Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku

UWAGA ZMIANY !!!


ZDP III 343-15/2010 Słupsk 23.08.2010.
ZAMAWIAJĄCY: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU
ul. Słoneczna 16e
76-200 Słupsk
NIP: 839-25-73-515
Tel. (0 –59)8420 730, fax: (0 – 59)8420 284

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku
Adres: ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk
Numer tel. (0 –59)8420 730, fax: (0 – 59)8420 284;
Numer NIP: 839-25-73-515
2. Tryb zamówienia – przetarg nieograniczony, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty
określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) http://bip.zdp.slupsk.pl/
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia,
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1188 G Darżyno-Łupawa – I etap – realizowany w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011â€?
4.1. Zakres rzeczowy zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi 1188G Darżyno – Łupawa I etap na odcinku dł. 2,6km od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 211 w m. Łupawa w kierunku m. Grąbkowo.
4.2. Opis robót:
A. W zakresie przebudowy należy wykonać:
â—? chodniki dla pieszych w m. Łupawa szer. od 1,5 do 2,0m na dł. 480m,
â—? ustawienie krawężników betonowych,
â—? ciąg pieszo-rowerowy w m. Łupawa na dł. 480m,
â—? wycinkę drzew znajdujących się w skrajni jezdni w ilości 100szt.,
â—? poszerzenie istniejącej nawierzchni do 5,5m na odcinku od hm 6+80 do hm 24+00,
â—? wykonanie warstwy ścieralnej,
â—? oznakowanie pionowe,
â—? oznakowanie poziome grubowarstwowe w m. Łupawa,
â—? azyle dla pieszych 2szt.,
â—? zatokę autobusową.
4.3. Szczegółowy zakres określono w przedmiarze robót- Załącznik nr 8 do SIWZ.
Uwaga!Do oferty należy dołączyć pełen kosztorys ofertowy oparty na przedmiarze robót Załącznik nr 8 do SIWZ.
4.4. Zamawiający udostępni aktualną matrycę do celów projektowych na w/w zadanie. (Wersja elektroniczna dostępna u Zamawiającego).
4.5. Wspólny słownik zamówień: CPV 45233220-7
4.6. Wykonawca zabezpieczy na własny koszt obsługę geodezyjną oraz sporządzi inwentaryzację
geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500.
4.7.W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami
Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z
winy Wykonawcy.
4.8. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania
wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z
Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków
realizacji zamówienia.
4.9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane,
stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od daty
bezusterkowego odbioru ostatecznego całego zadania.
5. Zmawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych,
6. Termin wykonania zamówienia: 90 dni.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
7.1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy.
7.2. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności, aby Wykonawca wykazał , iż:
A. posiadają wiedzę i doświadczenie tzn.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania robót budowlanych odpowiadających robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia lub tj. wykonał w okresie pięciu ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane dotyczące budowy lub przebudowy dróg, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł lub jedna na kwotę 1.500.000,00,zł, potwierdzone referencjami lub będzie dysponował ww. wiedzą i doświadczeniem;
B. dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj.:
â—? co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w zakresie branży drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
C. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.
â—? jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej.Należy załączyć polisę na kwotę min. 1 mil ;
7.3. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
A. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
przepisy ustawy Pzp i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania
ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.
B. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności
wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się
wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę – Pełnomocnika oraz zakres jego
umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione
do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności
gospodarczej Wykonawcy.
C. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
7.4. SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
A. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia:
â—? warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp musi być spełniony przez każdego z Wykonawców,
â—? warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i w pkt 9.2. rozdziału SIWZ muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców.
B. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie w oparciu o dyspozycje zawarte w rozdziale 10 SIWZ. Z treści oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.
C. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą „spełniaâ€? albo „nie spełniaâ€?.
D. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
E. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
8. Zamawiający żąda wadium w wysokości 50.000 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy PLN).
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : CENA - 100%
10. Miejsce i termin składania ofert:
a) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w
Słupsku, w terminie do dnia 07.09.2010r., do godziny 9:00.
b) Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 07.09.2010r. o godz 9:15 w pokoju nr 17 (sala
konferencyjna Zamawiającego)
11. Termin związania ofertą: 30 dni.
12. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej,
13. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. ZAMAWIAJĄCY MOŻE UDZIELIĆ ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH do 20% wartości
zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 67
ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.
16. Zamawiający zgodnie z dyspozycją wyrażoną w art. 147 ust. 1 ustawy żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.

ZAŁĄCZNIKI:
1. ZDP III 343-15/2010 - Ogloszenie
2. ZDP III 343-15/2010 - Przedmiar
3. ZDP III 343-15/2010 - grabkowo
4. ZDP III 343-15/2010 - Darzyno-Lupawa

5. ZDP III 343-15/2010 - Przedmiar Grąbkowo-Łupawa
6. ZDP III 343-15/2010 - Przedmiar oznakowanie

7. ZDP_III_343-15_2010-Plan_sytuacyjny_1
8. ZDP_III_343-15_2010-Plan_sytuacyjny_2
9. ZDP_III_343-15_2010-Plan_sytuacyjny_3
10. ZDP_III_343-15_2010-Plan_sytuacyjny_4
11. ZDP_III_343-15_2010-Plan_sytuacyjny_5

12. ZDP_III_343-15_2010_Lupawa_Grabkowo_proj_org_ Arkusz1a.pdf
13. ZDP_III_343-15_2010_Lupawa_Grabkowo_proj_org_Arkusz1b.pdf
14. ZDP_III_343-15_2010_Lupawa_Grabkowo_proj_org_Arkusz1c.pdf
15. ZDP_III_343-15_2010_Lupawa_Grabkowo_proj_org_Arkusz2.pdf
16. ZDP_III_343-15_2010_Lupawa_Grabkowo_proj_org_opis.pdf
17. ZDP_III_343-15_2010_Łupawa_Grabkowo_proj_drog Arkusz1a.pdf
18. ZDP_III_343-15_2010_Łupawa_Grabkowo_proj_drog Arkusz1b.pdf
19. ZDP_III_343-15_2010_Łupawa_Grabkowo_proj_drog Arkusz1c.pdf
20. ZDP_III_343-15_2010_Łupawa_Grabkowo_proj_drog Arkusz1d.pdf
21. ZDP_III_343-15_2010_Łupawa_Grabkowo_proj_drog Arkusz1e.pdf
22. ZDP_III_343-15_2010_Łupawa_Grabkowo_proj_drog Arkusz2a.pdf
23. ZDP_III_343-15_2010_Łupawa_Grabkowo_proj_drog Arkusz2b.pdf
24. ZDP_III_343-15_2010_Łupawa_Grabkowo_proj_drog Arkusz2c.pdf
25. ZDP_III_343-15_2010_Łupawa_Grabkowo_proj_drog Arkusz2d.pdf
26. ZDP_III_343-15_2010_Łupawa_Grabkowo_proj_drog Arkusz3a.pdf
27. ZDP_III_343-15_2010_Łupawa_Grabkowo_proj_drog Arkusz3b.pd
28. ZDP_III_343-15_2010_Łupawa_Grabkowo_proj_drog Arkusz3c.pdf
29. ZDP_III_343-15_2010_opis technicznyŁupawa.pdf
30. ZDP_III_343-15_2010_sst Darżyno-Łupawa.pdf