Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku

Z ARZĄD DRÓG POWIATOWYCH

W SŁUPSKU

 

76-200 Słupsk tel.0-59-842-07-30

ul. Słoneczna 16e fax.0-59-842-02-84

Słupsk, dn. 18.07.2017r.

ZDP-GIZ.2610.2017

 

 

ZAPYTANIE O CENĘ

 

 

Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku prosi o złożenie oferty dotyczącej usługi pn.: „Dokumentacja techniczna na przebudowę drogi powiatowej nr 1130G wraz z budową ciągu pieszo – rowerowego na odcinku Siemianice – Jezierzyce (Gmina Słupsk)”. Ofertę tj. wypełniony formularz ofertowy należy złożyć do godz 12.00 do dnia 25.07.2017r w zamkniętej kopercie w sekretariacie ZDP Słupsk. Otwarcie złożonych ofert nastąpi o godz. 12.15 dnia 25.07.2017r.

 

Do złożonej oferty Wykonawca powinien dołączyć dokumenty:

A) udokumentowanie wykonania co najmniej dwóch opracowań dot. wykonania wielobranżowego projektu technicznego na budowę lub przebudowę drogi publicznej o klasie min. Z – zbiorczej, odpowiadającej zakresowi przedmiotu zamówienia, każda o długości min. 2 km w ciągu ostatnich 5 lat od daty złożenia oferty w powyższym postępowaniu

lub
jednego opracowanie dot. wykonania wielobranżowego projektu tech. na budowę lub przebudowę drogi publicznej o klasie min. Z – zbiorczej, odpowiadającej zakresowi przedmiotu zamówienia, o długości min. 5 km w ciągu ostatnich 5 lat od daty złożenia oferty w powyższym postępowaniu

B) wykaz osób, których Wykonawca wyznacza do udziału w realizacji zamówienia:

- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w zakresie branży drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów o doświadczeniu zawodowym min. 3 lata.

- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, o doświadczeniu zawodowym min. 3 lata

wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kompetencje.

 

Zamawiający nie będzie brał pod uwagę oferty, która nie będzie zawierała powyższych dokumentów.

 

Planowane jest wykonanie dokumentacji technicznej obejmującej przebudowę drogi powiatowej nr 1130G od drogi wojewódzkiej nr 213 w m. Siemianice do m. Jezierzyce od km 0+000 do km 4+800 o długości 4,80 km o klasie technicznej Z (zbiorczej) leżącej na terenie Powiatu Słupskiego (Gminy Słupsk).

Dokumentacja obejmować będzie wykonanie następujących elementów:

  1. Poszerzenie jezdni do 6,0m za obszarami zabudowanymi i do 6,0m na obszarach zabudowanych,

  2. Wzmocnienie konstrukcji jezdni poprzez dostosowanie nośności do wymogów kategorii ruchu:

  • warstwą ścieralną z betonu asfaltowego KR3-6,

  • warstwą wiążącą z betonu asfaltowego KR3-6,

  • podbudową zasadniczą z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie dla kategorii ruchu KR1-2 przy poszerzeniu istniejącej jezdni po jednej stronie drogi,

  • wzmocnieniem podłoża gruntowego,

  • konstrukcją jezdni obustronnie ograniczoną opornikami drogowymi.

  1. Wzmocnienie poboczy szer. 1,0m,

  2. Oczyszczenie i ukształtowanie rowów przydrożnych,

  3. Na obszarach zabudowanych chodniki jedno lub dwustronne wraz z wjazdami na posesje wykonane z kostki betonowej,

  4. Odwodnienie powierzchniowe,

  5. Wydzielone zatoki autobusowe lub w przypadku braku możliwości terenowych miejsca zatrzymywania autobusów oznaczone znakiem D-15 z zastosowaniem peronów dla pasażerów,

  6. Na obszarach zabudowanych przebudowa lub budowa oświetlenia drogowego w miarę potrzeb Gminy Słupsk,

  7. Na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 213 w m. Siemianice do m. Jezierzyce ciąg pieszo-rowerowy o nawierzchni bitumicznej na całej długości opracowania,

  8. Przy obiektach użyteczności publicznej w obrębie chodników należy zaprojektować urządzenia poprawiające bezpieczeństwo użytkowników (bariery, poręcze),

  9. Przewidzieć należy rozwiązania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa ruchu drogowego:

  • wyspy spowalniające ruch na wlotach do miejscowości z odgięciem toru jazdy dla pojazdów wjeżdżających do miejscowości,

  • przejścia dla pieszych z azylami wraz z ich doświetleniem.

  1. Należy przewidzieć miejsca postojowe w okolicach obiektów użyteczności publicznej,

  2. Zaprojektować kompletne oznakowanie pionowe i poziome.

 

Dokumentacja projektowa musi być kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć, czyli ma umożliwić uzyskanie wymaganych pozwoleń, wystąpienie z wnioskiem o dofinansowanie inwestycji ze środków pochodzących z zewnątrz, a następnie służyć do jej realizacji.

Wykonawca jest odpowiedzialny za zorganizowanie procesu wykonywania opracowań projektowych, w taki sposób, aby założone cele projektu zostały osiągnięte zgodnie z umową.

Dokumentację projektową należy wykonać jak dla robót budowlanych, dla których jest wymagane uzyskanie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej lub decyzji pozwolenia na budowę.

Zakres prac objętych niniejszym zamówieniem:

  1. Projekt koncepcyjny rozwiązań należy przedstawić do zatwierdzenia - ilość egzemplarzy 4 szt,

  2. Projekt budowlany- projekt zagospodarowania terenu wraz z branżą drogową i niezbędnymi uzgodnieniami- ilość egzemplarzy 4 szt,

  3. Projekt wykonawczy - projekt zagospodarowania terenu wraz z branżą drogową- ilość egzemplarzy 4 szt,

  4. Projekt budowlano - wykonawczy oświetlenia drogowego oraz usunięcia ewentualnej kolizji istniejącego uzbrojenia elektroenergetycznego - ilość egzemplarzy 8 szt,

  5. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - ilość egzemplarzy 8 szt,

  6. Projekt docelowej organizacji ruchu - ilość egzemplarzy 5 szt,

  7. Projekt tymczasowej organizacji ruchu - ilość egzemplarzy 5 szt,

  8. Przedmiar robót – branża drogowa- ilość egzemplarzy 4 szt,

  9. Przedmiar robót – branża elektryczna- ilość egzemplarzy 4 szt,

  10. Przedmiar robót – organizacja ruchu- ilość egzemplarzy 4 szt,

  11. Kosztorys inwestorski-branża drogowa- ilość egzemplarzy 2 szt.

  12. Kosztorys inwestorski-branża elektryczna- ilość egzemplarzy 2 szt.

  13. Kosztorys inwestorski-organizacja ruchu- ilość egzemplarzy 2 szt.

  14. Wymaga się sporządzenia kosztorysu inwestorskiego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389) wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów wszystkich branż;

    Wykonawca zobowiązuje się do aktualizacji kosztorysów przez okres 3 lat od daty odbioru dokumentacji technicznej, które należy wykonać bez dodatkowego wynagrodzenia (do 2 razy w ciągu danego roku).

  15. Szczegółowe specyfikacje techniczne- branża drogowa- ilość egzemplarzy 4szt,

  16. Szczegółowe specyfikacje techniczne- branża elektryczna- ilość egzemplarzy 4szt,

  17. Szczegółowe specyfikacje techniczne- organizacja ruchu- ilość egzemplarzy 4szt,

  18. Dokumentacja geotechniczna-ilość egzemplarzy 3 szt

    Opracowanie badań geotechnicznych ma być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych – Dz. U. z 1998r. Nr 126, poz. 839), obejmujących ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych. Geotechniczne warunki posadowienia obiektów należy opracować w formie dokumentacji geotechnicznej, opierając się o zapisy „Instrukcji badań podłoża gruntowego budowli drogowych i mostowych”.

  19. Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej

    opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów – 4 szt.,

  20. Opracowanie mapy do celów projektowych zatwierdzonej przez wymagany organ Starostwa

    Powiatowego w Słupsku,

  21. Uzyskanie warunków, opinii, uzgodnień niezbędnych do prawidłowego opracowania dokumentacji projektowej (m.in. pozwoleń wodnoprawnych jeżeli będą wymagane, decyzji na wycinkę drzew, decyzje ZUD itp.),

  22. Złożenie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia i w razie potrzeby wykonanie koniecznych uzupełnień na żądanie organów wydających decyzję.

 

Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami:

  1. Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zmianami,

  2. Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2008r. Nr 193, poz. 1194),

  3. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133 ze zm.),

  4. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 ze zm.),

  5. Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U.Nr 43, poz. 430),

  6. Innymi przepisami szczegółowymi, normami i zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi dla usług będących przedmiotem zamówienia.

 

Opracowaną dokumentację projektową wraz z oświadczeniem o jej kompletności Wykonawca

przekaże Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej ( pliki w formacie pdf., doc i dwg.) z wykazem opracowań tworzących zbiór dokumentacji.

 

Pozostałe informacje niezbędne do wykonania zamówienia.

  1. Dane do opracowania dokumentacji projektowej, badania, pomiary, uzgodnienia oraz materiały niezbędne do sporządzenia dokumentacji Wykonawca uzyska we własnym zakresie i na własny koszt.

  2. Zamawiający ma prawo wglądu w materiały dotyczące opracowania oraz ma prawo wnoszenia uwag do proponowanych rozwiązań na każdym etapie realizacji umowy. Uwagi, uzupełnienia, korekty lub wyjaśnienia dotyczące dokumentacji projektowej, będącej przedmiotem niniejszego zamówienia zgłoszone przez Zamawiającego, Wykonawca wykona nieodpłatnie w ramach zawartej umowy o zamówienie publiczne.

  3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacjach Technicznych wykonania i Odbioru Robót Budowlanych określił właściwości urządzeń i materiałów z uwzględnieniem art. 29 ust. 2 i 3 oraz zgodnie z art. 30 ust. 1 – 5 ustawy Pzp.

  4. Wykonawca będzie przestrzegać praw patentowych i będzie w pełni odpowiedzialny za wypełnienie wszelkich wymagań prawnych odnośnie znaków firmowych, nazw lub innych chronionych praw w odniesieniu do projektów, sprzętu, materiałów lub urządzeń użytych lub związanych z wykonywaniem opracowań projektowych. Wszelkie straty, koszty postępowania, obciążenia i wydatki wynikłe lub związane z naruszeniem jakichkolwiek praw patentowych przez Wykonawcę pokryje Wykonawca.

  5. Zaleca się przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.

     

Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia:

  1. Projekt koncepcyjny – do 15.09.2017r.,

  2. Matryce, projekty budowlane, projekty wykonawcze, kosztorysy, pozwolenia, specyfikacje, decyzje, uzgodnienia, złożenie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia – do 30.11.2017 r.

 

 

ZAŁĄCZNIKI:

1. Zapytanie o cenę

2. Formularz

3. Wzór umowy

4. Orientacyjny zakres