Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku
„Przebudowa drogi powiatowej nr 1130G od km 10+950 do km 11+940 w miejscowości Bięcino â€?
ZDP.GI Z.343.8.2012 Słupsk 20.07.2012.

ZAMAWIAJĄCY: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU
ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk
NIP: 839-25-73-515
Tel. (0 –59)8420 730, fax: (0 – 59)8420 284
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU –

1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku
Adres: ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk
Numer tel. (0 –59)8420 730, fax: (0 – 59)8420 284;
Numer NIP: 839-25-73-515

2. Tryb zamówienia – przetarg nieograniczony, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) http://bip.zdp.slupsk.pl/

4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia,
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
„Przebudowa drogi powiatowej nr 1130G od km 10+950 do km 11+940 w miejscowości Bięcino â€?

4.1. Zakres rzeczowy zamówienia:

4.2. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej Nr 1130G na odcinku przejścia przez m. Bięcino na długości ok. 990,0 m. Roboty będą polegały na poszerzeniu istniejącej jezdni do 5,5m, wykonaniu chodnika szer. 1,5 – 2,0m jednostronnego lub dwustronnego na długości ok. 1500mb wraz ze zjazdami na posesje oraz przejściami dla pieszych, wykonaniu warstwy bitumicznej wyrównawczej, warstwy bitumicznej ścieralnej oraz umocnionych poboczy szer. 0,75m, a także wykonaniu kompleksowego odwodnienia w postaci kanalizacji deszczowej na całym przebudowywanym odcinku. Należy także uwzględnić wykonanie wydzielonej zatoki autobusowej w miejscowości, a także kompleksowe oznakowanie pionowe i poziome.
Inwestycja realizowana będzie z podziałem na dwa etapy. W pierwszym, realizowanym w 2012 r. należy założyć wykonanie kanalizacji deszczowej oraz należy dostarczyć dokumentację projektową wraz z uzyskanym pozwoleniem na budowę bądź wymaganym zgłoszeniem robót budowlanych. W drugim, realizowanym w 2013 r., założyć należy wykonanie robót związanych z wykonaniem chodników, wjazdów, zatok i nawierzchni bitumicznej wraz z poszerzeniem.

4.3. Opis robót:

A. Należy zaprojektować i wykonać:
â—? w miejscach koniecznych poszerzenie istniejącej nawierzchni do szerokości 5,5m dla ruchu KR2
â—? wzmocnienie nawierzchni drogi i obrębów skrzyżowań w postaci minimum dwóch warstw bitumicznych; warstwa ścieralna grubości 4,0 cm i warstwa profilowana 3,0 cm
â—? wykonanie obustronnego pobocza utwardzonego o szerokości 0,75m
â—? chodnik z kostki betonowej grubości 6,0 cmszerokości 1,5 – 2,0m wraz z wjazdami na posesję kostki betonowej grubości 8,0 cmw obrębie drogowego na podsypce cementowo- piaskowej
â—? do projektu przyjąć 1500 m bieżących chodnika, szerokość 1,5 m w przypadku umiejscowienia chodnika w odległości minimum 1,0 m od krawędzi jezdni lub 2,0 m w przypadku chodnika przylegającego do jezdni
â—? jezdnię na całej długości ograniczyć krawężnikiem betonowym lub opornikiem betonowym na ławie betonowej z oporem B-15
â—? w miejscowości zaprojektować kanalizację deszczową, w przypadku spadku podłużnego mniejszego niż 0,5% dodatkowo wprowadzić ściek przykrawężnikowy z kostki betonowej
â—? zatokę autobusową należy zaprojektować dla ruchu KR2.

4.4.Do oferty należy dołączyć wstępny kosztorys inwestorski na roboty budowlane.

4.5.Zamawiający łębBięcinoę5.600,00 zł netto.wykonaniaługi.(zakompletnej/poprawnej/)ćępujący:„Proszę o pomniejszenie zapłaty faktury o kwotę brutto 6.888,00 zł za wykonanie matrycyâ€?

4.6. Wspólny słownik zamówień CPV:
74232200-6 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233222-1 Roboty w zakresie chodników

4.7. W ramach wynagrodzenia Wykonawca zabezpieczy na własny koszt obsługę geodezyjną oraz sporządzi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500.

4.8.Wykonawca przed przystąpieniem do robót ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym dokumentację projektową.

4.9.W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy.

4.10.Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.

4.11.Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru ostatecznego całego zadania.

5. Zmawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych,

6. Termin wykonania zamówienia:
1) do 31 PAŹDZIERNIKA 2012r. należy dostarczyć dla Zamawiającego dokumentację projektową wraz z uzyskanym pozwoleniem na budowę bądź wymaganym zgłoszeniem robót budowlanych.
2) do 20 grudnia 2012r. - należy wykonać kanalizację deszczową
3) do 30 CZERWCA 2013r. należy wykonać roboty budowlane w pełnym zakresie.

7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

7.1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy.

7.2. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności, aby Wykonawca wykazał , iż:

A. posiadają wiedzę i doświadczenie
â—? tzn. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania robót budowlanych odpowiadających robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia lub tj. wykonał w okresie pięciu ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, conajmniej dwie roboty budowlane dotyczące budowy lub przebudowy dróg systemem zaprojektuj i zbuduj, każda o wartości brutto niemniejszej niż 500.000,00 zł lub jedna na kwotę 1.000.000,00, potwierdzone referencjami lub będzie dysponował ww. wiedzą i doświadczeniem;

B. dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj.:
â—? co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w zakresie branży drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
â—? co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie branży drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
â—? co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do projektowania robót budowlanych o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych.

C. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.
â—? jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
â—? ma zabezpieczone środki na rachunku bankowym lub posiada zdolność kredytową umożliwiającą wykonanie zamówienia do 600.000,00 PLN

7.3. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

A. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy Pzp
przepisy ustawy Pzp i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.

B. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności
wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się
wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę – Pełnomocnika oraz zakres jego
umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione do
składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności
gospodarczej Wykonawcy.
C. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.


7.4. SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

A. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia:
â—? warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp musi być spełniony przez każdego z Wykonawców,
â—? warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i w pkt 9.2. niniejszego rozdziału muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców.
B. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie w oparciu o dyspozycje zawarte w rozdziale 10 niniejszej SIWZ. Z treści oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.
C. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą „spełniaâ€? albo „nie spełniaâ€?.
D. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
E. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

8. Zamawiający żąda wadium w wysokości 25.000 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy PLN).

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : CENA - 100%

10. Miejsce i termin składania ofert:
a) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w
Słupsku, w terminie do dnia 07.08.2012r., do godziny 9:00.
b) Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 07.08.2012r. o godz 9:15 w pokoju nr 17 (sala Zamawiającego)

11. Termin związania ofertą: 30 dni.

12. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej,

13. Zamawiający w dniu podpisania umowy wymaga od Wykonawcy przedstawienia harmonogramu rzeczowo-finansowego.

14. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury zarówno za wykonanie dokumentacji projektowej jak i wykonanie robót budowlanych przelewem na konto Wykonawcy, w terminie 30 dni licząc od daty jej doręczenia do siedziby Zamawiającego wraz z rozliczeniowymi tj rozliczenie rzeczowo-finansowe – kosztorys powykonawczy oraz operatem kolaudacyjnym w skład którego wchodzą:
a) oświadczenie inspektora nadzoru w sprawie potwierdzenia zakończenia robót i dokonania ich odbioru
b) oświadczenie kierownika budowy w sprawie zakończenia robót budowlanych
c) sprawozdanie techniczne
d) powykonawcza dokumentacja techniczna (kosztorys powykonawczy spójny z kosztorysem ofertowym)
e) recepty
f) opinia technologiczna
g) wyniki pomiarów i badań kontrolnych
h) wyniki badań mieszanek mineralno -bitumicznych
i) atesty i deklaracje zgodności wbudowanych materiałów
j) geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza własnyługęąądzięą powykonawczą na mapie w skali 1:500 podpisaną przez inspektora nadzoru i kierownika robót.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

16. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

17. ZAMAWIAJĄCY MOŻE UDZIELIĆ ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH do 50% wartości zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.

18. Zamawiający zgodnie z dyspozycją wyrażoną w art. 147 ust. 1 ustawy żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.

ZAŁĄCZNIKI:
1. ZDP.GI.Z.343.8.2012-Ogloszenie
2. ZDP.GI.Z.343.8.2012-SIWZ
3. ZDP.GI.Z.343.8.2012-MAPA
4. ZDP.GI.Z.343.8.2012-D-04.03.01
5. ZDP.GI.Z.343.8.2012-D-05.03.05

Dokumenty dodatkowe i uzupełniające: