ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH
W SŁUPSKU
76-200 Słupsk tel.0-59-842-07-30
ul. Słoneczna 16e fax.0-59-842-02-84
NIP 839-25-73-515 REGON 770983124
„Usługi Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych na terenie administrowanym przez ZDP Słupsk – sezon zimowy 2015/2016” - II przetarg
Słupsk 04.11.2015r.
ZDP.GI Z.272.19.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku
Adres: ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk
Numer tel. (0 –59)8420 730, fax: (0 – 59)8420 284;
Numer NIP: 839-25-73-515
2. Tryb zamówienia – przetarg nieograniczony, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.).
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) http://bip.zdp.slupsk.pl/
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia,
Przedmiotem zamówienia są usługi pn.: „Usługi Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych na terenie administrowanym przez ZDP Słupsk – sezon zimowy 2015/2016” - II przetarg
4.1 Zakres rzeczowy zamówienia
Wykonywanie usługi/usług przy ZUD w sezonie 2015/2016 w podziale na zadania – 4 części (wg załącznika nr 11), wg wezwań Zamawiającego.
4.2 Opis zadania:
Odśnieżanie oraz likwidacja śliskości na drogach administrowanych przez ZDP Słupsk (wraz z całą powierzchnią jezdni skrzyżowań).
Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP Słupsk (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi. Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%.
Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V), na czas realizacji zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcy Moduły GPS.
UWAGA! Wykonawca w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie musi wykazać sprzęt na każde z tych zadań.
4.3 Kod Wspólnego Słownika Zamówień
- CPV 90.62.00.00 -9 Usługi odśnieżania
- CPV 90.63.00.00 -2 Usługi usuwania oblodzeń
5. Zmawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – liczba części 4
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
7. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia:
od dnia podpisania umowy: do 15 kwietnia 2016r.
8. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać
wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w
postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy.
W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności,
aby Wykonawca wykazał , iż:
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
posiadania wiedzy i doświadczenia;
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
9. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
9.1. Do oferty sporządzonej w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, określonych w rozdziale 9 SIWZ.
9.2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
9.3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy Zamawiający żąda:
A. oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ,
B. aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 64
miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy.
9.4. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Zamawiający żąda:
A. oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 3 do SIWZ,
B. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie w zakresie zimowego utrzymania dróg publicznych (należy podać wykonanie usługi w okresie minimum za 1 sezon zimowy) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat, wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Według załącznika nr 4 do SIWZ
Dowodami, o których mowa w pkt 10.4 litera B są:
1. poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert.
2. W przypadku usług – oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa w pkt 1.
3. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów
C. Oświadczenie Wykonawcy o skierowanie odpowiednich osób na wykonanie zadania – według załącznika Nr 5 do SIWZ.
D. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń takich jak wskazanych w zał. Nr 6 do SIWZ
E. Oświadczenie Wykonawcy o stałej łączności – według załącznika Nr 7 do SIWZ.
F. Formularz cenowy – według załącznika Nr 8 do SIWZ.
G. Oświadczenie z art. 26 ust. 2 d ustawy PZP o przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodne w treści z Załącznikiem nr 9 do SIWZ albo informacja o tym, że nie należy.
H. Zamawiający zwraca się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących powiązań, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, istniejących między przedsiębiorcami, w celu ustalenia, czy zachodzą przesłanki wykluczenia wykonawcy. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie złoży wyjaśnień, oraz wykonawcę, który nie złożył listy, o której mowa w art. 26 ust. 2d.
I. Zaakceptowany odpowiedni wzór umowy – według załącznika Nr 10 do SIWZ (akceptacji należy dokonać poprzez umieszczenie na wzorze umowy wyrażenia ”akceptuję” z podpisem osoby podpisującej ofertę).
J. Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę od OC w zakresie prowadzonej usługi Zimowego Utrzymania Dróg na sezon 2015/2016 (należy dołączyć w dniu podpisania umowy).
10. Zamawiający nie żąda wadium i zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia
11. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : CENA - 100%
12. Miejsce i termin składania ofert:
a) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku, ul. Słoneczna 16e, w terminie do dnia 16.11.2015r. do godziny 9:00.
b) Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 16.11.2015r. o godz 9:15 w pokoju nr 17 (sala
konferencyjna) Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku, ul. Słoneczna 16e
13. Termin związania ofertą: 30 dni.
14. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
16. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
17. ZAMAWIAJĄCY MOŻE UDZIELIĆ ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH do 50% wartości
zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 67
ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.
ZAŁĄCZNIKI Z DN. 04.11.2015r.: