Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku

         ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH

                     W SŁUPSKU

 

 

76-200 Słupsk                   tel.0-59-842-07-30

ul. Słoneczna 16e              fax.0-59-842-02-84

NIP 839-25-73-515             REGON 770983124

                                           Słupsk, dn. 11.05.2016r.

ZDP-GIZ.U.2611.7-10.2016

 

UWAGA – zmiana terminu składania i otwarcia ofert

 

W związku z udzieleniem odpowiedzi na pytania Wykonawców zamieszczonych na stronie BIP w dniu 11.05.2016r. prowadzącej do zmiany treści Ogłoszenia oraz treści SIWZ dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane pn: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1177G na terenie Gminy Słupsk i Dębnica Kaszubska” jak poniżej:

 

tekst przed zmianą brzmiał:

rozdział 9 pkt 9.2 litera B

Posiada wiedzę i doświadczenie

Za spełnienie warunku Zamawiający uzna udokumentowanie posiadania wiedzy i doświadczenia:

tzn. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania robót budowlanych odpowiadających robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał należycie (zakończył) roboty budowlane odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot

zamówienia tzn. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie

co najmniej dwie roboty budowlane

obejmujące budowy dróg (ulic) publicznych bądź przebudowy dróg (ulic) publicznych odpowiadające przedmiotowi zamówienia, każda o nawierzchni bitumicznej, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 3.500.000,00 zł, o łącznej długości wykonanych nawierzchni bitumicznych dwóch w/w robót budowlanych dot. budowy bądź przebudowy dróg (ulic) publicznych wynoszącej co najmniej 13,00 km

 

lub jedna dot. roboty budowlanej

obejmująca budowę drogi (ulicy) publicznej bądź przebudowę drogi (ulicy) publicznej odpowiadająca przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 7.000.000,00 zł, o długości wykonanej nawierzchni bitumicznej dot. budowy bądź przebudowy dróg (ulic) publicznych wynoszącej co najmniej 13,00 km

tekst po zmianie brzmi:

Za spełnienie warunku Zamawiający uzna udokumentowanie posiadania wiedzy i doświadczenia:

tzn. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania robót budowlanych odpowiadających robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał należycie (zakończył) roboty budowlane odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie

co najmniej dwie roboty budowlane

obejmujące budowy dróg (ulic) publicznych bądź przebudowy dróg (ulic) publicznych odpowiadające przedmiotowi zamówienia, każda o nawierzchni bitumicznej, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 3.500.000,00 zł, o łącznej długości wykonanych nawierzchni bitumicznych dwóch w/w robót budowlanych dot. budowy bądź przebudowy dróg (ulic) publicznych wynoszącej co najmniej 10,00 km

 

lub jedna dot. roboty budowlanej

obejmująca budowę drogi (ulicy) publicznej bądź przebudowę drogi (ulicy) publicznej odpowiadająca przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 7.000.000,00 zł, o długości wykonanej nawierzchni bitumicznej dot. budowy bądź przebudowy dróg (ulic) publicznych wynoszącej co najmniej 10,00 km

 

 

tekst przed zmianą brzmiał:

rozdział 13 pkt 13a

- Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w

Słupsku, ul. Słoneczna 16e, w terminie do dnia 17.05.2016r., do godziny 09:00.

 

tekst po zmianie brzmi:

- Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w

Słupsku, ul. Słoneczna 16e, w terminie do dnia 18.05.2016r., do godziny 09:00.

 

tekst przed zmianą brzmiał:

rozdział 13 pkt 13b

- Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 17.05.2016r. o godzinie 09:15 w pokoju nr 17 (sala konferencyjna Zamawiającego)

 

tekst po zmianie brzmi:

- Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 18.05.2016r. o godzinie 09:15 w pokoju nr 17 (sala konferencyjna Zamawiającego)

 

Na podstawie art 12a ust. 1,2 i 3 oraz art. 38 ust 4 Pzp, Zamawiający uprzejmie informuje, że powyższa treść odpowiedzi na zadane pytanie wpływa na zmianę Ogłoszenia. Prosi się również Wykonawców o zapoznanie się z nowym załącznikiem nr 5 do SIWZ tj. Wykaz osób- uaktualniony w dniu 11.05.2016r. i na podstawie powyższych zapisów prosimy o złożenie poprawnych ofert przetargowych.

 

W związku z powyższym Zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny na wprowadzenie zmian w ofertach (wskazany w Ogłoszeniu rozdz. 13. pkt 13a) do 18.05.2016r. do godz. 9.00, natomiast otwarcie (wskazany w Ogłoszeniu rozdz. 13. pkt 13b.) ofert 18.05.2016r. o godz. 9.15