Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku

    ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH

                         W SŁUPSKU

 

76-200 Słupsk tel.0-59-842-07-30

ul. Słoneczna 16e tel.0-59-842-02-84

                                      Słupsk, dn. 17.12.2018r.

ZDP.GIZ.2610.2018

ZAPYTANIE O CENĘ

 

Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku, prosi o złożenie oferty dot. wykonania dostawy pn.: Dostawa mieszanki mineralno – asfaltowej na zimno z przeznaczeniem do remontów cząstkowych nawierzchni dla potrzeb ZDP SłupskOfertę należy złożyć do godz 12.00 do dnia 31.12.2018r w sekretariacie ZDP Słupsk. Otwarcie złożonych ofert nastąpi dn. 31.12.2018r. o godz 12.15 na sali konferencyjnej.

 

Opis przedmiotu zamówienia:

Sukcesywna dostawa (wraz z transportem) drogowej mieszanki mineralno- asfaltowej na zimno na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku w roku 2019, na place składowe w orientacyjnej ilości ok 350 Mg:
A. Obwodu Drogowego Nr 1 w Słupsku, zlokalizowanym przy przy ul. Słonecznej 16e w Słupsku
B. Obwodu Drogowego Nr 2 w Główczycach, zlokalizowanym przy ul. Słupskiej 19 w Główczycach.
Jednorazowe zamówienie: 25 Mg lub 50 Mg.

Dokładna ilość zamawianej przez naszą jednostkę mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno będzie uzależniona od złożonej najkorzystniejszej oferty cenowej.
Termin zamówienia: do 31.12.2019r. z zachowaniem terminu 3 dni od złożenia jednorazowego zamówienia.

Wymagania dotyczące jakości mieszanki mineralno – asfaltowej:

  1. Lepiszcze w postaci asfaltu upłynnionego

    Zawartość asfaltu od 4,5 do 6,0 %

    Asfalt drogowy 70/100

  2. Zawartość wolnej przestrzeni < 25 %

  3. Penetracja mieszanki stemplem ø 2,5 cm w temperaturze 40°C < 2,0 mm

  4. Przyczepność lepiszcza do kruszywa > 80 %

  5. Uziarnienie od 0 mm do 11,2 mm

  6. Możliwość wbudowania przy zachowaniu deklarowanych właściwości w temperaturze otoczenia od -20°C do +40°C

  7. Przydatność do wbudowania przy przechowywaniu w nieogrzewanym magazynie
     

Wykonawca powinien załączyć aktualną aprobatę techniczną wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie potwierdzającą jakość dostarczanej mieszanki mineralno – asfaltowej na zimno z przeznaczeniem do napraw cząstkowych dróg publicznych lub dokumenty równoważne dopuszczające i potwierdzające parametry techniczne, wydane przez odpowiednie jednostki na terenie Unii Europejskiej, że oferowane materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby masa na zimno dostarczana była w szczelnych workach polietylenowych z gwarancją magazynowania przez okres 12 miesięcy od daty produkcji

Jednocześnie ZDP w Słupsku zawiadamia, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku, NIP 839 257 35 15, REGON 770983124, ul. Słoneczna 16 E, 76-200 Słupsk, tel. 59 842 07 30, fax 59 842 0284, e-mail zdp@zdp.slupsk.pl;

  • inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Słupsku jest Pani r. pr. Edyta Zubka, e-mail edyta.kancelaria@wp.pl, tel. 662 078 280 lub 730 060 700;

  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Dostawa mieszanki mineralno – asfaltowej na zimno z przeznaczeniem do remontów cząstkowych nawierzchni dla potrzeb ZDP Słupsk ZDP-GIZ.2610.2018 prowadzonym jako zapytanie ofertowe na dostawy;

  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;

  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

  • posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Załącznik:
1. Formularz oferty do wypełnienia
2. Oświadczenia wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13,14 RODO Z poważaniem
3. Zapytanie ofertowe w formacie pdf