 59)8420 284;      Numer NIP: 839-25-73-515   

 2. Tryb zamówienia – przetarg nieograniczony, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.     

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) http://bip.zdp.slupsk.pl/     

4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia,      Przedmiotem zamówienia są usługi pn.: „Usługi Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych na terenie administrowanym przez ZDP Słupsk – sezon zimowy 2014/2015”   

 4.1 Zakres rzeczowy zamówieniaWykonywanie usługi/usług przy ZUD w sezonie 2014/2015 w podziale na zadania – 28 części (wg załącznika nr 11), wg wezwań Zamawiającego.     

4.2 Opis zadania:
Odśnieżanie oraz likwidacja śliskości na drogach administrowanych przez ZDP Słupsk (wraz z całą powierzchnią jezdni skrzyżowań).Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD  z  ZDP Słupsk (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy  Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi. Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%.Zamawiający wymaga aby  pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V), na czas realizacji zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcy Moduły GPS.UWAGA! Wykonawca w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie musi wykazać sprzęt na każde z tych zadań.

4.3 Kod Wspólnego Słownika Zamówień          CPV 90.62.00.00 -9  Usługi odśnieżania          CPV 90.63.00.00 -2  Usługi usuwania oblodzeń      

5. Zmawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – liczba części 28

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 

7. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia:  od dnia podpisania umowy: do 15 kwietnia 2015r.

8. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

8.1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy. 

8.2. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności, aby Wykonawca wykazał spełnianie warunków, dot. : 
A. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
B. posiadania wiedzy i doświadczenia;C. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;D. sytuacji ekonomicznej i finansowej.

8.3. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Zamawiający żąda:Oświadczenie Wykonawcy o skierowanie odpowiednich osób na wykonanie zadania – według załącznika-  oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 3 do SIWZ,- Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie w zakresie zimowego utrzymania dróg publicznych  (należy podać wykonanie usługi w okresie minimum za 1 sezon zimowy) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat, wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Według załącznika nr 4 do SIWZDowodami, o których mowa w SIWZ pkt 10.4 litera B są:1. poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno  być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem  terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert.2. W przypadku usług – oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa w pkt 1.3. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane  w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów -  Oświadczenie Wykonawcy o skierowanie odpowiednich osób na wykonanie zadania – według załącznika Nr 5 do SIWZ.- Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń takich jak wskazanych w zał. Nr 6 do SIWZ.- Oświadczenie Wykonawcy o stałej łączności – według załącznika Nr 7 do SIWZ.- Formularz cenowy – według załącznika Nr 8 do SIWZ.-  oświadczenie z art. 26 ust. 2 d ustawy PZP o przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodne w treści z Załącznikiem nr 9 do SIWZ albo informacja o tym, że nie należy. 
Zamawiający zwraca się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących powiązań, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt  5, istniejących między przedsiębiorcami, w celu ustalenia, czy zachodzą przesłanki wykluczenia wykonawcy. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie złoży wyjaśnień, oraz wykonawcę, który nie złożył listy, o której mowa w art. 26 ust. 2d.
- Zaakceptowany odpowiedni wzór umowy – według załącznika Nr 10 do SIWZ ((akceptacji należy dokonać poprzez umieszczenie na wzorze umowy wyrażenia ”akceptuję” z podpisem osoby podpisującej ofertę).- Wykonawca musi posiadać polisę od OC w zakresie prowadzonej usługi Zimowego Utrzymania Dróg na sezon 2014/2015 (należy dołączyć w dniu podpisania umowy). 

8.4. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIAA. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. przepisy ustawy Pzp i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.B. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę – Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy.C. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

8.5. SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
A. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia:
- warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp musi być spełniony przez każdego z Wykonawców,
- warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i  rozdziału SIWZ muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców.
B. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie w oparciu o dyspozycje zawarte w rozdziale 10. SIWZ. Z treści oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.
C. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą „spełnia” albo „nie spełnia”.
D. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
E. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

9. Zamawiający nie żąda wadium i zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : CENA - 100%

11. Miejsce i termin składania ofert:

a) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku, ul. Słoneczna 16e,  w terminie do dnia 07.10.2014r., do godziny 9:00.
b) Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 07.10.2014r. o godz 9:15 w pokoju nr 17 (salakonferencyjna) Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku, ul. Słoneczna 16e 

12. Termin związania ofertą: 30 dni.

13. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

14. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

15. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

16. ZAMAWIAJĄCY MOŻE UDZIELIĆ ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH do 50% wartości zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.

17. Zamawiający informuje, że ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 25.09.2014r.

 

ZAŁĄCZNIKI:

1. Ogłoszenie ZDP.GI Z 272.14.2014 zima 2014-2015

2. SIWZ ZUD zima 2014-2015 ZDP.GI-Z.272.14.2014

3. Zał. nr 8 zima 2014-2015 - formularze cenowe

4. zał. nr 11 zima  2014 - 2015 - wykaz zadan 2014/2015

 

!!!UWAGA!!! DODANE W DNIU 26.09.2014r.

5. ZDP.GI Z.272.14-2.2014 - ZMIANA TREŚCI SIWZ