Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku

„Przebudowa drogi powiatowej nr 1102G Ustka-Modlinek-Duninowo (gm. Ustka)”

                                            
Słupsk 06.11.2014r.
ZDP.GI Z.272.19.2014                                                                                                  
   
ZAMAWIAJĄCY: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU
ul. Słoneczna 16e
76-200 Słupsk
NIP: 839-25-73-515

Tel. (0 –59) 84 20 730, fax: (0 – 59) 84 20 284

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku
Adres: ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk
Numer tel. (0 –59) 84 20 730, fax: (0 – 59) 84 20 284;
Numer NIP: 839-25-73-515
Adres strony internetowej, na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) http://bip.zdp.slupsk.pl/
2. Tryb udzielenia zamówienia – przetarg nieograniczony, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty      określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o
możliwości składania ofert częściowych.

3.1. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1102G Ustka-Modlinek-Duninowo (gm. Ustka)”

3.2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

3.3. Opis robót:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej nr
1102G Ustka-Modlinek-Duninowo na  łącznej długości 1,2km. Zakres prac obejmuje
wykonanie  na istniejącej drodze gruntowej nawierzchni z betonu cementowego C20/25 dla
ruchu KR-1 o grubości 15cm i szerokości 3,0m oraz obustronnych poboczy z kruszywa ]
łamanego o szerokości 1,0m.

3.4 Zaleca się przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania
wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy.

3.5.Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót zgodnie z
SST i technologią robót wyszczególnioną w pozycjach katalogów kosztorysu po cenach
oferowanych.

3.6.Wykonawca zobowiązuje się do wbudowania materiałów zgodnie z obowiązującymi
normami oraz przedłożenia Zamawiającemu atestów na wbudowane materiały
dotyczące przedmiotu zamówienia.

3.7. Wykonawca przy przedstawianiu harmonogramu rzeczowo-finansowego musi przedstawić do
zaakceptowania Zamawiającemu atesty do wbudowania materiałów budowlanych oraz recepty
na wykonanie     przedmiotu zamówienia.

3.8.Wykonawca zobowiązuje się:
Prowadzić roboty tak, aby możliwy był ruch kołowy i pieszy przez cały okres ich trwania
w miejscu prowadzenia robót sprawować nadzór nad bezpieczeństwem użytkowników drogi
zapewnić warunki bezpieczeństwa pracownikom wykonującym roboty drogowe
Oznakowania wykonywanych robót, pracującego sprzętu oraz zabezpieczenia
pracowników dokonuje Wykonawca, zgodnie z „Instrukcją oznakowania robót
prowadzonych w pasie drogowym” i innymi przepisami w tym zakresie. Wykonawca robót
odpowiada również za wszelkie skutki wynikające z pracy pod ruchem. Oznakowanie i
zabezpieczenie robót musi być zgodne z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem
organizacji ruchu. Projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót winien być
sporządzony przez Wykonawcę  i zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem.
Odpowiadać za metody organizacyjno - techniczne stosowane na placu budowy.
Odpowiadać za metody organizacyjno - techniczne stosowane na placu budowy.

3.9.Do oferty należy dołączyć pełen kosztorys ofertowy - załącznik nr 10 SIWZ – do
wypełnienia, oparty na przedmiarze robót Załącznik nr 9 do SIWZ.

3.10.Wspólny słownik zamówień:
CPV: 45000000-7 Pełna nazwa: Roboty budowlane
CPV: 45233220-7 Pełna nazwa: Roboty w zakresie nawierzchni dróg
W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami
Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy
z winy Wykonawcy.

3.11.Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady
przez okres 36  miesięcy na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym oraz w okresie
dodatkowej udzielonej gwarancji na .......................miesięcy .

3.12.Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości wykonanych robót oraz zastosowanych
materiałów na okres 36 miesięcy oraz w okresie dodatkowej udzielonej gwarancji na ..................
miesięcy .(Szczegóły w projekcie umowy).

4. OFERTY CZĘŚĆIOWE

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.

5. OFERTY WARIANTOWE

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych.

6. ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE

ZAMAWIAJĄCY MOŻE UDZIELIĆ ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH do 50%
wartości zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach
określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.

7. PODWYKONAWSTWO      

7.1. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca może powierzyć podwykonawcom do wykonania    wyłącznie część przedmiotu zamówienia.

1) W przypadku powierzenia wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom,
Zamawiający żąda, wskazania przez Wykonawcę w formularzu oferty część zamówienia, której
wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (pkt 4 Załącznik Nr 1 do SIWZ)
oraz podanie przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca
powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.
U. z 09.08.2013 r., poz. 907), w celu wykazania spełniania warunków udziału w
postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (pkt 4, Załącznik Nr 1 do SIWZ).
W przypadku braku określenia podwykonawców Zamawiający uzna, iż przedmiot zamówienia zostanie samodzielnie wykonany przez Wykonawcę.
Zamawiający na podstawie art 36a ust. 2 ustawy Pzp przewidział możliwość  osobistego wykonania przez Wykonawcę następujących pozycji z przedmiaru robót:
a) nawierzchnia z betonu C20/25 gr. 15 cm
Pozostałe pozycje przedmiaru robót Wykonawca może powierzyć wykonanie podwykonawcy lub dalszym podwykonawcom.
2) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
3) Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówienia publicznego na roboty budowlane, do przedłożenia Zamawiającemu projektu tej umowy, przy czym podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę Wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy.
4) Termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej
5) Zamawiający, w terminie do 4 dni od dnia przedłożenia Zamawiającemu projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, zgłasza pisemne zastrzeżenia do zapisów:
a) niespełniających wymagań określonych w SIWZ, w tym m.in. okresu odpowiedzialności za wady, który nie może być krótszy od okresu odpowiedzialności za wady Wykonawcy wobec Zamawiającego;
b) przewidujących termin zapłaty wynagrodzenia dłuższy niż określony w SIWZ.
6) Jeżeli Zamawiający w terminie do 4 dni od przedłożenia mu przez Wykonawcę projektu umowy
o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, oraz projektu jej zmiany, nie zgłosi na piśmie zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy.
7) Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przedkłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia.
8) Zamawiający w terminie do 4 dni od dnia przedłożenia mu przez Wykonawcę umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowalne oraz jej zmiany (aneksu), zgłasza pisemny sprzeciw do umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w przypadkach, o których mowa w pkt 7.6 SIWZ.
9) Jeżeli Zamawiający w terminie do 4 dni od przedstawienia mu przez Wykonawcę umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, oraz jej zmiany nie zgłosi na piśmie sprzeciwu, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy (aneksu).
10) Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane
przedkłada Zamawiającemu poświadczone za zgodność z oryginałem kopie zawartych umów o
podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia ich
zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w
sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa powyżej nie dotyczy umów o
podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000,00 zł.
 

8. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia:  do dnia 30 maja 2015r.

9.  Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

9.1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może
podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki
udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy.

9.2.W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 ustawy Zamawiający wymaga w
szczególności, aby Wykonawca wykazał , iż:

A. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Na potwierdzenie należy złożyć:
- oświadczenie o spełnianiu warunków przez Wykonawcę, art. 22 ust. 1 Pzp

B.Posiadania wiedzy i doświadczenia
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna udokumentowanie posiadania wiedzy i
doświadczenia:
tzn. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania robót budowlanych odpowiadających robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia  tj. wykonał w
okresie pięciu ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie,
co najmniej dwie roboty budowlane
dot. budowy dróg (ulic) z nawierzchnią betonową bądź przebudowy dróg (ulic) z nawierzchnią betonową,
 każda o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł
lub jedna dot. roboty budowlanej
dot.  budowy dróg (ulic) z nawierzchnią betonową bądź przebudowy dróg (ulic) z nawierzchnią
betonową na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł,

C.dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które posiadają uprawnienia
do wykonywania określonej działalności lub czynności tj.: za spełnienie warunku
Zamawiający uzna udokumentowanie dysponowaniem osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie i uprawnienia, odpowiednie do
zakresu wykonywanych przez nie czynności, co najmniej:

- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia robót
objętych przedmiotem zamówienia w zakresie branży drogowej lub odpowiadające im
ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów, a także posiadają min. 3-letnie doświadczenie zawodowe
liczone od momentu uzyskaniu uprawnień budowlanych.
Wykonawcy z innych Państw członkowskich winni zapewnić przy realizacji zamówienia
udział osób, posiadających kwalifikacje do pełnienia wyżej wymienionych samodzielnych
funkcji w budownictwie , zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r- Prawo budowlane.

D. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
tj.

- Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca  jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę
nie mniejszą niż 400.000,00 PLN (słownie: czterysta tysięcy)

9.3. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

A. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy
Pzp przepisy ustawy Pzp i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art.
23 ust. 2 ustawy Pzp.

B.Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać
w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego
Wykonawcę – Pełnomocnika oraz zakres jego
umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia poprzez reprezentujące ich osoby
uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub
ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy.

C.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną
odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

9.4. SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU

A. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia:

- warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
musi być spełniony przez każdego z Wykonawców,

- warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i w pkt 9.2.
niniejszego rozdziału muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców.

B. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie na podstawie
oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie w oparciu o dyspozycje zawarte w rozdziale
10 niniejszej SIWZ. Z treści oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż
Wykonawca spełnił w/w warunki. Wykonawca jest zobowiązany wykazać odpowiednio,
nie później niż na dzień składania ofert, spełnienie warunków.

C.Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą „spełnia”
albo „nie spełnia”.

D.Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem
Wykonawcy z postępowania.

E. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

9.5.Warunki, o których mowa w punkcie 9.2. litera a), b), c) oraz opis sposobu dokonania oceny
ich spełniania punkt 9.4. litera a), b), c), d), e) mają na celu zweryfikowanie zdolności
wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia. W postępowaniu w sprawie
udzielenia zamówienia, którego przedmiot stanowią roboty budowlane, zamawiający może
oceniać zdolność wykonawcy do należytego wykonania zamówienia w szczególności w
odniesieniu do jego rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia.

10. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu     
potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

10.1. Do oferty sporządzonej w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ
należy dołączyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie
warunków, określonych w rozdziale 9 niniejszej SIWZ.

10.2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach
zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej
sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami
niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów
na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

10.3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o
których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca winien przedłożyć wraz z ofertą
następujące oświadczenia i dokumenty:

A. oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ,
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w oświadczenie,
powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców.

B.aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy,
wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w
stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24  Ustawy,
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ten dokument
 musi być złożony przez każdego Wykonawcę.

C. aktualnego zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że
Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert;
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ten dokument
musi być złożony przez każdego Wykonawcę.

D.aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
 wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ten dokument musi
być złożony przez każdego Wykonawcę.

E. wniesienie wadium do terminu upływu składania ofert,

F. wykazać warunki udziału w postępowaniu,

G. oświadczenie z art. 26 ust. 2 d ustawy PZP o przynależności do tej samej grupy kapitałowej
zgodne w treści z Załącznikiem nr 7 do SIWZ.

H. Zamawiający zwraca się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień
dotyczących powiązań, o których mowa w art.24 ust. 2 pkt 5, istniejących między
 przedsiębiorcami, w celu ustalenia, czy zachodzą przesłanki wykluczenia wykonawcy.
 Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie złoży
wyjaśnień, oraz wykonawcę, który nie złożył listy, o której mowa w art. 26 ust. 2d.

10.4. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
Ustawy Zamawiający żąda:

A. oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa
w art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 3 do SIWZ,
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w oświadczenie,
powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców.

B.wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy
i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich
rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ);     

C. Dowodami są:
a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych (robót budowlanych)
prac poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert.
b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa ppkt. a).
W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane
w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów. W miejsce poświadczeń i oświadczeń, wykonawca może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych i ich prawidłowe ukończenie zgodnie
z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. „w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te
dokumenty mogą być składane”, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form,
w jakich te dokumenty mogą być  składane. (Dz. U. poz. 231 z dnia 19 lutego 2013r.)

D. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, o którym mowa w
rozdziale 9 pkt. 9.2. litera C niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami, sporządzony wg Załącznika nr 5 do SIWZ,

E. Oświadczenia (wg Załącznika nr 6 do SIWZ), że osoby wyszczególnione w wykazie
sporządzonym zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do SIWZ , które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia,   posiadają wymagane uprawnienia, określone w  rozdziale 9 pkt.
9.2. litera C.

F. opłaconą polisę na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 PLN (słownie: czterysta
tysięcy PLN)

10.5. Do oferty należy dołączyć pełen kosztorys ofertowy - załącznik nr 10 do SIWZ -  do
wypełnienia, oparty na przedmiarze robót Załącznik nr  9  do SIWZ.

10.6. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy Pzp, mają miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Wykonawca stosuje się do przepisu § 3 ust. 3
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów
dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te
dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 19 lutego 2013r., poz. 231).

10.7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej stosuje się do przepisów § 4 i § 7 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19
lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od
Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 19 lutego 2013r.,
 poz. 231).

10.8. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a
podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od
wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych
w pkt. 10.3. SIWZ.

10.9. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4
ustawy, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w
art. 26 ust. 2B ustawy, wymaga się przedłożenia informacji, o której mowa pkt 10.4.
litera F, dotyczącej tych podmiotów.

10.10. Dokumenty, o których mowa w pkt 10.1.-10.4. są składane w formie oryginału lub kopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

10.11. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale.

10.12.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii
dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest
nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

10.13.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,
 poświadczonym przez Wykonawcę.
Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji
(dokumentów, załączników, oświadczeń) mających wpływ na wynik prowadzonego
postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie
z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą
pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art.
297 §1 kodeksu karnego.

11. Zamawiający żąda wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy PLN)

12. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
a) CENA – 94%
b) GWARANCJA – nie więcej niż 6%, przy czym 2% za każde dodatkowe pełne 6 miesięcy od minimalnego wskazanego terminu gwarancji przez  Zamawiającego (36 miesięcy) – jako dodatkowe kryterium odnoszące się do jakości wykonanych robót dot. przedmiotu zamówienia.
Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans procentowy powyższych kryteriów spośród ofert  niepodlegających odrzuceniu.
13. Miejsce i termin składania ofert:

 a) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w
      Słupsku, ul. Słoneczna 16e, w terminie do dnia 25.11.2014r., do godziny 09:00.

 b) Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 25.11.2014r. o godzinie 09:15 w pokoju nr 17 (sala
      konferencyjna Zamawiającego)

14. Termin związania ofertą: 30 dni.
15. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej,
16. Zamawiający nie zamierza  ustanowić dynamicznego systemu zakupów
17. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
18. Zamawiający zgodnie z dyspozycją wyrażoną w art. 147 ust. 1 ustawy żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.
19. Fakturowanie częściowe tylko za zgodą Zamawiającego.
20. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w walucie polskiej PLN.
21. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

 

ZAŁĄCZNIKI Z DN. 05.11.2014r:

1. Ogłoszenie - ZDP.GI Z.272.19.2014

2. SIWZ

3. Załącznik nr 11 SST - M - 00.00.00 - wymagania ogólne

4. Załącznik nr 12 SST 040101_040301 - Dolne warstwy podbudów oraz oczyszczenie i skropienie

5. Załącznik nr 13 SST 050314 - Nawierzchnia z betonu cementowego dla dróg o ruchu lekkim

6. Załącznik nr 14 SST 06.03.01a. - pobocza utwardzone kruszywem łamanym

 

!!! UWAGA !!! ZAŁĄCZNIK Z DN 20.11.2014r.:

1. Wyjaśnienia treści SIWZ