Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku

ZDP.GI Z.272.23-6.2013                                             

Słupsk 18.11.2013r.           

 

Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania tj. wyborze najkorzystniejszej oferty dot. zadania nr 18

 

            W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza  kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8  ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759, z późn. zm.), realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego na usługi pn.: „Usługi Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych na terenie administrowanym przez ZDP Słupsk – sezon zimowy 2013/2014” - II PRZETARG przeprowadzonego w dniu 05.11.2013r.

            Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku jako Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu, działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity z 2010 roku, Dz. U. nr 113, poz. 759 z późn. zm. ) zwanej dalej „ustawą” zawiadamia Wykonawców, iż w niniejszym przetargu zgodnie z normą prawną zawartą w art. 91 ust. 1 ustawy wybrano najkorzystniejszą ofertę na zadanie złożoną przez firmę:

 

na zadanie nr 18 wybrano ofertę nr 5:

Firma Usługowo Handlowa Sylwester Gralak, Witkowo 16, 76-214 Smołdzino

Uzasadnienie: do dnia 05.11.2013r. do  godz. 09:00 na w/w zadanie wpłynęły 2 oferty. Oferta w/w firmy (oferta nr 5) została zaakceptowana przez Zamawiającego i uzyskała maksymalną ilość punktów, tj. 100, w kryterium oceny oferty (cena-100%).

Natomiast oferta nr 21 firmy:

Usługi Rolnicze Stefan Kiedrowski, Klęcino 25, 76-220 Główczyce

Na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp z 2004r. (Dz. U. Z 2010r. Nr 113 poz.759 z późn. zm.) Zamawiający wykluczył Wykonawcę ze względu na brak okazania do wglądu dokumentów dot. doświadczenia.

 

Uzasadnienie:

Zamawiający w dniu 08.11.2013r. zobligował w/w Wykonawcę do złożenia wyjaśnień do dnia 14.11.2013r. dot. doświadczenia zgodnie ze złożoną ofertą.

Do dnia 15.11.2013r. Zamawiający nie otrzymał stosownych wyjaśnień w prowadzonym postępowaniu i  wobec powyższego nie wykazano spełniania warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z 2004r., który brzmi: złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania – Zamawiający wyklucza w/w Wykonawcę.

 

Na podstawie art 24 ust. 4 ustawy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z 2004r.

Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

            Jednocześnie Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku informuje Wykonawcę o zobowiązaniu podpisania umowy w terminie nie krótszym niż 10 dni (w oparciu o art.94, ust. 1, pkt. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z 2004r. (Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz 759 z późn. zm.) ) od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty. Zapraszamy do podpisania umowy w dniu 02.12.2013r.