Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku

Z ARZĄD DRÓG POWIATOWYCH

W SŁUPSKU

 

76-200 Słupsk tel.0-59-842-07-30

ul. Słoneczna 16e tel.0-59-842-02-69

Słupsk, dn. 08.10.2018 r.

ZDP.GIZ.2610.2018

 

ZAPYTANIE O CENĘ

 

 

Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku prosi o złożenie oferty tj. wypełnionego formularza ofertowego dot. robót budowlanych pn: Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1200G w m. Niepoględzie (Gmina Dębnica Kaszubska). Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 12.10.2018 r., do godziny 12:00 w sekretariacie ZDP w Słupsku. Otwarcie złożonych ofert nastąpi o godz. 12:15 dnia 12.10.2018 r. na sali konferencyjnej pokój nr 17.

 

Zakres prac:

Wykonanie przebudowy odcinka chodnika od km 1+282 do km 1+800 na łącznej długości 0,518km przy drodze powiatowej nr 1200G w m. Niepoględzie. Do wykonania przewidziano następujący asortyment robót:

1. Rozbiórka nawierzchni istniejącego chodnika z kostki betonowej i płyt betonowych wraz z krawężnikami betonowymi i obrzeżami betonowymi.

2. Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej o szerokości 1,5m o następującej konstrukcji:

  • kostka betonowa 20x10x6cm,

  • podsypka cementowo – piaskowa 5cm,

  • warstwa odsączająca z piasku 10cm.

3. Wykonanie nawierzchni zjazdów na posesje w ciągu chodnika bez przedłużania w kierunku posesji o następującej konstrukcji:

  • kostka betonowa 20x10x8cm,

  • podsypka cementowo – piaskowa 3cm,

  • kruszywo łamane 0/31,5 15cm,

  • warstwa ulepszonego podłoża z kruszywa związanego cementem klasy C 1,5/2,0 15cm.

4. Regulacja wysokościowa włazów studni i zaworów wodociągowych.

5. Uzupełnienie betonem asfaltowym połączenia krawężnika z nawierzchnią drogi powiatowej.

 

Chodnik i zjazdy w obramowaniu obrzeża betonowego 8x30cm, krawężnika najazdowego 15x22cm oraz krawężnika 15x30cm ustawionych na ławie betonowej z oporem z betonu cementowego C12/15.

 

Materiały w postaci: kostki betonowej 20x10x6cm, kostki betonowej 20x10x8cm, krawężników betonowych 15x30cm, krawężników betonowych 15x22cm, obrzeży betonowych 8x30cm są w posiadaniu inwestora i będą przekazane wykonawcy do wbudowania.

 

Termin wykonania zamówienia: do 30.11.2018 r.

Wykonawca udziela gwarancji jakości wykonanych robót oraz zastosowanych materiałów na okres 36 miesięcy. Od momentu rozpoczęcia robót do ich zakończenia Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim oraz ich mieniu w trakcie wykonywanych robót oraz odpowiedzialność za uszkodzenia infrastruktury drogowej, komunalnej, komunikacyjne i inne.

 

W razie wyjaśnienia wszystkich kwestii technicznych należy skontaktować się z Głównym Inżynierem, Panem Pawłem Bojkowskim tel. 783-720-040.

Wykonawca przy składaniu oferty powinien mieć na uwadze, że Zamawiający może zażądać dokumentów potwierdzających prawidłowe funkcjonowanie jego firmy tj.:

1. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

4. Dokumenty potwierdzające, że firma posiada doświadczenie przy wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem chodnika z kostki betonowej przy drogach publicznych wraz z podaniem terminu ich wykonania, długości wykonanych chodników oraz wartości i rzetelność wykonanych robót potwierdzonych przez zleceniobiorców.


Jednocześnie ZDP w Słupsku zawiadamia, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku, NIP 839 257 35 15, REGON 770983124, ul. Słoneczna 16 E, 76-200 Słupsk, tel. 59 842 07 30, fax 59 842 0284, e-mail zdp@zdp.slupsk.pl;

  • inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Słupsku jest Pani r. pr. Edyta Zubka, e-mail edyta.kancelaria@wp.pl, tel. 662 078 280 lub 730 060 700;

  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1200G w m. Niepoględzie (Gmina Dębnica Kaszubska) ZDP-GIZ.2610.2018 prowadzonym w trybie zapytania o cenę na roboty budowlane;

  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;

  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

  • posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

ZAŁĄCZNIKI:

1. Zapytanie o cenę do pobrania w formacie pdf

2. Przedmiar

3. Kosztorys ofertowy

4. Wzór umowy

5.Oświadczenie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13, 14 RODO