Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku

   ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH

                W SŁUPSKU

   ul. Słoneczna 16e 76-200 Słupsk

   tel. 059/ 842-07-30, fax. 059/ 842-02-84

                                          REGON 770983124

_______________________________________________________________________________

                                                                      Słupsk dnia 23.01.2018 r

ZDP-GKA.2610.2.2018

 

 

 

ZAPYTANIE O CENĘ

 

 

dotyczy: usługi sprzątania

 

Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku prosi o złożenie oferty na usługi pn:

"Usługi sprzątania dla Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"

Opis przedmiotu zamówienia :

Szczególowy opis przedmiotu zamówienia zawiera

1. Opis przedmiotu zamówienia

2. Wykaz pomieszczeń – powierzchni sprzątania w budynku administracyjnym w Słupsku -

Załącznik Nr 1

3. Wykaz pomieszczeń powierzchni sprzątania w budynku Obwodu Drogowego Nr 2

w Główczycach - Załącznik Nr 2

4. Wymagane czynności sprzątania oraz ich częstotliwość Załącznik Nr 3

Termin wykonania zamówienia: od 01.03.2018 do 28.02.2019 ( 12 miesięcy)

Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy złożyć w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku, adres: 76-200 Słupsk

ul. Słoneczna 16E , pok 15 I piętro do dnia 14 lutego 2018 r do godziny 10.00.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 lutego 2018 r o godzinie 10.20 w sali konferencyjnej Zamawiającego – pokój nr 17.

 

Kryterium oceny ofert: CENA – 100 %

 

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium :

 

Najniższa oferowana cena sposród wszystkich ofert

.................................................................................... x 100 pkt

Cena ofertowa badanej oferty

 

C - cena

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta otrzyma największą liczbę punktów sposród otrzymanych ofert.

 

Uwaga! Oferty niekompletne złożone przez oferentów nie będą brane pod uwagę.

Na ofertę składa się wypełniony formularz ofertowy oraz zatwierdzony wzór umowy .

 

 

 

Załączniki do pobrania :

1. Zapytanie o cenę w formacie pdf do pobrania

2. Formularz oferty

3. Opis przedmiotu zamówienia

4. Dodatkowy załącznik nr 1

5. Dodatkowy załącznik nr 2

6. Dodatkowy załącznik nr 3

7. Umowa – wzór

 

 

…..................................................................................................................................................................................................................

Sporządziła: Elżbieta Markowska 59/ 8 468 931