Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku

ZDP.GIZ.272.9. 2013                                   

Słupsk, dnia 22.04.2013 r.                                                                                   

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

1. Nazwa i adres Zamawiającego:

 Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku

 Adres: ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk

 Numer tel. (0 –59)8420 730, fax: (0 – 59)8420 284;

 Adres strony internetowej: http://bip.zdp.slupsk.pl/

 Numer NIP: 839-25-73-515

 

2. Tryb zamówienia – przetarg nieograniczony, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty

     określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

    Adres strony internetowej, na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ)

    http://bip.zdp.slupsk.pl/

 

3. Przedmiot zamówienia to dostawy  pn.: Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupskâ€?

 

     Kod Wspólnego Słownika Zamówień         CPV  09100000-0              Paliwa

                                               CPV  09132100-4          Benzyna bezołowiowa

                                               CPV  09134000-7          Oleje Napędowe

                                               CPV  09120000-6              LPG

 

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych do pojazdów,  maszyn i sprzętu

      drogowego będących własnością Zamawiającego, sukcesywnie w  ilościach detalicznych , w obrocie

      bezgotówkowym.  dla dwóch placówek

 

       Obwód Drogowy Nr 1 – 76-200 Słupsk ul. Słoneczna 16e (przy siedzibie Zamawiającego)

       Obwód Drogowy Nr 2 -  76-220 Główczyce ul. Słupska 19A  pow. Słupski

 

3.2  Zakres rzeczowy zamówienia

        Dostawa planowanej ilości paliwa, w okresie 12 miesięcy, od dnia podpisania umowy, dla

        potrzeb Zamawiającego  wynosi:

            Olej napędowy   ON       -  max.  50.000  l

            Benzyna                        Pb        -  max     4.400  l

            Autogaz                        LPG     -  max        900  l

       Planowana dostawa  paliw  na poszczególne zadania, w okresie 12 miesięcy, od daty zawarcia

       umowy, wynosi odpowiednio;

 

                                               ZADANIE NR 1 ZADANIE NR 2

 

            Olej napędowy   ON       max   25.000 l   max.   25.000 l 

            Benzyna                        Pb        max.    2.200 l   max.     2.200 l

            Autogaz                        LPG     max.       450 l   max.        450 l

 

4.  Zmawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych  -  liczba części 2

5.  Zmawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert  wariantowych.

6.  Zamawiający zgodnie z dyspozycją wyrażoną w art. 147 ust. 1 Ustawy nie żąda zabezpieczenia

     należytego wykonania umowy.

7. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium .

8. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

8.1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać

      wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w

      postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy oraz dyspozycje zawarte w SIWZ.

 

8.2 W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy zamawiający wymaga w szczególności

      aby Wykonawca wykazał, że:

               a/ posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

                   przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ,

               b/ posiadania wiedzy i doświadczenia

               c/ dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi  do

                   wykonania zamówienia

                 d/ znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia :

                      nie zalega z opłacaniem podatków 

                      nie zalega ze składkami ZUS

 

8.3 Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia warunków

       udziału w postępowaniu

 

      a/ do oferty sporządzonej w oparciu o formularz oferty, stanowiący załącznik Nr 1 i Nr 2  do SIWZ  należy

          dołączyć  niżej wymienione  oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków

 

     b/ oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art 24 ust 1 ustawy , sporządzone

          wg załącznika Nrdo SIWZ

     c/ oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art 22 ust 1 , 

         sporządzone wg załącznika Nr 4 do SIWZ

     d/ informacja na podstawie art 26 ust 2 pkt 2d wg  załącznika Nr 5 do SIWZ 

     e/ wykaz stacji paliw  wg załącznika Nr 6 do SIWZ

      f/ wykaz cen jednostkowych brutto wg załącznika Nr 7 do SIWZ

     g/ dane kontaktowe  Wykonawcy wg załącznika Nr 8 do SIWZ

     h/ parafowany wzór umowy jako akceptacja jej  treści warunków wg załącznika Nr 9 do SIWZ

     i/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu

         wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy, wystawionego nie

         wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych

         oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy

     j/  aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że

         Wykonawca nie zalega  z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane  prawem

          zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości

          wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem

          terminu składania ofert.

     k/  aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy

         Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem

         składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem

         zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości

         wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej  niż 3 miesiące przed upływem

         terminu składania ofert

     l/  kserokopia koncesji lub zezwolenia na obrót paliwami ( jeśli jest wymagana)

     ł/  kserokopia polisy ubezpieczeniowej dot. Ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności

 

8.4  Ocena spełnienia wymaganych warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów

       załączonych w ofercie w oparciu o dyspozycje zawarte w rozdziale 5 ust 5.4.  SIWZ

 

Z treści  oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.

 

8.5. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełniaâ€? albo

       “nie spełniaâ€?.

8.6. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

       Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

9.  Termin wykonania zamówienia:

                  12 miesięcy od daty podpisania umowy

 

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie :     KRYTERIUM   CENA    - 100%

      Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najniższa cenę sposród ofert

      niepodlegających odrzuceniu

 

      10.1 Sposób oceny ofert w oparciu o kryterium  “cenaâ€?

              W oparciu o w/w kryterium oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.

              Zamawiający przyzna maksymalna ilość punktów (100 pkt) w kryterium CENA ofercie, która zaoferuje

              najniższa cenę za realizację całego zamówienia.

              Punkty pozostałych ofert będą wyliczone wg wzoru:

 

                         najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofert

              C =     ---------------------------------------------------------------  x   100 pkt 

                                        cena ofertowa badanej oferty

 

     10.2  W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc

              po przecinku.

 

11.Miejsce i termin składania ofert:

 

     11.1  Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w

              Słupsku, w terminie do dnia  06.05.2013r., do godziny  9:00.

     11.2  Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 06.05.2013r. o godz  9:15 w pokoju nr 17 (sala

              konferencyjna Zamawiającego)

     11.3  Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie wskazanym w pkt 11.1  zostaną zwrócone

              niezwłocznie, bez otwierania . 

     11.4. Otwarcie ofert jest jawne .

 

12. Termin związania ofertą:

       Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.

 

13. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej

14.Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów

15. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

14. Zamawiający   przewiduje  udzielenie zamówienia uzupełniającego,  do 20% wartości zamówienia

       podstawowego, w trybie zamówień z wolnej ręki,  na zasadach określonych w art.67 ust.1 pkt.7

       ustawy PZP. 

 

ZAŁĄCZNIKI:


1. ZDP.GIZ.272.9.2013 - Ogłoszenie
2. ZDP.GIZ.272.9.2013 - SIWZ

Informacje uzupełniające: