Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku

    ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH

                    W SŁUPSKU

 

76-200 Słupsk tel.0-59-842-07-30

ul. Słoneczna 16e tel.0-59-842-02-84

                                                              Słupsk, dn. 12.02.2018r.

ZDP.GIZ.2610.2018

ZAPYTANIE O CENĘ

 

Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku, prosi o złożenie oferty dot. wykonania dostawy pn.: Dostawa mieszanki mineralno – asfaltowej na zimno z przeznaczeniem do remontów cząstkowych nawierzchni dla potrzeb ZDP Słupsk Ofertę należy złożyć do godz 11.00 do dnia 15.02.2018r w sekretariacie ZDP Słupsk. Otwarcie złożonych ofert nastąpi dn. 15.02.2018r. o godz 11.15 na sali konferencyjnej.

 

Opis przedmiotu zamówienia:

Sukcesywna dostawa (wraz z transportem) drogowej mieszanki mineralno- asfaltowej na zimno na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku w roku 2018, na place składowe w orientacyjnej ilości ok 375 Mg:
A. Obwodu Drogowego Nr 1 w Słupsku, zlokalizowanym przy przy ul. Słonecznej 16e w Słupsku
B. Obwodu Drogowego Nr 2 w Główczycach, zlokalizowanym przy ul. Słupskiej 19 w Główczycach.
Jednorazowe zamówienie: 25 Mg lub 50 Mg.

Dokładna ilość zamawianej przez naszą jednostkę mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno będzie uzależniona od złożonej najkorzystniejszej oferty cenowej.

Termin zamówienia: do 31.12.2018. z zachowaniem terminu 3 dni od złożenia jednorazowego zamówienia.

Wymagania dotyczące jakości mieszanki mineralno – asfaltowej:

  1. Zawartość asfaltu od 4,5 do 6,0 %

    Asfalt drogowy 70/100

  2. Zawartość wolnej przestrzeni < 25 %

  3. Penetracja mieszanki stemplem ø 2,5 cm w temperaturze 40°C < 2,0 mm

  4. Przyczepność lepiszcza do kruszywa > 80 %

  5. Uziarnienie od 0 mm do 11,2 mm

  6. Możliwość wbudowania przy zachowaniu deklarowanych właściwości w temperaturze otoczenia od -20°C do +40°C

  7. Przydatność do wbudowania przy przechowywaniu w nieogrzewanym magazynie
     

Wykonawca powinien załączyć aktualną aprobatę techniczną wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie potwierdzającą jakość dostarczanej mieszanki mineralno – asfaltowej na zimno z przeznaczeniem do napraw cząstkowych dróg publicznych lub dokumenty równoważne dopuszczające i potwierdzające parametry techniczne, wydane przez odpowiednie jednostki na terenie Unii Europejskiej, że oferowane materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby masa na zimno dostarczana była w szczelnych workach polietylenowych z gwarancją magazynowania przez okres 12 miesięcy od daty produkcji

Załączniki:

1. Treść zapytania w formacie pdf

2. Formularz oferty do wypełnienia