ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH
W SŁUPSKU
76-200 Słupsk tel.0-59-842-07-30
ul. Słoneczna 16e fax.0-59-842-02-84
NIP 839-25-73-515 REGON 770983124
Słupsk, dn. 17.11.2016r.
ZDP-GIZ.U.2611.20.1.2016
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 oraz z 2016r. poz. 831,996 i 1020), realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy pn: “Dostawa soli drogowej na potrzeby ZDP Słupsk na sezon 2016/2017”, przeprowadzonego w dniu 15.11.2016r.
Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania – dot. “Dostawa soli drogowej na potrzeby ZDP Słupsk na sezon 2016/2017”
Uzasadnienie faktyczne:
Dnia 15.11.2016r. o godzinie 9.00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zgodnie z powyższym, powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej.